Mitä teidän lapset/teinit ovat perustelleet "no kun kaikilla muillakin"
Meillä väittää 13v, että kaikki muutkin hänen ikäiset saavat 50€ viikkorahaa. Ei oikein uppoa tähän äitiin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Liian vaikeasti hallittava vaihdepyörä, siis 21 vaihdetta jne. 9-vuotiaalle, "kun kaikilla muillakin on". Vähempi määrä vaihteita ja jalkajarru käsijarrun lisäksi riittää vielä erinomaisesti. Kun ei huomio ole koko ajan vaihteissa, välttyy todennäköisesti aika monelta onnettomuudelta, kun ehtii seurata muuta liikennettäkin.
No kyllähän tuo on paljon parempi kuin esim. se surullisen kuuluisa vaihteeton jopo. Harjoittelemalla oppii! Ja kun ei ole mikään massa-villitys pyörä niin ei tarvitse ostaa heti uutta kun seuraava trendi ilmestyy.
Meilläkin tuo yli 20€ vesipullo :D Tylsä mutsi ei ostanut vaan sanoi, että käytä viikkorahasi siihen jos huvittaa. Eipä käyttänyt vaan joutuu käyttämään noloa tavallista vanhaa vichy-pulloa jota sitten kuulemma piilottelee muilta.
Meillä teini ei ole koskaan pyytänyt mitään, vaan pikemminkin päinvastoin kieltänyt meitä ostamasta esimerkiksi Niken lenkkareita. Ovat kuulemma liian kalliita ja merkkien esittely on mautonta. Oppinut raukka jo lapsena rahan arvon, kun vanhemmat puhuneet raha-asioista lasten kuullen. Olemme ihan tavallisia duunareita, eikä mitään oikeaa hätää ole, joskaan ei oikeasti olisi varaa kalliisiin merkkituotteisiin ja meikkeihin.
Tyttö on nyt 13.
Teinini sanoo myös aina että pitää olla kunnolliset perustelut, jos jotain haluaa. Ei riitä ikinä "koska mä voin" tai vaikka "kaikilla muillakin on" :DD On arvatenkin raukka melko yksinäinen, ei kelpaa pissisten seura kai.
T. 24
Tuli mieleen 24n tytöstä joku Erkki Tuomioja 😂😂😂
Meillä piti saada pullip nukke 11v tytön. Ei paria satasta ihan makseta leluista. 😕😄😄
Mulla ei lapsia ole, mutta itse halusin 12-vuotiaana päästä lauantaina keskellä yötä Steissille (Helsingin päärautatieasemalle) pyörimään. Jostain ihmeellisestä syystä mun niuho mutsini ei koskaan lämmennyt idealle. 😂😂
Yläasteella ollessani tuli revityt farkut muotiin, ja koska mutsin mielestä valmiiksi rikkinäisten housujen ostaminen oli hulluuden huipentuma, minä oma-aloitteisena tyttönä päätin repiä farkkuni itse. Jestas sentään että vanhemmat kilahti. En tainnut saada uusia farkkuja ainakaan pariin vuoteen.
Oi niitä aikoja...
Meillä ne Niken lenkkarit 😑 Ehkä synttärilahjaksi, muuten ei ole varaa.
Kun Furbyt olivat in, oli pakko saada kun muillakin oli!1
5 v. ei vielä mitään. On kyllä luetellut muutaman jotka saa kuulemma aina päättää mitä kotona on ruoaksi.