z--

Normaalisti käytän ulkomaan maksuissa Paypalia, mutta nyt haluaisin rekisteröityä palveluun, jonne Paypal ei käy. Omaa korttinumeroa ei uskaltaisi laittaa, varsinkin kun kyseessä on varsin uusi palvelu.

Noita virtuaaliluottokortteja ja vastaavia on erilaisia, Aktia Wallet ainakin yksi. Mitä muita vaihtoehtoja on? Onko kokemusta jostain?
Kovin paljoa en viitsisi maksaa, kun ei tuo itse palvelu, johon olisin rekisteröitymässä, paljoa ole. Tulevaisuudessa tuskin paljoa muuta tarvetta tuolle kortille, kun Paypal käy niin hyvin.

Paypalissa ei taida olla toimintoa, että saisi virtuaalisen luottokortin?

Aktialla on myös tuo Prepaid Mastercard, ihan fyysinen kortti. Tuolla sanotaan että se kävisi myös nettimaksuun, mutta onko tässä jotain rajoitteita, kellään kokemusta?
https://www.aktia.fi/fi/mastercard-prepaid-lahjakortti

Itsellä on ollut joskus joku tuollainen lahjana saatu Prepaid kortti ja sillä ei voinut maksaa netissä, kysyin sitä vielä silloin Aktialtakin. Mitenköhän tuo eroaa?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (1)

Vierailija

Olen käyttänyt tuota Aktian wallet -palvelua, tosin sehän oli aiemmin Elisa lompakko.
Olen ollut tyytyväinen, samaan tiliin mulla on myös olemassa maksutarra jolla esim. lapset voivat maksaa ostoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat