Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, onko miehelle erityinen vai vain joku parisuhteessa?

Vierailija
02.05.2017 |

Aluksi tunsin olevani erityinen. Nykyisin vuosien jälkeen ja avioliitossa olen alkanut epäillä sitä. Ihan kuin koti olisi miehelle vain käytännönjärjestely paremman puutteessa. Paikka säilyttää tavarpita ja kotityöt hoituvat. Ja seksiä saa aina, kun haluaa. Emme omista yhdessä mitään, vaan kaikki on minun. Toisaalta muehellä menee taloudellisesti heikosti nyt eikä se ole tahdon puutteesta kiini pelkästään. Sekin kyllä lisää epäilyjä, että onko tämä käytännönjärjestely hänelle pääasiassa. Ja sen hoitumiseksi välillä kehuu kauniiksi ja halailee, että palveöu ei katkea. Sängyssäkin minusta on alkanut tuntua, että hän voisi yhtä hyvin panna ketä tahansa, ettei se seksuaalinen erityisesti kohdistu juuri minuun yksilönä.
Vai onko kaikilla tällaisia kokemuksia pitkissä suhteissa? Ei kai se yhtä huumaa olekaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai huuma hiipuu. Teidän pitää löytää se uudestaan ja ylläpitää sitä. Irtiottoarjesta voisi piristää.

Jos mies ei innostu, niin sitten kannattaa puhua.

Vierailija
2/5 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romattinenrakkaus muuttuu väistämättä arjeksi. Entä arjen pienet teot? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pitkä suhde ei ole yhtä huumaa.

Vierailija
4/5 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän samaiseen asiaan perustuu noin 80% parisuhteista.Harvoissa suhteissa oikeasti on jotain kipinää.Liian monesti toinen on vaan läpikulkumatkalla ja elämä on helpompaa kun saa seksin ja kodin yhdistettyä mahdollisimman pienellä rahalla/vaivalla.

Vierailija
5/5 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt samaa omasta naisesta.No ehkä äiti on vaan opettanut loisimaan toisen lompakolla ja se rakastaa mua suunnattomasti.