Miten 55v nainen saa hyvän kroban?
Vaihdevuodet oli 10v sitten ja olen mennyt alaspäin. Kaikki roikkuu. Onko mitään ohjelmaa? Auttaako käveleminen vain onko mentävä kuntosalille aerobiggiin? Kysyn neuvoja täältä koska täällä on vauvakilojen kanssa taistelevia, eikö olekkin?
Kommentit (4)
Toki jokainen on yksilö mutta mun kroppaa on salia paremmin muokannut pilates ja vesijumppa. Rankkaa treeniä vaikkei uskoisi. Paino ei ole (normaalipainon sisällä) paljoa pudonnut mutta mittanauha näyttää kiinteytymisen ja vaatteet tietty. Mulla vv loppui 3 vuotta sitten mutta mikään ei roiku eikä ole pahemmin rupsahtanutkaan vielä. Iho on sileä kasvojen muutamaa ryppyä lukuunottamatta, pakaratkin kiinteytyneet 5v takaisesta.
tosin voihan olla ihan eri tilanne 7v kuluttua jos en tee mitään
Vierailija kirjoitti:
Toki jokainen on yksilö mutta mun kroppaa on salia paremmin muokannut pilates ja vesijumppa. Rankkaa treeniä vaikkei uskoisi. Paino ei ole (normaalipainon sisällä) paljoa pudonnut mutta mittanauha näyttää kiinteytymisen ja vaatteet tietty. Mulla vv loppui 3 vuotta sitten mutta mikään ei roiku eikä ole pahemmin rupsahtanutkaan vielä. Iho on sileä kasvojen muutamaa ryppyä lukuunottamatta, pakaratkin kiinteytyneet 5v takaisesta.
tosin voihan olla ihan eri tilanne 7v kuluttua jos en tee mitään
Eikö Pilates ole vaikeaa yksin harjoitettuna? Minulla on pitkä matka kaupunkiin.
Balettitunnit!