Vierailija

Mitä pitäisi tehdä kun oma mies ei vastaa yhteenkään puheluun eikä tekstiviestiin? Itse luulin että kaikki oli hyvin eikä ole ollut mitään kummempia riitoja. Hän ei ole nyt vastannut päivään.

• ylös 3
  • alas 1

Kommentit (10)

Vierailija

Jos normaalisti vastaa, niin kannattaa käydä selvittämään miksi ei tällä kertaa vastaa. 

Vierailija

Normaalisti vastaa kyllä, nytten jättää kokonaan huomioimatta vaikka tiedän että hän näkee soittoni. Hän asuu toisella paikkakunnalla niin sinne lähteminen olisi hankalaa... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On joutunut putkaan. Kyllä se sitten soittaa kun pääsee sieltä. Olikohan viihteellä? Onko taipumusta juoda överisti, tapella kännissä tms?

Arvailija

Jos puhelin on hävinnyt tai rikki? Tai mies on sammunut, joutunut putkaan tai onnettomuuteen?

Vierailija

Tiedän että hän varmaan makoilee kotonaan sängyssä. Hän on lukenut viestini ja on muutenkin ollut aktiivinen somessa tänään ja eilenkin. Minulle ei vain viitsi vastata. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedän että hän varmaan makoilee kotonaan sängyssä. Hän on lukenut viestini ja on muutenkin ollut aktiivinen somessa tänään ja eilenkin. Minulle ei vain viitsi vastata. Ap

Mitä saat tuollaisesta suhteesta? Kuulostaa sille että miehellä on toinen nainen eikä ole vakavissaan sinun kanssasi.

Vierailija

En vain ymmärrä miksi hän yhtäkkiä tekee tällaista. En usko että on toinen nainen mutta olet oikeassa, en tiedä mitä saan tästä suhteesta enää.. Haluaisin vain saada häneltä selityksen. Ap

Vierailija

Vaikka se ei kivalta ajatukselta tunnu, niin kyllähän tuo selvää kieltä kertoo. Sinä et ole niin tärkeä kuin somettaminen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat