Vierailija

Vihreänä en ymmärrä eläinten pitoa kerrostaloissa enkä ylipäänsä asunnoissa, sehän on eläinrääkkäystä jos mikä. Vain palveluskoirat tulisi sallia!

• ylös 3
  • alas 3

Kommentit (7)

Vierailija

Koirista on kiistatonta hyötyä perheelleen terveys- ja virikevaikutusten kautta ja työkoirista vielä paljon enemmän. Jopoilevasta sivettikissanpaskakahvia siilaavasta vihreästä sen sijaan ei ole muuta kuin haittaa. 

Minä en ymmärrä vihreitä, joiden elämäntehtävänä näyttää olevan maapallon tuhoaminen sitomalla meidät fossiilienergiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koirista on kiistatonta hyötyä perheelleen terveys- ja virikevaikutusten kautta ja työkoirista vielä paljon enemmän. Jopoilevasta sivettikissanpaskakahvia siilaavasta vihreästä sen sijaan ei ole muuta kuin haittaa. 

Minä en ymmärrä vihreitä, joiden elämäntehtävänä näyttää olevan maapallon tuhoaminen sitomalla meidät fossiilienergiaan. 

Tuo on vaan itsekkäiden koiranomistajien läppää, eli silkkaa puuta heinää.

Vierailija

Siis miks ihmeessä vaaditaan tarhattujen eläinten vapauttamista, kun koirien annetaan kitua neljän seinän sisällä: ei tuollaisia otuksia ole tarkoitettu pieniin, ahtaisiin sisätiloihin! Missä logiikka?

stake

Täysin samaa mieltä. Ainakin naapureilta olisi hyvä kysyä, haluavatko eläintarhan seinän taakse.

Kellä ylipäätään on aikaa ulkoiluttaa koiraa 3-4h/vrk, lisäksi että eläin ei siltikään saa juosta vapaana.

Taitavat ns. koiraihmiset olla kuitenkin niitä itsekeskeisimpiä ihmisiä.

"mulla on koiria kun niistä niin tykkään, asun vaan valitettavasti kaupungissa, joskus vielä muutan omaan taloon"

HOMMAA NE ELUKAT SITTEN KUN ON SIIHEN PAIKKA

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat