Hyvä shampoo ja hoitoaine laivalta?
Oon lähdössä laivalle ja shampoo + hoitoaine on ihan finaalissa. Ostaako kaupasta äkkiä joku vain vai saako laivalta vielä jotain laadukkaita hiustenhoitotuotteita?
Oon käyttänyt mahdollisimman haitta-aineettomia tuotteita (mm. ei parabeeneja, ei SLS, eikä mitään muita pahiksia eikä mitään vielä pahempia, millä noita korvattu...). Jotain vastaavaa haluaisin löytää. Mulla on aika kuiva, tosi taipuisa luonnonkihara tukka. Joskus vuosia sitten käytin Yes To Cucumbers -merkkiä. Vieläköhän sitä saa laivalta (Silja)?
Kommentit (6)
En tiedä, mutta ostin joulukuussa Rautatientorin asematunnelin jostain saippuakaupasta palashampoon. Se on todella hyvä (osaavat suositella erilaisia eri hiustyypeille) ja se ei ole kulunut vielä juuri lainkaan, vaikka ollut käytössä ainakin pari kertaa viikossa.
Finderella kirjoitti:
En tiedä, mutta ostin joulukuussa Rautatientorin asematunnelin jostain saippuakaupasta palashampoon. Se on todella hyvä (osaavat suositella erilaisia eri hiustyypeille) ja se ei ole kulunut vielä juuri lainkaan, vaikka ollut käytössä ainakin pari kertaa viikossa.
Lush?
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Lush?
Se se varmaan on. Sellainen joka tuoksuu kauas sisäänkäynniltä ulospäin. Paljon aika houkuttelevan näköisiä värikkäitä pinoja erilaisia tuotteita.
Taitaa olla kasariajattelua että laivalta saisi jotain mitä maista ei saati halvemmalla.
Nuuska taitaa olla ainoa
Kiitos palashampoo-vinkistä! Sellainen mulla joskus olikin, mutta käyttö jäi lyhyeen, kun se klähmäsi hiukset. :-/ En tiedä, oliko vika shampoossa vai mun hiuslaadussa. Nyt en taida enää uskaltaa kokeilla sellaista, ainakaan just nyt.
Tietääkö joku, saako tuota Yes To -merkkiä jostain keskustasta? Voisin tietysti käydä matkalla äkkiä ostamassa, jos kauppa olisi jossain aseman ja sataman välissä.
Pese hiukset fairylla, se putsaa hyvin eikä ole silikonijäämiä.