Mitä mieltä ootte nimestä Mimmi?
Taitaa löytyä ihan kalenteristakin. Mitä mieltä olette? Mikä sopisi toiseksi nimeksi tai 3 nimellä?
Kommentit (32)
Ihan kiva nimi, yhdellä kaverilla tuon niminen lapsi. Mimmi Maria jos haluaa perinteistä, mut älä mitään Mimmi Peppiinaa ainakaan, tuo Mimmi on jo itessään aika tomeran kuuloinen joten ei kaipaa mitään alleviivausta.
Tykkään! Kivan pirteä ja vanha nimi.
Mimmi Katariina
Mimmi Eveliina
Mimmi Matilda
Mimmi Sofia
Mimmi Maria
Mimmi Johanna
Mimmi Kristiina
Mimmi Amanda
Mä tykkään. Mimmi.
Tykkään muutenkin samantyylisistä nimistä. Minni
Milla
Mun mielestä Mette olis parempi, tomera M:llä alkava nimi sekin.
Kyllähän tuo nimenä menee - kissalla.
Tunnen yhden tosi kivan tuon nimisen, joten pidän nimestä.
Mimmi lehmä ja varis. Ihan ok näytelmänä.
Tiedän kaksi koiraa jotka ovat Mimmejä.
Minä pidän. Oikein reipas ja pirteä nimi. Tosi helppo arkikäyttöön.
Meillä on kaksi Mimmiä :) Toinen on jo vanhempi rouva, ostettu aikanaan karjasta joka ei kuulunut tarkkailuun, toinen Mimmi on vasta siemennetty hieho.
Siis mikä villitys tää "lehmien nimet tyttölapsille" joka ainut kerta kun joku lehti tekee jutun pinnalla olevista nimistä niin puolet on meillä navetassa. Hyi.
Mitähän alanuolemista näissä mielipiteissä on.
Tykkään! Voisin itsekin antaa jos tytön saisin, mutta en tee lapsia.
Mimmi Pauliina
Mimmi Adeliina
Mimmi Rebekka
Mimmi Josefiina
Mimmi Aurora
Mimmi Aleksandra
Tai 3 nimellä hmm..
Mimmi Ada Sofia
Mimmi Eva Amanda
Mimmi Lila Johanna
Mimmi Sara Sofia
Täällä päin on paljon päiväkoti-ikäisiä Mimmejä, joten siihen on kyllä tottunut. En kyllä erityisesti pidä nimestä tai antaisi sitä omalle lapselleni.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaksi Mimmiä :) Toinen on jo vanhempi rouva, ostettu aikanaan karjasta joka ei kuulunut tarkkailuun, toinen Mimmi on vasta siemennetty hieho.
Siis mikä villitys tää "lehmien nimet tyttölapsille" joka ainut kerta kun joku lehti tekee jutun pinnalla olevista nimistä niin puolet on meillä navetassa. Hyi.
Mimmi on vanha kalenterinimi, ollut ihmisen nimenä ties kuinka kauan.
Samaa sarjaa kun mintut ja nannat 🐙
Ei