Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vieläkö sitä jaksaisi toiset 20 v tällaisen miehen matkassa. Olo on väsynyt ja tyhjä. Hyviäkin puolia on, mutta tällä kertaa en keskity niihin. Yhteiset lapset ja lainat löytyy myös.

Jatkuva flirttailu ja höpöttely muiden naisten kanssa. Syvästi sydämen särkevät avioliiton ulkopuoliset suhteet
Epärehellisyys ihan kaikessa. Itse keksittyjä tarinoita, joissa osittain totuuttakin. Näiden kuunteleminen seurassa kovin noloa ilman oikeutta korjata tai sanoa mitään
Huono talouden hoito: rahojen tuhlaus mitättömiin turhiin asioihin, laskujen maksamatta jättäminen, ei säästä eikä sijoita
Jatkuva huonotuulisuus ja raivokohtaukset. Hermostuminen aivan turhan päiväisistä asioista.
Työnarkomania. Aina töissä. Säännöllinen työkavereiden kanssa juhliminen
Päihteiden käyttö: alkoholia vahvaan humalatilaan vähintään 1 krt viikossa ja tupakka ja nuuska
Jaksanko loppuelämäni: sammutella valoja, sulkea ovia, pestä roiskeet pytystä, keräillä tavaroita, katsoa tavaroita jatkuvasti väärillä paikoilla, joista olen useasti huomauttanut .
Kotitöitä ja remontteja tekee vain patistettuna, sata kertaa muistuttamalla. Esim kolmen huoneen imurointi kestää neljä tuntia kun katsoo vähän väliä kännykkää
Jatkuva kännykällä roikkuminen, epäterveelliset elämäntavat: roskaruoka ja ei harrasta liikuntaa. Valvoo öisin myöhään ja herättää sänkyyn tullessaan aamuyöstä

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (4)

Vierailija

Selkeästikään sinä et arvosta itseäsi pätkääkään. Pelottaako mahdollinen yksinäisyys ja elintason lasku noin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Enemmän nyt ihmettelen, että miten olet jaksanut jo 20 vuotta tuota? Itse en olisi, enkä haluaisi elää tuollaisessa suhteessa. Et ole varmaan mikään ikäloppu, nyt on korkea aika miettiä, miten haluat "loppuelämäsi" elää - tuollaisessa suhteessako, vaiko mieluummin vaikka yksin?

Vierailija

No niitä hyviä puolia: antaa positiivista palautetta,  ostaa lahjoja, auttaa pienissä asioissa,  vie lapsia harrastuksiin, ulkoiluttaa koiraa  ja hakee kaupasta unohtuneita ostoksia, on seurallinen, lähtee mukaan kaikkeen mitä ehdotan, tienaa ihan hyvin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat