Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu koulujen päättymispäivänä?

Vierailija
03.05.2017 |

Mietin onko meillä jotenki erikoista kun vanhempi tyttö 15v lähtee kavereiden kanssa juhlistamaan ysiluokan loppua, skootterin avaimet visusti äidin korulippassa lukkojen takana ja nuorempi 10v kutsuu ystävät meille ja pidetään mehudisco. Miten teillä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...miks ne skootterin avaimet on piilossa?

Todistusten jaon jälkeen käydään aina ostaa jotain herkkuaamiaista ( koska koulua 8-9) ja jätskit🙂

Eipä sit ihmeempää... ysiluokkalainen saattaa käydä kaverilla tai kaverit tulee meille. Pienemmät ei ihmeitä, toi disko olis muuten kiva idea, mut meen illaksi töihin...

Vierailija
2/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsia odottaa jäätelö ja letut kun tulevat todistustenjaosta.

Ja kun mahat on täynnä, tyhjennetään reppu ja laitetaan koulukamppeet visusti piiloon..=) Ja siitä alkaakin heidän vapaa kesälomansa, saavat elää kuin porsaat pellossa ravaten savonmummolan ja kodin väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan viskiä ja pakataan reissukassi.

t. opettaja

Vierailija
4/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. opettaja

Ooh, minne matka? Menetkö yksin vai perheen kanssa?

Vierailija
5/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. opettaja

Ensin Berliiniin tapaamaan kavereita pariksi viikoksi, sitten reiluksi kuukaudeksi Vietnamiin ja Thaimaahan. Lapsia minulla ei ole eikä tällä hetkellä parisuhdettakaan, joten ihan yksin olen menossa. Eräs tuttava pitäisi kyllä tavata Aasiassa jossain vaiheessa reissua.

Vierailija
6/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna äidillä on krapula (työpaikan pippalot pe), lapsi hakee todistuksensa fillarilla 8-9 ja sen jälkeen syö aamupalan isänsä kanssa (äiti nukkuu). Loppupäivä ei tavallisesta vkl eroa.

Vierailija
7/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa ensin käyn hakemassa lakin ja toivottavasti ne alustavat 4 ällääni. Kutsutaan isovanhemmat katsomaan. Sitten kotiin, ruusut maljakkoon ja itse lojumaan riippumattoon ja mässyttämään pizzaa ja kerrankin nauttimaan omasta rauhasta kun ei siitä tässä pääsykoe- ja lakkiaisrumban keskellä saa nauttia. Varmasti tosin unohdan ostaa sen lakinkin.

Vierailija
8/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perinteinen yo-juhla, ollut jo 15 vuoden ajan eikä ihan heti loppua näy. Serkut on kätevästi syntyneet vuoden välein, ja niin meillä on riittänyt yo-juhlia jo ennen kuin esikoinen aloitti koulun.

Vierailija
9/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. opettaja

Ensin Berliiniin tapaamaan kavereita pariksi viikoksi, sitten reiluksi kuukaudeksi Vietnamiin ja Thaimaahan. Lapsia minulla ei ole eikä tällä hetkellä parisuhdettakaan, joten ihan yksin olen menossa. Eräs tuttava pitäisi kyllä tavata Aasiassa jossain vaiheessa reissua.

Lapsettomuus + open lomat varmaan ihan hyvä kombo.

Vierailija
10/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. opettaja

Lapsettomuus + open lomat varmaan ihan hyvä kombo.

On joo. Ja kun teinien kanssa tekee duunia päivästä toiseen, halu omien hankkimiseen on täysi nolla. Pidän mieluummin kiinni tästä elämäntavasta. Kivointa olisi kyllä löytää opettajapuoliso, jolla olisi samat intressit. Olisi tosi jees reissata kahdestaan vaikka koko kesä.

Vierailija
11/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitän discoja kymmenen vuotiaille tarvi. Miksi opettaa discoilemaan/juhlimaan? Ei elämään tarvi kuulua sellainen.

Vierailija
12/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitän discoja kymmenen vuotiaille tarvi. Miksi opettaa discoilemaan/juhlimaan? Ei elämään tarvi kuulua sellainen.

:D :D :D :D

t. 32-vuotias, joka tanssii aamuun asti ainakin kerran kuussa

Vierailija
13/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistujaisia juhlin, joko yksin, sukulaisten tai kavereiden kanssa. Vihdoinkin!

Vierailija
14/14 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan pizzaa ja tungetaan reppu kaapinperälle. Istumme kotona ja väsyttää, kun pitää herätä lauantaina jo kahdeksaksi, sen sijaan, että olisi saanut nukkua pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan