Mitenkäs imetys hoituu kun nänneissäni ei ole reikiä?
Huomasin että nänneissäni ei ole reikiä! Olen rv 12. Mitenkäs maito sitten saadaan ulos? Tarkoitus on kuitenkin rintaruokkia lasta.
Kommentit (32)
Sinusta tulee loistava äiti! Tiedät selvästi lapsista ja lastenhoidosta kaiken!
Kyllä ne reiät siellä on, vaikket näe.
Huono trolli tai sitten niin tyhmä tuleva äiti että huostaanotto kannattaa tehdä jo synnärillä.
Ei munkaan nänneissä ole reikiä. Olen joskus nuorempana ihmetellytkin sitä kovasti, mutta mun tapauksessa ei ole hätää sillä en koskaan aio hankkia lapsia. N28
Ei minullakaan ole reikiä mutta silti kolme tenavaa on vuoden saaneet minusta maitoa
Oikeasti sitä maitoa voi ruiskuta nännistä aika monesta reiästä, jopa nännipihastakin, niitä reikiä ei vaan näe ennen kuin sitä maitoa suihkuaa.
Kyllä sua tiedät sit rei'istä sit kun maito alkaa valuu niin sitä valuu rinnoista kun vain ajatteletkin vauvaa...
Mulla oli muuten ihan sama ongelma kun odotin.
En tiedä koska multa purskuaa maito vaikka poika poika on kohta 4v.
Olen joskus eläimellä törmännyt siihen että nännissä ei ole reikää,mutta yleensä aina toinen on ollut terve.
Kai se kanava voidaan kirurgisesti avata jos sitä reikää ei ole.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä koska multa purskuaa maito vaikka poika poika on kohta 4v.
Siis tarkoittaako tämä että on yhä vauvakuume?
jollakin terävällä esineellä teet tisseihin pienet reiät. muista desifioida neula tms. sytkärillä!
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ole reikiä mutta silti kolme tenavaa on vuoden saaneet minusta maitoa
Sama, mitään reikiä, mutta molempian kohdalla on maitoa tullut ihan liikaa. Olen joutunut työpaikan vessassa puristamaan liiat maidot ettei rintoihin satu.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sitä maitoa voi ruiskuta nännistä aika monesta reiästä, jopa nännipihastakin, niitä reikiä ei vaan näe ennen kuin sitä maitoa suihkuaa.
Maitoa tulee vähän niinku falskaavasta vadelmasta! ;)
No ne maitotiehyet aukee sitten siinä vaiheessa kun alat imettämään.Varaudu kipuun !