Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun suvun työtön ei olekkaan enää työtön

Vierailija
02.05.2017 |

Niin kukaan sukulaista tai ystävistä ei onnittele koska heitä ilmeisesti harmittaa kun eivät voi enää yhtä syrjiä. Eikö pitäisi iloita?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvun työtön? Oikeastiko tällaisia titteleitä jaetaan?

On meillä suvussa ainakin useitakin "virallisia" luusereita.

Kieltämättä olisi v..nut, jos 50 v serkkuni, kroonisesti työtön (selitys: kun se tehdas syntymäpaikkakunnallaan meni konkurssiin vuonna 1991, niin työpaikka meni... ei ole minun vikani, että sain loparit ... yhyy....  Keskikokoinen kaupunki; mitään muutahan ei tietysti voi hakea....).

Lapsia 3 naisen kanssa, joista vain yhden suvulle tunnustaa (toki kaikki ollu pakko). Ei ikinä maksanut itse elareita, toinen syy työttömänä pysymiseen.

Että jos hän olisi voittanut sen 80 miljoonaa Eurolotossa ja saanut lisäksi työpaikan, jossa palkka vaikka 4000 e/kk, niin kyllä KIRPAISISI.

.

Mutta onnea AP:lle! Minä pääsin viimeviikolla jo ykkössijalle varalle. Ehkä tällä viikolla onnistuu vieläkin paremmin!

Niin mutta mieti nyt, että saat asua täällä rauhan ajan Suomessa ja voit kuitenkin ihan hyvin koska jaksat valittaa. Oikein kurjilla ei ole voimia valittaa. Hiukan perspektiiviä saat, kun mietit lapsiuhreja Syyriassa. Kyllä sinä työpaikan saat, näytät niille! Laitat kaiken osaamisesi peliin etkä ikinä luovuta.

Syyriaan kyllä pääsee töihin esim. punaisen ristin yms kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla