Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa huonoja työpaikkoja

Vierailija
03.05.2017 |

Joita pitää ehdottomasti välttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä paikassa mulle käsittääkseni luvattiin kokopäivätyö ja tietty palkka. Kokopäivätyö olikin satunnainen määrä tunteja eri päivinä ja palkastakin oli kuulemma puhuttu vaan yleisellä tasolla, että sen verran heillä saa vuosia talossa olleet. Lyhyeen loppui mulla sen talon palkkalistoilla oleminen. Ihmettelivät vielä kovasti, että miksi?!!

Vierailija
2/4 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin päässyt erääseen Setlementtiin työkokeilijaksi lomittamaan sairaslomalle jäävää työkokeilijaa (ei uskaltanut jäädä lomalle ilman sijaista). Jos saikku olisi jatkunut yli puoli vuotta olisin päässyt palkkalistoille 4,70€/tunti tekemään 4,5 tunnin päivää...

Olin aiemmin samaisen lafkan palkkalistoilla kokonaista 3 vuotta täysipäiväisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisiolainen yhtiö ja jolla tehdas myös Turussa ja tunnuslause "osaa lämmityksen" ja osti akvatermin, niin ei kannata edes suunnitella sitä paikkaa

Vierailija
4/4 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Local Crew etsii jatkuvasti uusia järjestyksenvalvojia riveihinsä, kun entiset lähtee lätkimään saatuaan paskasta huijarifirmasta tarpeekseen. Local Crew jättää jatkuvasti palkkoja maksamatta eikä pidä muutenkaan sovitusta kiinni, taukoja on jos on ja muutenkin homma kusee. Vaikka tekisit festareilla useamman 16-tuntisen työpäivän peräkkäin ja sataisi kaatamalla, saat syödä tauolla evääsi ulkona seisten tai istuen märällä asfaltilla, koska tuoleja tai penkkejä ei ole, kuten ei katostakaan joka suojaisi sateelta. Jos nyt yleensäkään ehtii syömään niitä eväitä päivän aikana, koska joinain päivinä on pakko valita syömisen ja vessan välillä... Eikä aina saa taukoa lainkaan.

Voisin kertoa paljon enemmänkin, mutten viitsi pilata iltaani ajattelemalla asiaa enempää. Local Crew on läpimätä firma, jota kannattaa välttää kuin ruttoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan