Vierailija

Olen oikeasti hyvännäköinen nainen, mukava, lojaali ja luotettava, teen hyvää ruokaa, tykkään seksistä, minulla on tavoitteita omassa elämässäni mutten ole mikään uratykki. Minulle on aina riittänyt seurusteluun halukkaita miehiä, mutta jo toistamiseen parisuhteeni on sellainen jossa tunnen itseni aivan itsestäänselvyydeksi. Alkuun miehet ovat hyvin halukkaita olemaan kanssani, mutta pidemmän päälle suhteen edetessä saankin jälleen olla se, jonka nojaan koko suhde jätetään. Aina miehellä omat jutut etusijalla, minua voi nähdä sitten kuin ei muutakaan ole tai tekee erityisesti mieli hyötyä minusta. Siltä vaikuttaa...
Olen miettinyt mitä kävisi, jos jättäisinkin kaiken suhteesta huolehtimisen miehelle. En enää olisi häntä varten maisemissa, en soittelisi ja sopisi yhteisestä ajasta. Pelkään vain, että sitten mies olisi vain tyytyväinen eikä mitään yritystä hänen puolelta tulisi. Olen kyllä pienimuotoisesti kokeiltukin tätä pari kertaa ja pettynyt kun itselleni ehtinyt tulla ikävä jo kauan ennen kuin miestä alkaa yhtään kiinnostaa...

Mikä tässä on? Olenko liian "helppo"? En haluaisi alkaa pelaamaan mitään ihme pelejä, minulle sitoutunut suhde on tärkeää ja tahtoisin vain tuntea itseni yhtä halutuksi kuin mieskin saa kanssani tuntea...

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

Kenelläkään kokemusta tai tietoa tälläisestä? Help, tunnen itseni niin epähaluttavaksi tämän takia :(
Ap

Vierailija

Ihmisaivot tottuvat hyvään ja alkavat pitää sitä itsestäänselvyytenä. Samasta syystä aamusuihku ei tunnu yhtä hyvältä kuin suihku viikon vaelluksen jälkeen eikä kesän viidestoista jäätelö maistu yhtä hyvältä kuin ensimmäinen. Tämä sopeutuminen auttaa meitä pääsemään yli epämiellyttävistä kokemuksista mutta se taittaa myös miellyttävistä okemuksista terän ajan mittaan.

Tuota sopeutumista voi koettaa kompensoida psykologisilla harjoituksilla kuten kiitollisuuspäiväkirjalla, mutta se on vaikeaa, koska se on aivoille niin epäluonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Et vaan ole kohdannut sitä oikeaa. Itsellä oli ihan sama juttu miesten kanssa aiemmin, kunnes tutustuin nykyiseen mieheeni. Tuntuu ihanalta tuntea itsensä rakastetuksi ja oikeasti arvostetuksi. Huomata että joku oikeasti haluaa ottaa minunkin mielipiteeni huomioon, ja pitää suhteemme etusijalla. Harmi että tällaisten miesten löytäminen on niin hankalaa, onneksi et tarvitse kuin yhden. Tsemppiä etsimiseen!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat