Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos sänkysi olisi kadonnut?

Vierailija
01.05.2017 |

Nukkumaan mennessäsi? Itse nukkuisin lattialla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin työhuoneessa vieraita varten hankitussa sängyssä.

Vierailija
2/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkumaan mennessäsi? Itse nukkuisin lattialla.

Ai niinku ajatuskulkuna olisi tyyliin: "Väsyttää, taidan mennä nukkumaan kun hampaatkin on jo pesty. Mitä helev... Missä mun sänky? Siis se oli täällä vielä aiemmin? Noh, menen nukkumaan lattialle. Hyvää yötä maailma!" =D

Kyllä luulen että itse sen verran hämmästyisin sängyn katoamista, että saattaisin tehdä hiukan selvitystyötä ja jopa järkyttyä sen verran, ettei sitten enää unettaisi niin paljon, että vaan käpertyisin kerälle lattialle nukkumaan. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky voi kadota. Ne ovat nykyisin niin ovelia. Jopa Sipilä voi viedä. Sitten pitää vaan sopeutua ja alkaa hilaamaan uutta sänkyä tilalle ja varustautua puolustamaan omaa sänkyä paremmin. Näin on Suomessa ellemme ala puolustautua!

Vierailija
4/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierashuoneen sänkyyn tai sohvalle menisin.

Vierailija
5/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kysymyksessä on söpöyttä :)! Taidat olla se mun suosikkini - olet ihana!

Vierailija
6/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani ihmettelisin asiaa, sitten avaisin sohvan sängyn ja pistäisin nukkumaan. Seuraavaksi varmaan kyselisin onko joku nähnyt kävelevää sänkyä. ehkä ilmottaisin poliisille tai yrittäisin vaihtatuttaa lukon.

Vierailija
7/7 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lokoisalle sohvalle koisimaan. Olisin ehkä loukkaantunut, ettei edes näkemiin sanonut. Ehkä parempi kuitenkin näin, olen muutenkin harkinnut vaihtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi