Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain TAAS pakit mieheltä. Olen kivannäköinen 27-vuotias nainen.

Vierailija
01.05.2017 |

Mikä vittu tässä mättää? En kelvannut edes panoksi hänelle eilen vaan valitsi toisen naisen siihenkin hommaan. Vietimme edellisen baarireissun jälkeen yön yhdessä, olikohan seksi niin paskaa vai mikä mättää taas. Miksi mulle käy aina näin? Urheilen paljon ja huolehdin ulkonäöstäni ja hygieniasta.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hooratsu.

Eli suomeksi, olet ronkeli biatch. Kunnon suttura-narttu joka tajua tasoaan. Kauhea määkiminen kun ei taso itsellä riitäkään.

Vierailija
62/85 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, ei miehiä kiinnosta sitoutuminen, kun nykyään on niin paljon valinnanvaraa, että pitää kaikki kokeilla. Jopa ne ei-niin komeat ja kiltit miehet vaihtavat ihan lennosta naisia. Itsehän ajattelin pitäytyä sinkkuna ja olen onnellisempi näin. :) n28

Miehiä kyllä kiinnostaa sitoutuminen, itse olisin halunnut parisuhteen koko elämäni ajan mutta naiset ei ole kelpuuttaneet mua. Ei mulla ole ketään ketä vaihdella lennosta. Tuntuu vähän siltä että jopa ei-niin komea tarkoittaa siltikin komeaa pelimiestä.

No voi voi, ei niitä insinörttejäkään ole loppujen lopuksi tarpeeksi kiinnostanut, että älähän jankuta paskaa. Ja mitä olen seurannut esim. kavereiden miesten käyttäytymistä niin he ovat esim. minullekin yrittäneet ehdotella kaikenlaista hyvin kyseenalaista toimintaa, että eipä kiinnosta samanlaiseen paskasuhteeseen päätyä ja teeskennellä, että kaikki on hyvin. :D suorastaan naurattaa, miten jotkut suostuvat huonoon parisuhteeseen. n28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun tuttavapiirissä miehet on huomattavasti alempi arvoisemmassa asemassa kuin naiset... paljon sossupummeja ja amiksia korkeasti koulutetuilla ja  vieläpä hyvännäköisillä naisilla

Hyvännäköisiä naisia on sellaiset 5 % naisista.

Hyvännäköisiä miehiä on alle promille. 

Eikä yksikään heistä koskaan kirjoita  tällä palstalla. :)

Kukaan hyvännäköinen mies ei ottaisi naista joka kirjoittelee jonnekkin vauva palstalle. 

"Jonnekkin". 

Ei ulkonäköä eikä älyä ikäjonnella. Nyyh.

Vierailija
64/85 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisten miesten kommentit ikuisesti haluamistaan ja haikailemistaan naisista ovat aika huvittavia.

Hyvä tietenkin, etteivät geeninne periydy. :) 

Vierailija
65/85 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun tuttavapiirissä miehet on huomattavasti alempi arvoisemmassa asemassa kuin naiset... paljon sossupummeja ja amiksia korkeasti koulutetuilla ja  vieläpä hyvännäköisillä naisilla

Hyvännäköisiä naisia on sellaiset 5 % naisista.

Hyvännäköisiä miehiä on alle promille. 

Eikä yksikään heistä koskaan kirjoita  tällä palstalla. :)

Kukaan hyvännäköinen mies ei ottaisi naista joka kirjoittelee jonnekkin vauva palstalle. 

"Jonnekkin". 

Ei ulkonäköä eikä älyä ikäjonnella. Nyyh.

Tämä on puhekielinen palsta, jos et ole sattunut huomaamaan.

Emme tavoittele täydellisiä virkkeitä. Pääasia, että sisältö ymmärretään.

Vierailija
66/85 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisten miesten kommentit ikuisesti haluamistaan ja haikailemistaan naisista ovat aika huvittavia.

Hyvä tietenkin, etteivät geeninne periydy. :) 

Samoin kiukkuisten vanhojen piikojen etikkaiset geenit päätyvät umpikujaan. 

Vierailija
67/85 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan helppo pano, niitä nyt on maailma täynnä.

Vierailija
68/85 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, nyt on taas mode käynyt poistamassa viestejä. Asiallisia, mutta ilmeisesti vääriä mielipiteitä ei saa tuoda esille. Sen sijaan jos kirjoittaa "ronkeli biatch", niin se kelpaa modelle.

Vierailija
69/85 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vittu tässä mättää? En kelvannut edes panoksi hänelle eilen vaan valitsi toisen naisen siihenkin hommaan. Vietimme edellisen baarireissun jälkeen yön yhdessä, olikohan seksi niin paskaa vai mikä mättää taas. Miksi mulle käy aina näin? Urheilen paljon ja huolehdin ulkonäöstäni ja hygieniasta.

No sä et ollut kivannäköinen sen miehen mielestä. Etkä välttämättä muutenkaan vaikka itse väität.

Vierailija
70/85 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä naiset ovat sellaisia nykisin että minua ei enää kinnosta parisuhteet ollenkaan vaan se on kerran tai parin panot, heippa ja uutta akkaa etsimään. Naisilla on kyllä ihan peiliin katsomista tuossa jutussa.

Naiset ovat niin laskelmoivia että tinderissä ei kyllä vahingossakaan tule mätchiä oman tasoiseni naisen kanssa paremmasta puhumattakaan. Sama juttu baareissa. Jos muija on edes vähänkin kaunis niin olen ilmaa vain. Sitten kun menen treffeille huonolaatuisen naisen kanssa niin ei se ole ollenkaan innostunut. Ilme kuin olisi paskaa syönyt, silmät kiinni kännykässä, eikä ollenkaan kiinnosta keskustelu.  Joo, sori vaan etten en ole mikään superkomea mallimiljonääri vaan pelkästään tavallinen suomalainen peruskomee keskipitkä ja hieman yli keskiverron tienaava jätkä. Sosiaalinen kyllä yritän olla mutta ihan perusjuttuja vedän enkä ole mikään kekseliäs superviihdyttäjä. Kannattaisi kuitenkin miettiä että kun itse on niin tavis harmaahiiri kun olla ja voi ja ylipainoakin vähän löytyy niin että mitä sitä sitten itse tuo tarjottavaksi. Tsäänssit rikkaan ja komeen julkkis-räppäri-jääkiekokkoilijaan on kyllä ihan tasan nolla mutta mistään vähemmästä ei voida kuitenkaan iloita.

Minunkin kanssa mahikset vakavaan suhteeseen ovat myös menneet sen jälkeen kun huomasin oikean markkina-arvoni ulkomailla käydessäni. Ei ollut vaikeata löytää kauniita ja sosiaalisia naisystäviä. Tuntui ihmeelliseltä kun menin juttelemaan kauniin naisen kanssa ja hän huomioi minut ja kohteli minua kuin ihmistä. Enää sitten ole niin typerä että kelpuuttaisin suomalaista naista tyttöystäväksi. Kunpa vaan muut miehet minun asemassani huomaisivat saman jutun.

Mielenkiintosta. Harmi etten suomalaisena naisena voi kokeilla samaa, kun ei itseäni ainakaan edes lähellekkään omaikäiset miehet ole kiinostuneet. lähinnä +20 vuotiaat miehet. Nyt harmittaa ettei ole rahaa mennä ulkomaille jos sieltä löytäisi mukavia ihmisiä edes ystävä mielessä. Poikaystävä olisi kyllä boonusta.

Vierailija
71/85 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu miten perseestä kun ei saa aina sitä kaupungin suosituinta.

Vierailija
72/85 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antaisi sulle pakkeja :)

Vierailija
73/85 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on oltava sitten ilman, en halua itseäni paskempi tasoista miestä. Miten oman tason voi edes arvioida?

-aloittaja

Oma taso on se, millaisia kumppaneita onnistuu saamaan. Pätee ihan kaikkiin, sekä palstan naisvohaajiin, jotka ulisevat naisenpuutetta että myös ap:hen, joka ehkä tavoittelee liian korkeatasoisia miehiä.

Ne alfat, joita kaikki naiset haluavat, panevat seksiä halutessaan huvikseen kertaalleen ihan kaikentasoisia naisia, mutteivat tee sitä uudestaan, jottei nainen alkaisi kuvitella, että olisi mahdollisuus suhteen kehkeytymiseen.

N44

Vierailija
74/85 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa valitusta. Minä miehenä en koskaan pääse edes keskustelemaan naisen kanssa. Toki itse jotain sanon jonka jälkeen nainen joko kehottaa minua tappamaan itseni, poistumaan tai on vain hiljaa ja katsoo muualle. Tätä on jatkunut yli kaksikymmentä vuotta.

Vierailija
75/85 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se on oltava sitten ilman, en halua itseäni paskempi tasoista miestä. Miten oman tason voi edes arvioida?

-aloittaja

Olisiko miehen sitten huolittava itseään paskempitasoinen? Jomman kumman on siis huolittava paskempitasoinen (joka muuten sekin on sairasta ihmisten luokittelua, jos totta puhutaan, kun puhutaan ihmisten tasosta. Kummasti lapset eivät luokittele ihmisiä, vaan kaikki on samanarvoisia. Missä ollaan menty pieleen aikuisten kanssa, kun näin ei ole?)

Käytännössä noin 80% parisuhteista on sellaisia, joissa mies on huolinut itseään paskempitasoisen naisen. Joskus huomattavasti paskempitasoisenkin.

Tämä johtuu siitä, että naiset eivät kelpuuta tasoisiaan miehiä.

Ei ole mitenkään poikkeuksellista, että jollain ylipainoisella, rumalla kaupankassalla on miehenä joku menestyvä dippainssi tai komea ja suosittu lakimies tms. suosittuja ja pillua kostuttavia naistenmiehiä. Tällaisia pareja näkee usein ja tunteekin, koska naiset vaativat melkein poikkeuksetta itseään parempia miehiä.

Ei vaan jokainen niistä miehistä ja naisista on saanut juuri itsensä tasoisen. Sinulla on logiikkaa hämärtämässä se, että pidät itseäsi tasokkaampana kuin olet. Tasoihin vaikuttaa myös usea ominaisuus kuten luonne ja kiinnostukset elämässä jne. Kaikkien ihmisten maku ei ole samanlainen.

N44

Vierailija
76/85 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsii vakavaa parisuhdetta, niin ei kannata heti hypätä sänkyyn. Miehet ajattelevat yllättävän vanhanaikaisesti tässä asiassa, pitävät yhden yön jutut ja vaimomateriaalin erillään. Joitain ultraharvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

Pidä itsekin yhden yön jutut (jos niitä harrastat) ja parisuhdemiehet erillään. Pääset helpommalla henkisesti.

Vierailija
77/85 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä naiset ovat sellaisia nykisin että minua ei enää kinnosta parisuhteet ollenkaan vaan se on kerran tai parin panot, heippa ja uutta akkaa etsimään. Naisilla on kyllä ihan peiliin katsomista tuossa jutussa.

Naiset ovat niin laskelmoivia että tinderissä ei kyllä vahingossakaan tule mätchiä oman tasoiseni naisen kanssa paremmasta puhumattakaan. Sama juttu baareissa. Jos muija on edes vähänkin kaunis niin olen ilmaa vain. Sitten kun menen treffeille huonolaatuisen naisen kanssa niin ei se ole ollenkaan innostunut. Ilme kuin olisi paskaa syönyt, silmät kiinni kännykässä, eikä ollenkaan kiinnosta keskustelu.  Joo, sori vaan etten en ole mikään superkomea mallimiljonääri vaan pelkästään tavallinen suomalainen peruskomee keskipitkä ja hieman yli keskiverron tienaava jätkä. Sosiaalinen kyllä yritän olla mutta ihan perusjuttuja vedän enkä ole mikään kekseliäs superviihdyttäjä. Kannattaisi kuitenkin miettiä että kun itse on niin tavis harmaahiiri kun olla ja voi ja ylipainoakin vähän löytyy niin että mitä sitä sitten itse tuo tarjottavaksi. Tsäänssit rikkaan ja komeen julkkis-räppäri-jääkiekokkoilijaan on kyllä ihan tasan nolla mutta mistään vähemmästä ei voida kuitenkaan iloita.

Minunkin kanssa mahikset vakavaan suhteeseen ovat myös menneet sen jälkeen kun huomasin oikean markkina-arvoni ulkomailla käydessäni. Ei ollut vaikeata löytää kauniita ja sosiaalisia naisystäviä. Tuntui ihmeelliseltä kun menin juttelemaan kauniin naisen kanssa ja hän huomioi minut ja kohteli minua kuin ihmistä. Enää sitten ole niin typerä että kelpuuttaisin suomalaista naista tyttöystäväksi. Kunpa vaan muut miehet minun asemassani huomaisivat saman jutun.

Olet arvioinut tasosi väärin, koska taso määräytyy sen mukaan, kenen kanssa saa matcheja ja pääsee treffeille + parisuhteeseen. Jos vain vitosen naiset huolisivat sinut, tasosi ei ole kasi, vaikka kuinka itsellesi niin vakuuttelisit. Et sinä voi päättää omaa tasoasi, vastakkainen sukupuoli sen määrää.

Vierailija
78/85 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita alastonkuva jakoon niin kerron.

Saisipa vielä joskus pillua tuollaiselta nuorelta naiselta,tai vaikka suhteen.

Vierailija
79/85 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, ei miehiä kiinnosta sitoutuminen, kun nykyään on niin paljon valinnanvaraa, että pitää kaikki kokeilla. Jopa ne ei-niin komeat ja kiltit miehet vaihtavat ihan lennosta naisia. Itsehän ajattelin pitäytyä sinkkuna ja olen onnellisempi näin. :) n28

Juuri näin, ihan tavismiehetkin on pelkän seksin perässä. Ainoastaan ne "kilttimiehet" on vaihtamatta naista ja ainoastaan siksi etteivät saa ensimmäistäkään, mutta jos saisivat niin pyörittäisivät ihan samanlaista naisrulettia kuin muutkin.

Ikäväkseni olen nyt huomannut ettei edes varatut miehet ole uskollisia vaan vonkaavat sala-/seksisuhdetta.

N39

Vierailija
80/85 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet arvioinut tasosi väärin, koska taso määräytyy sen mukaan, kenen kanssa saa matcheja ja pääsee treffeille + parisuhteeseen. Jos vain vitosen naiset huolisivat sinut, tasosi ei ole kasi, vaikka kuinka itsellesi niin vakuuttelisit. Et sinä voi päättää omaa tasoasi, vastakkainen sukupuoli sen määrää.

Tämä.

Nuo uhriutuvat miehet saarnaavat naisille, että naiset arvioivat tasonsa väärin ja sitä pitäisi alentaa.

Sitten he eivät tajua soveltaa omaa oppiaan itseensä vaan valittavat siitä, kuinka eivät saa mielestään itsensä tasoisia naisia vaan joutuvat tyytymään huonompiin.

:)