Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole ikinä sanonut kauniiksi/kehunut

Vierailija
01.05.2017 |

Olemme olleet yhdessä jo 7 vuotta josta useamman vuoden naimisissa. Mies ei ole koko tänä aikana sanonut kertaakaan että näytän hyvältä, puhumattakaan siitä että näytän kauniilta. Olen tästä sanonut joskus miehelle, että olisi kiva kuulla joskus jotakin kannustavaa, ja itse kyllä kehun häntä harvasen viikko komeaksi jne. Onko tämä tavallista muilla?
Voiko tätä tulkita muuten, kuin että mies pitää minua niin Timo Soinin näköisenä, ettei pysty edes valehtelemaan? Ylipäänsä minua ei ole kukaan ikinä kehunut kauniiksi, ellei paria humalaista miestä lasketa baarissa.

Jotenkin tämä asia on vienyt ajanmyötä kaikki seksihalut, kun en tunne itseäni millään tavalla haluttavaksi. Ainoastaan silloin seksi alkaa kiinnostaa, kun saan esim töissä/baarissa huomiota komeilta miehiltä... miten te muut tsemppaatte itseänne?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Timo Soinin näköinen nainen nyt jokin uusi lentävä ilmaus?

Vierailija
2/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kaunis niin miksi pitäisi valehdella? Ei kai kauneus ole onnellisen suhteen perusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole kaunis niin miksi pitäisi valehdella? Ei kai kauneus ole onnellisen suhteen perusta?

Mutta eikö jokainen näe oman kumppaninsa kauniina riippumatta siitä, onko kumppani kaunis yleisillä standardeilla? Onhan tuo minusta aika omituista ettei mies koskaan kehu aloittajaa.

Vierailija
4/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, sama ongelma. Saman katon alla asuttu jo 10 vuotta, eikä kertaakaan mies ole sanonut, että olisin kaunis /nätti tms. Ja kuitenkin olen. Olisi ihanaa joskus saada kuulla kehuja itsestään, lämmittäisi mieltä.

Vierailija
5/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma on meillä ei-komeilla miehillä. Tapailin vähän aika sitten 3 kk naisen kanssa joka ei koskaan kehunut mitenkään.. Itse kehuin naista jatkuvasti. Pakithan sieltä sitten tuli..

Vierailija
6/6 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama täällä ja yhdessä ollaan oltu pian 17 vuotta. Seksikkääksi mies on joskus sanonut, samoin kuin, että on vaikka kaunis takapuoli. Mutta kasvoja ei ole koskaan sanonut kauniiksi. Tai edes nätiksi jos kaunis ei ole totta hänen mielestään. Moni muu ihminen kyllä on sanonut minua kauniiksi, mutta oma mies ei ikinä. Silloin tällöin ja harvoin se vaivaa, mutta eipä tuota edes muista useimmiten :)