Vierailija

Niin kukaan sukulaista tai ystävistä ei onnittele koska heitä ilmeisesti harmittaa kun eivät voi enää yhtä syrjiä. Eikö pitäisi iloita?

• ylös 12
  • alas 2

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä ihmeellistä työssä käymisessä on, että siitä pitää oikein onnitella? 

Vierailija

Keitin aamulla kahvia. Miksi kukaan ei onnittele? Kävin sen jälkeen kakallakin, eikä kukaan onnitellut.

• ylös 5
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suvun työtön? Oikeastiko tällaisia titteleitä jaetaan?

On meillä suvussa ainakin useitakin "virallisia" luusereita.

Kieltämättä olisi v..nut, jos 50 v serkkuni, kroonisesti työtön (selitys: kun se tehdas syntymäpaikkakunnallaan meni konkurssiin vuonna 1991, niin työpaikka meni... ei ole minun vikani, että sain loparit ... yhyy....  Keskikokoinen kaupunki; mitään muutahan ei tietysti voi hakea....).

Lapsia 3 naisen kanssa, joista vain yhden suvulle tunnustaa (toki kaikki ollu pakko). Ei ikinä maksanut itse elareita, toinen syy työttömänä pysymiseen.

Että jos hän olisi voittanut sen 80 miljoonaa Eurolotossa ja saanut lisäksi työpaikan, jossa palkka vaikka 4000 e/kk, niin kyllä KIRPAISISI.

.

Mutta onnea AP:lle! Minä pääsin viimeviikolla jo ykkössijalle varalle. Ehkä tällä viikolla onnistuu vieläkin paremmin!

Vierailija

Onnittelen syntymäpäivinä, ylennyksen johdosta, lapsen saamisesta, arpaonnesta, kilpailuiden voittamisesta, opiskelupaikan saamisesta jne jne. Näköjään pitäisi työpaikastakin. Osanottoa se kyllä ennemmin tarvitsee. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keitin aamulla kahvia. Miksi kukaan ei onnittele? Kävin sen jälkeen kakallakin, eikä kukaan onnitellut.

Paljon onnea kahvin ja kakan johdosta!!!! :)

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Johan tuota työtön kerkesit olemaan parikymmentä vuotta. Kyllä se lehden myyntikin on työtä että onnee vaan

Vierailija

Suomen kulttuuriin ei jostain syystä oikein kehut kuulu. Tähän pitää saada muutos. Kannustetaan toisiamme, varsinkin lapsia! Se ei ole itseltä pois jos toista kehuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Johan tuota työtön kerkesit olemaan parikymmentä vuotta. Kyllä se lehden myyntikin on työtä että onnee vaan
Minun työni ei ole mitään lehdenmyyntiä.

Vierailija

Minulle kaikki soittelivat kokalla koprin, ihan kuin nyt "kelpaisin" heille. Jatkakoot uniaan, en ole heistä kiinnostunut. Jos ei hyväksy työtöntä niin ei tarvitse hyväksyä työllistäkään.... :p Niin makaa kuin petaa.

Vierailija

Niin että kun se työnsaanti on nykyään niin varmaa?

Mielestäni ihan onnittelujen paikka, että haistakaa te muut pitkä.. tiedätte kyllä mikä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun työni ei ole mitään lehdenmyyntiä.

Ja mikä vika on lehdenmyynnissä? Oletko nyt jotekin suhteessa parempi ihminen, kun olet oikein töihin päässyt muuhuin kuin lehdenmyyjäksi?  Nyt pitäsi sitten vielä suvun ja ystävien palvoa toisena päivätyönään?

Minua saa nyt sitten onnitella, kun olen tehnyt töitä yli 20-vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä olisi v..nut, jos 50 v serkkuni, kroonisesti työtön (selitys: kun se tehdas syntymäpaikkakunnallaan meni konkurssiin vuonna 1991, niin työpaikka meni... ei ole minun vikani, että sain loparit ... yhyy....  Keskikokoinen kaupunki; mitään muutahan ei tietysti voi hakea....).

Lapsia 3 naisen kanssa, joista vain yhden suvulle tunnustaa (toki kaikki ollu pakko). Ei ikinä maksanut itse elareita, toinen syy työttömänä pysymiseen.

Että jos hän olisi voittanut sen 80 miljoonaa Eurolotossa ja saanut lisäksi työpaikan, jossa palkka vaikka 4000 e/kk, niin kyllä KIRPAISISI.

.

Mutta onnea AP:lle! Minä pääsin viimeviikolla jo ykkössijalle varalle. Ehkä tällä viikolla onnistuu vieläkin paremmin!

Niin mutta mieti nyt, että saat asua täällä rauhan ajan Suomessa ja voit kuitenkin ihan hyvin koska jaksat valittaa. Oikein kurjilla ei ole voimia valittaa. Hiukan perspektiiviä saat, kun mietit lapsiuhreja Syyriassa. Kyllä sinä työpaikan saat, näytät niille! Laitat kaiken osaamisesi peliin etkä ikinä luovuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin että kun se työnsaanti on nykyään niin varmaa?

Mielestäni ihan onnittelujen paikka, että haistakaa te muut pitkä.. tiedätte kyllä mikä :)

Hymiöitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

.

Niin mutta mieti nyt, että saat asua täällä rauhan ajan Suomessa ja voit kuitenkin ihan hyvin koska jaksat valittaa. Oikein kurjilla ei ole voimia valittaa. Hiukan perspektiiviä saat, kun mietit lapsiuhreja Syyriassa. Kyllä sinä työpaikan saat, näytät niille! Laitat kaiken osaamisesi peliin etkä ikinä luovuta.

Mutta kestääkö suku? Olen taidealalla ja (myös se) esimerkki.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat