Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SKAM -keskusteluketju (vol.2)

Vierailija
03.05.2017 |

Päätin laittaa toisen keskusteluketjun pystyyn. Eiliset ongelmat eivät ole aikaisemmasta ketjusta poistuneet, vaan viestit edelleen katoavat saman tien, kuin ne sinne kirjoittaa. Katsotaan, jos tässä toimisi paremmin keskustelu.

Kommentit (1830)

Vierailija
801/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa, kun selaa ketjua taaksepäin. Vaikka kuinka moni (tai joku äänekäs Noora-fanclubin jäsen) mesosi miten kolmiodraama-ajatus Nooran, sanan ja yousefin välillä syntyy vain nooraa kohtaan tuntemamme vihan syövyttämänä. Mielestäni kolmiodraama-ajatusta taas on syötetty silmille from the day one, enkä yhtään yllättynyt että näin kävi.

Sen sijaan olen todella surullinen sanan puolesta, sillä jos minulle kävisi noin, muuttaisin varmaan maasta.:-o

Vierailija
802/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma jain miettimaan sita kun Sana kirjautui Nooran sahkopostiin. Lahettaisko Sana Williamille sahkopostia salaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan, että Sana lähtee määrätietoisesti tavoittelemaan Yousefia ja korjaa välinsä tähän. Ei mitään surkuttelua ja yksin nyhväystä. Sana saa nyt tajuta, ettei heidän välillään periatteessa ollut yhtään mitään lupauksia ja jos jotain Yousefista haluaa, niin sitten ei saa vaan tihrustella vieressä ja anneta pojan juosta perässä hölmönä kunnes kyllästyy. Ja haluan Sanan myös taistelevan Pepsimaxeja vastaan. Ei sitä nyt niin vain luovuteta. Sana on kuitenkin taistelija, eikä mikään pillittäjäluovuttaja. Noora ei hänen miestään saa. Nyt on se korvamerkinnän aika!

Vierailija
804/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.5. Siihenhän on ikuisuus. Ilman tätä keskustelua tulisin varmaan hulluksi tässä ajassa!

Vierailija
805/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ihan sokee kun en mä nähnyt että Yousef ois mitenkään inhoten/halveksuen/vihasesti katsonu Sanaa siellä juhlissa? Siis kontaktia ei Sanaan ottanut joo mutta ei se nyt musta mitenkään niin pahasti katsonu kun mitä täällä kirjoteltiin ennen kun katsoin jakson. 

Vierailija
806/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä ihan sokee kun en mä nähnyt että Yousef ois mitenkään inhoten/halveksuen/vihasesti katsonu Sanaa siellä juhlissa? Siis kontaktia ei Sanaan ottanut joo mutta ei se nyt musta mitenkään niin pahasti katsonu kun mitä täällä kirjoteltiin ennen kun katsoin jakson. 

Kyllä se oli aika paha katse, minkä Yousef heitti Sanaan päin. Varsinkin kun vertaa, kuinka lämpimästi ja ystävällisesti Yousef yleensä katsoo ja käyttäytyy. Siis muitakin kuin Sanaa kohtaan ja Sanaa kohtaan nyt erityisesti.

Vierailija
807/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas toivon, että se on yousef joka alkaa taistelemaan sanasta. Koska jos olisin itse sanan asemassa, ihan viimeisin asia jota haluaisin olisi mies jonka olisin nähny suutelevan ystävääni baarissa. En vaan saisi sitä verkkokalvoltani pois.

Haluaisin, että Elias sanoo yousefille suorat sanat, ja että muut tytöt vilde ja Chris etunenässä puolustaisivat sanaa Pepsi maxeja vastaan. Lisäksi haluaisin, että Noora nöyrtyy ja tajuaa, ettei tarvitse miestä ollakseen onnellinen. Hei come on, onko ihme että williamilla on uusi, jos tyypit eivät kuukausiin ole olleet tekemisissä ja noora muutti pois Lontoosta edes hyvästejä jättämättä.

Nämä tytöt käyttäytyvät kyllä todella ihmeellisesti. Mun lemppari on Chris - ainut joka vaikuttaa vilpittömältä ja sydämelliseltä ja on hauska. Ja mikä tärkeintä, puhuu muustakin kuin pojista vaikka hänelläkin oli Kasper ja sydänsuruja.

Vierailija
808/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä viestejä nyt taas poistuu!

Vierailija
809/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ymmärrän, miksi Pepsimax ei halua Sanaa bussiinsa... Sanahan on kohdellut niitä aika tylysti koko ajan ja julisti itsensä pomoksi ihan noin vaan. Ei ole kovin reilua, että porukka on suunnitellut russeilua tosi pitkään ja Sana kiristämällä tekee itsestään pomon ja haluaa laittaa paljon asioita uusiksi osallistumatta edes kustannuksiin. Eihän se nyt ole mikään ihme ettei tytöt alistuneet tähän. En todellakaan tarkoita että Sana olisi ansainnut tämän tai että Sara toimisi tässä oikein, mutta tämä oli ennustettavissa... Jos Sanalla ei olisi niin suuri halu todistaa pystyvänsä mihin vaan ja olisi tyytynyt vaikka vähän pienempään rooliin, olisi varmaan saanut jäädä... edes vähän ystävällisempi asenne olisi auttanut.

.

.

Toivottavasti saadaan kumminkin sopu aikaan mahdollisimman pian, pidän siis ihan Sanan puolia kyllä!!

Vierailija
810/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Sanan vanhemmat ovat oikeasti menneet sanomaan jotakin Yousefille?

Mä vain en edelleenkään tajua, miksi Yousef halusi noin radikaalisti rikkoa välit Sanan kanssa. Kuitenkin suutelukohtauksesta huomaa, ettei Yousefia oikein edes sytytä Noora. Tyyppi oli paljon onnellisemman näköinen silloin kuin ei saanut suudella Sanaa. :D Kuulostaen kirjoitettuna tosi tyhmältä.

Mutta siis Yousef on niin onnellisen näköinen vain kun on Sanan seurassa ja se hymy, kun hän kuvittelee, kuinka voisi just nyt suudella Sanaa! Nooran kanssa Yousef vaan olla möllötti ja imutteli tosikkona, kädet roikku ja huulet vain tuntuivat reagoivan automaattisesti. Eipä näyttänyt kauhean nautinnolliselta. Ja Noora kuitenkin yritti siinä ihan tosissaan lämmitellä: halaili ja siveli kasvoja ja kaulaa ja tuli liki.

Vierailija
811/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vain en edelleenkään tajua, miksi Yousef halusi noin radikaalisti rikkoa välit Sanan kanssa. Kuitenkin suutelukohtauksesta huomaa, ettei Yousefia oikein edes sytytä Noora. Tyyppi oli paljon onnellisemman näköinen silloin kuin ei saanut suudella Sanaa. :D Kuulostaen kirjoitettuna tosi tyhmältä.

Mutta siis Yousef on niin onnellisen näköinen vain kun on Sanan seurassa ja se hymy, kun hän kuvittelee, kuinka voisi just nyt suudella Sanaa! Nooran kanssa Yousef vaan olla möllötti ja imutteli tosikkona, kädet roikku ja huulet vain tuntuivat reagoivan automaattisesti. Eipä näyttänyt kauhean nautinnolliselta. Ja Noora kuitenkin yritti siinä ihan tosissaan lämmitellä: halaili ja siveli kasvoja ja kaulaa ja tuli liki.

Ihan loistava kommentti:D! Oon samaa mieltä, että yousef vaan möllötti, kädet roikkuivat alaspäin eikä Niinkuin tyypillisesti, kietoutuneena toisen vyötäisille tms.:D

Vierailija
812/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo traileri tarkoittaa päinvastaisuutta tapahtumissa, niin silloin tuon tappelunkin syy on varmaan Isakissa ja Evenissä. Mehän luultiin, että syy tappeluun on Balloon-pojissa, koska selfitikku satutti Eveniä. Ehkä sekin on toisin päin siis ja kaikki syyttävät nyt viattomia tyyppejä?

Niin, lyötiinkö Isakia ensin vai löikö Isak ensin? Jonas oli ainakin aivan raivoissaan, joten siitä voisi ajatella, että Isakin päälle käytiin. Jotenkin pojat myös lähti vauhdilla kun Sana tuli, että taitavat nyt kaikki tietää Eliaksen olevan Sanan veli.

Vierailija
813/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään kokenut että olisi katsonut todella inhoten tai halveksuen niin kuin jotkut täällä sanoivat, mutta aika kylmältä se näytti silti, kun vertaa mihin tahansa heidän aikaisempaan katsekontaktiin. Ihan kuin ei tuntisi Sanaa.

Vierailija
814/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulkitsin, että se katse johtui lähinnä hämmästyksestä, että Even oli myös samoissa bileissä, joihin Sana oli poikaporukan kutsunut, vaikka Yousef ja Sana olivat vain hetki sitten keskustelleet siitä, kuinka kipeät välit pojilla on.

Vierailija
815/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan loistava kommentti:D! Oon samaa mieltä, että yousef vaan möllötti, kädet roikkuivat alaspäin eikä Niinkuin tyypillisesti, kietoutuneena toisen vyötäisille tms.:D

Mutta suu sillä kyllä kävi...

Vierailija
816/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo traileri tarkoittaa päinvastaisuutta tapahtumissa, niin silloin tuon tappelunkin syy on varmaan Isakissa ja Evenissä. Mehän luultiin, että syy tappeluun on Balloon-pojissa, koska selfitikku satutti Eveniä. Ehkä sekin on toisin päin siis ja kaikki syyttävät nyt viattomia tyyppejä?

Niin, lyötiinkö Isakia ensin vai löikö Isak ensin? Jonas oli ainakin aivan raivoissaan, joten siitä voisi ajatella, että Isakin päälle käytiin. Jotenkin pojat myös lähti vauhdilla kun Sana tuli, että taitavat nyt kaikki tietää Eliaksen olevan Sanan veli.

Mä en usko, että Isak olisi lyönyt ensin, mutta ei voi tietää vielä. Ja pojat lähtivät kai viemään Isakia päivystykseen, eivät kai Sanan takia häipyneet, eihän se Sanan vika ole mitä veli tekee.

Vierailija
817/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näkyy se joku välitraileri? En jaksa kahlata koko ketjua läpi etsien linkkiä, voisiko joku laittaa?

Vierailija
818/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihön Yousefista ole näytetty mitään suutelukohtausta aiemmin? Mistä tiedät miten on tyypillisesti?

Vierailija
819/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihön Yousefista ole näytetty mitään suutelukohtausta aiemmin? Mistä tiedät miten on tyypillisesti?

No en tiedä miten sinä suutelet mutta useimmiten ihminen tyypillisesti ottaa vähän enemmän kontaktia jos henkilöstä tykkää, Yousef ei vaikuttanut kovin innostuneelta kun oli ihan paikallaan, hyvä kun huulet vähän liikkui

Vierailija
820/1830 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ymmärrä Nooran parjausta. Onhan Noora ollut jo pitkään ilman Williamia, eikä varsinaisesti ole etsinyt itselleen ketään uutta. Yousef tuli vastaan ja osoitti jonkinlaista kiinnostusta, vaikka Sanaan kiinnostus oli syvempää.

Kyllähän Sana ja muut tytöt tekivät väärin, kun eivät kertoneet Nooralle Williamin uudesta hoidosta. Kyllä minäkin olisin loukkaantunut tuollaisesta. Ja juuri pettymyksen kuultuaan tottakai hakeutuu uuteen seuraan unohtaakseen Williamin.

Ei Noora tuota olisi kuitenkaan tehnyt, jos olisi tiennyt Sanan ihastuksesta. Se on mielestäni selvää. En usko Vilde-keissin jälkeen Nooran haluavan kolmiodraamaa. Hänellähän on myös aika korkea moraali, ei tieten tahtoen halua ketään satuttaa. Tietenkin nyt tuntuu ärsyttävältä, kun kaikki haluavat Sanan ja Yousefin yhteen, itsestänikin ketuttaa koko tilanne ja Sanan iskut vasten kasvoja ensin vessassa ja sitten sieltä tultuaan näky hänen edessään.

Noora ja Sanahan ovat viettäneet eniten aikaa yhdessä koko kaveriporukasta tällä kaudella. Molemmat haluavat toisilleen pelkkää hyvää. Mielestäni Sanan olisi pitänyt heti kättelyssä kuitenkin kertoa Nooralle tunteistaan Yousefia kohtaan.

Sanakin on vaiennut monesta asiasta, joten osittain saa myös syyttää itseään tilanteesta, johon on ajautunut. Uskonnon yhdistäminen parisuhteisiin ja muihin sosiaalisiin suhteisiin on toki vaikeaa, sitä ei käy kieltäminen.

Voi kuitenkin helpottautua ajatuksella, että kauden lopussa kaikki varmasti kääntyy parhain päin. Nytkin ollaan jo puolivälissä, mikä tarkoittaa suunnilleen koko kauden keskipistettä, huippukohtaa. Tästä alkaa luultavasti asioiden ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi