Vierailija

Olimme olleet mieheni kanssa yhdessä melkeen parisen vuotta, jonka jälkeen mies halusi erota ja muutti pois yhteisestä kodistamme. Suhde oli ollut erittäin riitaisa ja paljon vastoinkäymisiä sisältävä. Sen jälkeen kuitenkin olimme yhteydessä ja tultiin siihen päätökseen, että haluamme vielä yrittää. Yrittämisen jälkeen kaikki meni kuitenkin pieleen, johon liittyi monia syitä, jonka jälkeen mies sanoi saavansa tarpeekseen eikä jaksa enää yrittää uudestaan, vaikka itse sitä haluaisinkin edelleen kaikesta huolimatta. Molemmat rakastaa toisiaan, mutta mies ei vaan jaksa enää yrittää. Onko tämä teidän mielestänne sellainen asia, että pitäisi ehdottomasti antaa miehen vain olla vai voisiko vielä tehdä jotain saadakseen miehen mieli muuttumaan? Olen ehdottanut parisuhdeterapiaa ja kaikkea mahdollista, hän ei vaan usko enää minkään muuttuvan eikä siis jaksa enää kertakaikkiaan yrittää, koska olemme yrittäneet jo useasti. Minusta olisi vaan niin sääli heittää kaikki hukkaan, koska kuitenkin rakkautta löytyy niin paljon. Kaipaisin siis ehdottoman paljon vinkkejä ja kokemuksia muiltakin mahdollisilta kohtalotovereilta miten ootte toiminut ja oletteko kenties saaneet vielä uuden tilaisuuden? Itse olen siis lähes varma, että asiat tulisivat muuttumaan, lähes parin viikon erossaolo aika on tehnyt taas ihmeitä ja tajunnut asioita tosissaan. Itse tiedän sen siis, että kaikki voisi vielä muuttua, mutta miten ihmeessä saisin todistettua sen miehelle tai voitais saada vielä uusi mahdollisuus?

• ylös 0
  • alas 5

Kommentit (13)

Vierailija

Kannattaa ehkä yrittää vielä kerran niin että molemmat panostavat suhteeseen täysillä. Koitatte kaikkea ja jos se ei vain toimi niin sitten kannattaa vain yrittää jatkaa elämää

Helmi

Et kuvaillut kovin tarkkaan syytä, miksi miehesi haluaa erota. Ymmärrän sen. On kuitenkin vaikea antaa tarkkaa vastausta. Suosittelisin hakeutumaan esimerkiksi psykologiseen vyöhyketerapiaan. Hae apua itsellesi. Myös pari terapiat ovat hyviä, mutta parisuhteessa on tärkeää myös että on käsitellyt itsessään asioita. Se auttaa myös ymmärtämään paremmin toista. Toivotan onnea uuteen alkuunne!🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo, tällä hetkellä ollaan miettimässä, että yritetäänkö vielä uudestaan, hyvältä vaikuttaa ja jospa tällä kerralla saatais asiat toimimaan jos niin käy että yritetään vielä :)

Vierailija

Ja yritetään nyt ainakin tällä hetkellä saada asiat toimimaan omin avuin, mutta jos ei onnistu niin sitten ehkä voisi harkita hakea apua ulkopuolisilta :) Mutta kiitos kaikille vastauksistanne :)

Vierailija

vedä koiraa perässä joka pysähtyy kokoajan.... kuinka kauan jaksat? sinustahan tämä on kiinni. Arvosta itseäsi enemmän.

Vierailija

Kyllä minä jaksan ja arvostan itseäni. Tämä on todellakin vaan sen taistelun arvoista ja eiköhän me vielä saada suhteemme toimimaan kun molemmat tsemppaa siihen täysillä jos niin päätetään että yritetään vielä :)

Vierailija

Ja syy siihen minkä takia alunperin hän halusi erota oli se, että suhteemme oli riitaisa, oli paljon puhumattomuutta asioista, riideltiin paljon jos jostakin asioista kotitöistä yms, joten niin isoja juttuja nämä eivät ole etteikö niistä selviäisi :) Ja kiitän kovasti, jos todellakin vielä uusi alku saataisiin meille :)

Vierailija

Sitä ei voi tietää muuta kuin kokeilemalla ja yrittämällä :) Ja uskoisin että molemmat on nyt erossaolon aikana tajunnut niin paljon asioita missä vika oikeesti on ja tällä kertaa tosissaan osaisi molemmat panostaa suhteeseen ihan tosissaan ja täysillä, jotta saataisiin aivan varmasti suhde toimimaan :)

Vierailija

Minusta vaikutat aika epätoivoiselta ja ripustautuvalta. Mutta jos molemmat tosissanne haluatte yrittää niin onnea vaan matkaan :)

Vierailija

Ei se ole siitä kiinni, että olisin epätoivoinen tai ripustautuva :D Kyllä tätä molemmat tosissaan haluaa koska molemmat rakastaa toisiaan, se on vaan siitä kiinni että jaksaako toinen vielä yrittää ja uskooko että muuttuuko tällä kertaa asiat tosissaan :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat