Miten minimoida oma ällöttävyytensä?
Olen ihastunut yhteen henkilöön ja pelkään olevani yli-innokas. Miten voisin minimoida oman ällöttävyyteni/creepy-faktorin?
Kommentit (5)
Luulin että ulkonäkö on ällöttävä ja olisin suosittanut pysyttelemään kotona
Älä lue av-palstaa vaan keskity nyt vain itse omasta puolestasi ja omalta osaltasi siihen ihmissuhteeseesi,jonka kerrot sinulla nyt olevan.Siinä paras ohjeeni.
Hyvää kevättä!
Creepyä on se että mietit miten voisit muuttaa itseäsi toisen vuoksi. Huolehdi itsestäsi aidosti oman itsesi ja hyvinvointisi vuoksi, niin se näkyy itsevarmuutena ja viehättävyytenä, joka on ällöttävyyden vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Creepyä on se että mietit miten voisit muuttaa itseäsi toisen vuoksi. Huolehdi itsestäsi aidosti oman itsesi ja hyvinvointisi vuoksi, niin se näkyy itsevarmuutena ja viehättävyytenä, joka on ällöttävyyden vastakohta.
Pelkään vain jo olleeni yli-innokas ja tavallaan mokanneeni. Olen toki huolehtinut itsestäni, mutta haluaisin minimoida sellaisen ällön ja nolon vaikutelman. Voisi miettiä sellaista tilannetta, että millaisen henkilön (nainen tai mies) ihastuminen tuntuisi mukavalta, vaikkei olisikaan molemminpuolista. Toisin sanoen jonkun siistin, miellyttävän näköisen, fiksun ja normaalin oloisen ihastuminen ois ok, vaikka olisi itsekin varattu ja ei voisi vastata tunteisiin.
Olen siis nuorehko, hoikka nainen, mutta ihastuneena alkaa käyttäytyä vain helposti typerästi ja nolosti. Olen itse miettinyt, että pitää ainakin olla suihkunraikas, hiukset pöyheät ja vastaföönatut, hampaiden valkoiset ja vaatteiden pitäisi olla tosi siistit ja trendikkäät, jottei tule liian friikahtavaa vaikutelmaa. Oisko muita vinkkejä, please?