Vierailija

Kauppaan tuli joitakin kk sitten uusi miesmyyjä, ihan kiva ja symppis kaveri. Vähän ennen vappua hän alkoi kyselemään vapun vietostani. Ensin ajattelin sen olevan vain jutustelua mutta sitten hän alkoi tivata mihin kapakkaan menen ja meinaanko mennä puistoon ja muuta sellaista. Kun ihmettelin hänen kyselyjä mies sanoi että on pitänyt minusta aina. Ja että haluaisi nähdä minua työnsä ulkopuolella ja muuta sellaista.
Kieltäydyin. En nähnyt miestä vappuna mutta kun kävin kaupassa hän oli töissä. Kertoi olleensa vappuna mökillä parin naisen kanssa ja kysyi olenko nyt harmissani.
Voiko tyypistä valittaa jonnekkin? Entä jos mua pidetään vaan huumorintajuttomana? Kukaan muu ei näitä kuullut. Kauppa on lähikauppani ja tykkään muutoin siellä asioida.

• ylös 7
  • alas 0

Kommentit (2)

Vierailija

Jos tämä on totta, laita kauppiaalle tai asiakaspalveupäällikölle palautetta. Saattaa onnistua nettisivujen kautta, jos et halua soittaa tai käydä tapaamassa paikan päällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, laita kauppiaalle tai asiakaspalveupäällikölle palautetta. Saattaa onnistua nettisivujen kautta, jos et halua soittaa tai käydä tapaamassa paikan päällä.

Miten voin laittaa sen palautteen nimettömänä? Ja käsitelläänkö palaute kaikkien kesken? Niin minun entisessä työpaikassani tehtiin oli syy mikä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat