Eilen oli mammat aika vappufiiliksissä junassa
Nousivat kyytiin kehäradan länsipuolella (en muista oliko Vantaata vai Helsinkiä) ja hihittelivät kovaan ääneen olevansa äitejä vapaalla ja anopitkin kuulemma omistivat ja silti olivat rimpsalla hih hih hih, sen sai koko juna kuulla. Äänet olivat ihan alkoholista kaakattavia ja siideritölkin avaamisääni kuului varmaan viiden minuutin välein. Yhdessä vaiheessa ottivat jonkun nuorehkon pojanklopin uhrikseen ja alkoivat kysellä tuleeko tämä poju heidän mukaansa keikalle, poikaraukka vastaili ihan nolona ja yritti selvästikin päästä akoista eroon. Ja siitäkös mammat innostuivat; alkoi kiusoittelu pojalle että "sä varmaan toivot että me lähdetään kohta, no kestä vielä pari pysäkkiä Hih HIH kaakati kaakati kaa" 😧
Jumalaton myötähäpeä oli koko matkan ajan, toivottavasti mammat tunnistavat itsensä täältä.
Kommentit (26)
Voi kunpa mäkin oisin päässy jonkun ihanan milfin kainaloon, tuskin on enää samassa junassa :/
Vierailija kirjoitti:
Minusta moni nainen on ihan pirun hassu pikku jurrissa, mua tuo ei olisi haitannut, monet naurut saanu tyttöystävänkin touhuista, kun se on ottanu pari siideriä :)
Mistä alapeukut, naiset on tosi hassuja pienessä humalassa, mua ainakin naurattaa :D
Mun mielestä tuossa ei ole muuta "vikaa" kuin itsensä ylistäminen "mammat vapaalla " - jotenkin ärsyttävää. En minäkään korosta ja huutele "dinkkunainen bilettämässä " kovaan ääneen jos vauhdissa olen
Olisiko tuo ahdistelu ollut yhtä hyväksyttävää, jos sukupuolet olisi ollut toisinpäin? Isät olisi ahdistellut nuorta tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuo ahdistelu ollut yhtä hyväksyttävää, jos sukupuolet olisi ollut toisinpäin? Isät olisi ahdistellut nuorta tyttöä.
Luulen, että kaikki täysjärkiset tajuaa missä menee ahdistelun raja vs jos on pienessä humalassa hauskaa, vaikka olisi miehiä. Toki kaikesta pöyristyjät ja mielensäpahoittajien mielestä kaikki on kauheaa ja gamalaa, liekö uskaltaa ulos mennä kun kaikki on niin hirveää.
Näköjään aloituksesta ei tullut selväksi (oman mokani eli huonon kirjoitustaidon takia), että tässä ei todellakaan ollut kyse mistään hauskasta, muidenkin mieltä nostattavasta nousuhumalasta missä mammat ovat vain hyvällä tuulella ja esimerkiksi heittävät läppää. Jos tilanne olisi ollut tämä, ei minulla olisi mitään valitettavaa täällä vaan enemmänkin kiva, että ollaan hyvällä tuulella eikä ihan kivinaamoina niinkuin suomalaisilla on tapana.
Tässä oli kyse örvellyksestä, koko muun junavaunun häiritsemisestä. Tunnelma oli sama, kun elämäntapajuoppo nousee aamujunaan ja juo kaljaa, laulaa ja itketyttää lapsia. Kuset vaan puuttui housuista. Ap