Haluatteko naiset jokaisen miehen kanssa lapsia joiden kanssa olette sekstanneet?
100% naisten mielipide kahden päivän vauvakeskusteluiden perusteella on että MIES EI SAA HARRASTAA SEKSIÄ NAISEN KANSSA ELLEI HYVÄKSY VAUVAA.
Niin. Kun monet täällä on panneet kymmeniä miehiä niin olisiko lapsi ollut mieluinen kaikkien näiden kanssa??
Kommentit (35)
En oo vielä tahtonut yhdenkään miehen kanssa lapsia. Sekstannu oon ehkä kymmenen miehen kanssa, pannu paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi edustaa naisia. Jokainen edustaa vain itseään.
Aivan. Keskusteluissa ei vaan ollut yhdenkään naisen poikkeavaa kantaa asiaan. Eli mitä väliä edustaako itseään jos kanta on 100% sama kuin muille.
Miten todennat kirjoittajien lukumäärän ja sukupuolen? Parhaassa tapauksessa olet keskustellut yhden miehen kanssa, tai kymmenen miehen ja yhden naisen. Nyt vähän tsemppaat!
Kasvokkain keskustellessa voit luottaa siihen että keskustelukumppanisi on se mitä näet, nyt et tiedä mitään. Ei kannata yleistää eikä tehdä päätelmiä.
t. m65
Haha m65....ja vauvapalsta
Terveiset naiselle sinne vaan...
Kyllä minä tiedän ketä täällä kirjoittelee.
M65 en ole vielä 5 vuoden aikana kertaalaan nähnyt.
Olisit pistäny edes mies 30v
Ja lisätään vielä että miehet täällä on usein suht samaa mieltä asian kanssa. Harvrmmin 65 vuotias pappa niin tyhmä on että haluaa maksaa kymmenistä lapsista elareita
Vierailija kirjoitti:
En oo vielä tahtonut yhdenkään miehen kanssa lapsia. Sekstannu oon ehkä kymmenen miehen kanssa, pannu paria.
Haha tää on ku jostain kummelista suoraa..
Sekstannu kymmenen kanssa. Mut pannu vaan kahta =D
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko naiset jokaisen miehen kanssa lapsia joiden kanssa olette sekstanneet?
En halua sekstata omien enkä vieraiden lasten kanssa.
Ei hajuakaan, mitä keskusteluja ap mahtaa tarkoittaa, mutta minä en ole halunnut lapsia yhdenkään miehen kanssa, jonka kanssa olen sekstaillut.
Vela - 72 kirjoitti:
Ei hajuakaan, mitä keskusteluja ap mahtaa tarkoittaa, mutta minä en ole halunnut lapsia yhdenkään miehen kanssa, jonka kanssa olen sekstaillut.
Tämä on hienoa kuulla.
Jos haluat VELA vihaisia eriäviä kommentteja.
Jaa mielipidettäsi eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
Tämä on hienoa kuulla.
Jos haluat VELA vihaisia eriäviä kommentteja.
Jaa mielipidettäsi eteenpäin.
Olenhan minä paljonkin mielipiteitäni täällä kertonut. Varsin positiivisesti tai neutraalisti niihin mielestäni on yleisesti ottaen suhtauduttu. En muista kertaakaan saaneeni erityisen vihaisia kommentteja vastaukseksi. Tietenkään kaikki eivät ole samaa mieltä kanssani kaikesta, mutta en pidä omastani poikkeavia näkemyksiä vihamielisyyden osoituksina.
Ei pidä harrastaa seksiä jos ei kestä sen mahdollisia seurauksia. Nainen tietää mitä oikeuksia, velvollisuuksia ja vaihtoehtoja hänellä on jos tulee suunnittelematta raskaaksi, samoin pitäisi tietää miehen. Miehellä vaihtoehtoja on vähemmän.
Nykyinen lainsäädäntö ei ole mielestäni oikeudenmukainen miehiä kohtaan, ja sitä pitäisi muuttaa. Mutta sitä odotellessa ei auta nyyhkiä että "emmä haluuuuuu". Laki ei valitettavasti toimi niin että poimii mielestään hyvät, kun yhtälössä on muitakin ihmisiä.
En koskaan halunnut lasta kenekään kanssa, mutta kun vahinko sattui päätin että kannan vastuun ja hoidan lapseni.Enkä koskaan hanki toista.Ensimmäisen tähden.
En halua lapsia ylipäätään, mutta seksistä kyllä tykkään.
No en tietenkään halua :D Olipa tyhmä kysymys ja taidan olla tyhmä siihen vastatessani. Minulle riittää yksi lapsi. Miehet ovat mun biatcheja.
Nuorempana en edes halunnut lapsia joten, en tietenkään. Mutta uskoisin, että kaikki, kenen kanssa olin pidemmässä suhteessa olisivat olleet ihan ok isiä. Heistä monet lapseutuivatkin sitten heti seuraavassa suhteessaan ja ovat edelleen yhdessä.
No jo on lapsellinen kysymys, hohhoijaa!
Vierailija kirjoitti:
No jo on lapsellinen kysymys, hohhoijaa!
Lapsellisiin vastauksiin voi esittää lapsellisia kysymyksiä.
Tämä ketju todistaa sen että perusteltuja vastauksia ei tule. Sinä mukaan lukien kuulut niihin joilla ei ole mitään mielipidettä.
Eli olet täyttä ilmaa
En halua lapsia jokaisen kanssa, mutta minä olenkin se, joka viime kädessä päättää tuleeko lapsi vai ei. Miehen osa on tyytyä naisen päätökseen mikäli mielii seksiä harrastaa. Usein miehet vielä urputtavat siitä kondomista. Kannattaa miettiä onko se yksi pano todellakin 18 vuoden elareiden arvoinen hetki.