Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupasin hakea naapurini lentokentältä huomenna kello 10.00

Vierailija
01.05.2017 |

Miten nyt toimin kun muistin vasta nyt ettei mulla ole autoa. En tiedä kaverini puhelinnumeroa eikä lentokoneessa toimi netti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet bussilla paikalle ja poistutte yhdessä bussilla paikalta. 

Vierailija
2/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi voisit keksiä paremman tarinan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sä niinko ajattelit löytäväs sen kaverin sieltä lentokentältä jos sulla ei ole edes sen numeroa...

Vierailija
4/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nyt toimin kun muistin vasta nyt ettei mulla ole autoa. En tiedä kaverini puhelinnumeroa eikä lentokoneessa toimi netti.

Numerotiedustelu?

Muistitko nyt, ettei sinulla ole autoa käytössäsi huomenna vai ollenkaan? Jos jälkimmäinen, niin terveystarkastus saattaisi olla paikallaan.

Vierailija
5/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normitilanne: lupaa hakea jonkun random-tyypin kentältä (jonka nimeä ei ilmeisesti edes tiedä, kun ei saa tiedustelusta numeroakaan) ja muistaa myöhemmin ettei omistakaan autoa eikö itse asiassa korttiakaan.

Kenelle näin ei käy viikottain?

Vierailija
6/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla kentälle meno maksaisi paljon ja en edes ehtisi. Minulla ei ole puheaikaa soittaa numeropalveluun. Ei minulla ole autoa mutta luulin keksiväni jotain tämän kolmen viikon aikana.

Vierailija
7/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten netin toimimattomuus liittyy tähän pulmaan? Tuohon aikaan aamua tulee vain muutama kotimaan lento ja naapurisi on vielä monta tuntia netin tavoitettavissa ennen koneen lähtöä. Tasan kymmeneltä tulee Oulun kone, 9:50 Vaasasta ja Kuopiosta.

Vierailija
8/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä ole niin hörhöksi tiedetty, että se toinen tuskin mitenkään vakavasti sun lupauksia edes ottikaan. Eli tulee kentältä omia teitään ja antaa jatkossakin sun hölinöiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
9/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Kyllä tuttavani tulee huomenna kello 10.00 Manilasta kolmen viikon lomaltaan. Sitä en tiedä mihin aikaan kone laskeutuu mutta tuohon aikaan olen sopinut olevani kentällä.

Vierailija
10/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa jatkaa, ei provo toimi. Ei kukaan ole noin hörhö. Luulit keksiväsi jotain kolmessa viikossa... Höpö höpö.

Vierailija
11/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miks sä lupaat hakea jonkun kentältä jos ei sul ees oo autoa?

Miks näet tollasen vaivan et alat lainaa jotain auto tyypin takia jonka numeroa et ees tiiä? Onks tää joku ihastus?

Vierailija
12/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat aamulla taksin alle ja haet kaverin kentältä. Ja opit ens kertaa varten mitä kannattaa luvata ja mitä ei. Joskus ne oppirahat on maksettava, nyt on sun vuoro.