Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä parikymppiset naiset ovat treenatuista sedistä?

Vierailija
03.05.2017 |

Käyvätkö he yhtä kuumana noihin miehiin kuin nuoret jullit puumanaisiin?

- bodisetä

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä parempaa. No se, että tyydyn huomattavasti vähempään kuin ennen. Minulle kelpaisi sellainen todella keskiverto perusnätti parikymppinen nainen, mikä ei todellakaan kelvannut 20 vuotta sitten.

-mryouth75

Pitääkö musiikkimaun olla kuitenkin räppiä? Ahahahahahaaaaa :D :D :D (Sori, en saa mielikuvaa sinusta pois päästäni....)

N47

Vierailija
102/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt ihan oikeasti. Miksi haluaisin reippaasti yli kolmekymppisen miehen itselleni, kun itseni ikäisiäkin on vapaana ja "tarjolla"? Sitten vanhempana katselen niitä vanhempia miehiä, jos vapaana olen.

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälvikalju...

t. N 24v

Vierailija
104/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että saisivat lopettaa ikuisen nuoruuden jahtaamisen ja ikäkriisin hoitamisen yrittämällä naisia jotka lähtökohtaisesti eivät ole heistä kiinnostuneita.

Vierailija
105/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä musiikkimaun olla räppiä. En itsekään nykyään kuuntele räppiä. Pukeutumistyyli onkin ainoa mikä on minulla säilynyt tuolta 90-luvun alusta aina tähän päivään pienin modernisoinnein. Suurimpana innoittajana valkoisen rap-musiikin pioneeri Vanilla Ice. Mustien rap-kulttuuri ei ole koskaan minua kiinnostanut.

-mryouth75 

Vierailija
106/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt ihan oikeasti. Miksi haluaisin reippaasti yli kolmekymppisen miehen itselleni, kun itseni ikäisiäkin on vapaana ja "tarjolla"? Sitten vanhempana katselen niitä vanhempia miehiä, jos vapaana olen.

N23

En minä tiedä. Ehkä sinulle miehet ovat yhtä harmaata massaa, jotka eivät eroa toisistaan kuin fyysisesti, mutta joku muu nainen saattaa olla eri mieltä ja ehkä jopa arvostaa henkistä kypsyyttä. 

Vierailija
107/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä musiikkimaun olla räppiä. En itsekään nykyään kuuntele räppiä. Pukeutumistyyli onkin ainoa mikä on minulla säilynyt tuolta 90-luvun alusta aina tähän päivään pienin modernisoinnein. Suurimpana innoittajana valkoisen rap-musiikin pioneeri Vanilla Ice. Mustien rap-kulttuuri ei ole koskaan minua kiinnostanut.

-mryouth75 

Jumaleisson mikä Urposetä.

Vierailija
108/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vanhemmissa miehissä on parempaa kuin nuoreisa miehissä? Luetelkaas pointteja.

Itse en keksi mitään... aika vaikea. :/

Vanhemmat miehet on:

Komeampia, timmimpiä, rypyttömämpiä, kirkaskatseisempia, energisempiä, elämäniloisempia, avomielisempiä, terveempiä, pitkäikäisempiä...

eiku...

Vierailija
109/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75 

Piti googlettaa. Eli sinulla on sellainen neliölippis, t-paita ja lököttävät housut? Onko sellainen pieni pukinpartakin? :D

Vierailija
110/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

En minä tiedä. Ehkä sinulle miehet ovat yhtä harmaata massaa, jotka eivät eroa toisistaan kuin fyysisesti, mutta joku muu nainen saattaa olla eri mieltä ja ehkä jopa arvostaa henkistä kypsyyttä. 

Henkistä kypsyyttä eivät kyllä setämiehet ole tällä palstalla koskaan osoittaneet. Eivät sellaiset luultavasti täällä koskaan edes vietä aikaansa provoilemassa.  Oletko lukenutesimerkiksi tuon mryouth75:n kommentteja? Ei ihan täysillä mene...

Vierailija
111/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vanhemmissa miehissä on parempaa kuin nuoreisa miehissä? Luetelkaas pointteja.

Vanhemmat miehet on:

Komeampia, timmimpiä, rypyttömämpiä, kirkaskatseisempia, energisempiä, elämäniloisempia, avomielisempiä, terveempiä, pitkäikäisempiä...

eiku...

Ainakin osa noista mitä ilmeisimmin pitää paikkansa. Ainakin jos mittarina pidetään fyysistä kuntoa tietyssä iässä. Tiesitkin varmaan, että kutsuntaikäisten fyysinen kunto on laskenut etenkin 80-luvulta lähtien kuin lehmänhäntä? Toki paino on sitten vastaavasti noussut...

Vierailija
112/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Henkistä kypsyyttä voi löytää nuoremmistakin miehistä, siis jos osaa etsiä ja jättää esim. ne lapselliset playeri-jätkät rauhaan. Plussana myös se, että saa hyvän luonteen tuoreessa pakkauksessa. Mutta tietenkin jos tykkää vintage nahasta niin...

Vierailija
113/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat miehet on:

eiku...

Ainakin osa noista mitä ilmeisimmin pitää paikkansa. Ainakin jos mittarina pidetään fyysistä kuntoa tietyssä iässä. Tiesitkin varmaan, että kutsuntaikäisten fyysinen kunto on laskenut etenkin 80-luvulta lähtien kuin lehmänhäntä? Toki paino on sitten vastaavasti noussut...

Mikään ei voita nuoruuden raikkautta. Siinä on ihan oma taikansa.

Hyvässä kunnossa oleva nuori mies on parempi kuin hyvässä kunnossa oleva vanhempi mies, mennen tullen.

Vierailija
114/120 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75 

no nyt on käppäukkomeininkii!

Vierailija
115/120 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75 

Vanilla Ice. Huutonaurua. Ei ihme ettei sulla lykästä ees ikästes naisten kans. Sä oot ihan vitun nolo. :D

N26

Vierailija
116/120 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä parempaa. No se, että tyydyn huomattavasti vähempään kuin ennen. Minulle kelpaisi sellainen todella keskiverto perusnätti parikymppinen nainen, mikä ei todellakaan kelvannut 20 vuotta sitten.

-mryouth75

Jaa, että ihan kelpaisi. MIlloinkas sulla on viimeksi ollut  minkäänikäistä tyttöystävää? Puhumattakaan parikymppisistä? 

Nelikymppinen "nuorekas" räppisetä on kyllä ehkä surkuhupaisinta mitä kuvitella saattaa.

Vierailija
117/120 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75

Jaa, että ihan kelpaisi. MIlloinkas sulla on viimeksi ollut  minkäänikäistä tyttöystävää? Puhumattakaan parikymppisistä? 

Nelikymppinen "nuorekas" räppisetä on kyllä ehkä surkuhupaisinta mitä kuvitella saattaa.

Ainakin se kerran valitti täällä kuinka saa nykyään huonoa palvelua toisin kuin 20 vuotta sitten. Se huono palvelu oli sitä, ettei kassatytöt lähteneet flirttiin mukaan.

Vierailija
118/120 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75 

Vanilla Ice. Huutonaurua. Ei ihme ettei sulla lykästä ees ikästes naisten kans. Sä oot ihan vitun nolo. :D

N26

Mitens antti tuisku, robin, cheek?

Vierailija
119/120 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkvink kirjoitti:

Itse pidän setämiehiä kuumina, jos ne on hyvin treenattuja ja muutenkin huolehtii ulkonäöstään. Seurustelemaan en alkaisi sellaisen kanssa, mutta joku yhdenillan juttu voisi käydä jopa järkeen. Ei kuitenkaan mitään suihkurusketusta ja naamankiristystä, vaan ihan treenattu kroppa ja siistit vaatteet, ja kohtelias käytös.

Minut löytää Tampereen yöstä!

T. Chubby 22v nainen

Etkai ole natiivi?

En nimittäin saa erektiota jos nainen ssnoo nääs tai moro.

Vierailija
120/120 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryouth75 

N26

Mitens antti tuisku, robin, cheek?

Päälle nelikymppinen setä joka pukeutuu kuin robin on helvetin nolo. Papat voi pukeutua niihin dressmannin pappavaatteisiin ja pysyä kaukana nuorten paikoista.