Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen elämä ei ole elämisen arvoista jos on lauta

Vierailija
01.05.2017 |

Elämässäni ei ole mitään järkeä ja suurin syy siihen on tissittömyyteni. Kohta on taas kesä ja isotissiset naiset pukeutuvat avoimiin toppeihin ja miehet kuolaavat heidän peräänsä ja huutelevat kaduilla. Itse en tule koskaan kokemaan mitään sellaista. Kukaan mies ei tule koskaan himoitsemaan mua ja vain sen takia, että olen lauta :( Olen jo kerran yrittänyt itsemurhaa ja suurin syy siihen oli tissittömyyteni. Ne tule koskaa saamaan miestä/kokemaan rakkautta. Tässä kuva "rinnoistani": http://aijaa.com/zPO8d6

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma ei ole rinnat vaan neuroottisen huono itsetunto.

Oikeasti monikin mies tykkää siroista, kaurismaisista naisista. Minulla on ainakin aina riittänyt hyvin vientiä, AA-kupin rinnoista huolimatta. 

Vierailija
2/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset antaa ihan liikaa painoarvoa rintojen koolle. Itse tapailin vähän aika sitten juuri tuollaiset rinnat omistavan naisen kanssa ja pidin naista tosi seksikkäänä.

Sanoisin jopa että pienet rinnat on seksikkäämmät kuin isommat koska yleensä myös muu kroppa on isompi.. Itse tykkään jos nainen on siro ja usein pienirintaisilla naisilla on sirot kropat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienet tissit haittaa yhtään. Kunhan et ole läski.

Vierailija
4/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä isoita hinkeistä. M28

Vierailija
5/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää parodia niistäistun valivalialoituksista?

Vierailija
6/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhaa? Kukaan ei voi himoita? Nyt olet niin hakotiellä kun vaan olla voit. Olen about aivan yhtä tissitön ja aivan takuulla missään himoitsemisessa ja miesten tapailussa ei ole ollut pienintäkään ongelmaa. Trust me. Valtaosaa miehistä ei niin paljon se kiinnosta jos muuten setti on kunnossa. 

Jos rintasi olisivat oikea ongelmasi niin se hoituisi vaikkapa kauneusleikkauksella, mutta ongelmasi on nyt jossain aivan muualla. 

Vierailija
7/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää parodia niistäistun valivalialoituksista?

Niistäistun = niistä miesten

Vierailija
8/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Hanki itsetunto, kaikki tissit on kauniita. Tai seksikkäitä. Tai mitä tahansa niiden omistaja haluaa niiden olevan.

En vaihtaisi omiani isompiin mistään hinnasta. 70A.

Vierailija
9/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haaveilen pienennyksestä ja antaisin aika paljon jos saisin kuvan mukaiset "helpot" tissit.

Vierailija
10/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on kauniit rinnat, keskivertoa parempi vartalo varmaan muutenkin koska olet hoikka. On aika poikkeavaa, jos noin hoikalla ihmisellä on yhtäkkiä isot rinnat. Ongelma on oman pääsi sisällä. Pienet kiinteät rinnat on paljon kauniimmat kuin roikkuvat iso rinnat.

Vierailija
11/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta huvittavaa miten naisilla ei juuri ole muita turnoffeja kuin lihavuus(johon voi itse vielä vaikuttaa) kun  taas mietitään miten moni asia on totaalinen turnoff naisille miehissä:

kaljuus

pieni penis

kimeä ääni

kapeat hartiat

lihavuus

lyhyys

Ja lista jatkuu.. Naisen elämä on niin paljon helpompaa..

Vierailija
12/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt noin ajattele..... onko tärkeämpää että joku ihminen rakastaa sinua oikeasti ja pitää sinusta sinä kuka olet vai se että joku anonyymi juntti kommentoi kadulla sinun rintoja ja ulkonäköä?

Minulle sinä ainakin kelpaisit... kauniit rinnat sinulla.

Ei itsellänikään mitkään isot ole.... aika samankokoiset kuin sinulla.

Voithan myös ajatella näin että kyllä niistä isoista rinnoista voi olla haittaakin joten iloitse siitä mitä sinulla jo on.

Terveisin

N28

Vierailija
13/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muka itse tuossa kuvassa? Todella kiihottavan näköistä. Sinulla ei ole suomalaiselle naiselle yleisiä jättihartioita, mikä on hyvä juttu.

- mies

Vierailija
14/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaan vastaavanlainen ketju jossa mies harmittelee että hänellä on pieni penis.

Saisiko mies vastaavanlaisesti rehellistä positiivisuutta?

Itse olen lähinnä lukenut palstalla miten tärkeää peniksen iso koko on naisille.

Vierailija
15/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niitä miehiä jotka pitävät enemmän isoista kuin pienistä rinnoista mutta ei pienirintaisuus ole kuitenkaan mikään ongelma, eiväthän rinnat ole tärkein asia naisessa ollenkaan, joten turha on masentua tuollaisesta.

Vierailija
16/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niitä miehiä jotka pitävät enemmän isoista kuin pienistä rinnoista mutta ei pienirintaisuus ole kuitenkaan mikään ongelma, eiväthän rinnat ole tärkein asia naisessa ollenkaan, joten turha on masentua tuollaisesta.

Jatketaan sen verran, että se onkin sitten hankalampi juttu että pitäisikö sitä sanoa kaikille epävarmoille pienirintaisille naisille että "kyllä sinä olet superseksikäs noilla pienilläkin rinnoilla. kaikki tykkää pienistä rinnoista" jne.

Parhaimmillaan tuollaisen palautteen antaminen pienirintaisille naisille voisi johtaa siihen, että kun heidän itseluottamus nousee niin he alkavat tekemään enemmän aloitteita ja sehän olisi win win tilanne kaikille.....me miehet tykkäisimme kun aloitteita tulisi ja kaikki olisivat tyytyväisiä kroppaansa..........mutta pelkään että jatkuva pienien rintojen kehuminen saattaisikin johtaa sen sijaan siihen että pienirintaiset alkaisivat ajattelemaan että "Kun kerran olen niin hottis niin ei minun tarvitse silloin ruveta itse tekemään aloitetta, vaan nyt alan vaan pyörimään tietyissä paikoissa ja odottamaan että mies tekee aloitteen".............joka ei todellakaan ole sitä mitä me miehet haluamme.

Vierailija
17/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti. Mun mielestä juuri tuollaisilla eli tällaisilla rinnoilla voi pukeutua miten haluaa näyttämättä tyrkyltä. Ja on helppo urheilla. Ja tissihiki on jokin tuntematon asia. No, olihan siinäkin jo positiivisia asioita tarpeeksi.

Vierailija
18/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Itse pidän tiimalasivartalostani. En vaihtaisi.

Vierailija
19/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt noin ajattele..... onko tärkeämpää että joku ihminen rakastaa sinua oikeasti ja pitää sinusta sinä kuka olet vai se että joku anonyymi juntti kommentoi kadulla sinun rintoja ja ulkonäköä?

Minulle sinä ainakin kelpaisit... kauniit rinnat sinulla.

Ei itsellänikään mitkään isot ole.... aika samankokoiset kuin sinulla.

Voithan myös ajatella näin että kyllä niistä isoista rinnoista voi olla haittaakin joten iloitse siitä mitä sinulla jo on.

Terveisin

N28

Mulle tärkeintä elämässä ja ainoa asia millä on mitään väliä, on miehiltä tuleva huomio. Kun huomaan miten miehet huomioivat vain isorintaisia naisia, se on pahinta mitä tiedän itse lautana. Kaikkein pahinta on se, että äidilläni on g-kuppi. Miten voi olla mahdollista, että itse jäin aa-kuppiin? Elämä on niin epäreilua! :'( ap

Vierailija
20/28 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se miesten kuolaus ja peräänhuutelu ollutkaan iljettävää ja yököttävää? Itse olen aina vältellyt sitä femakkoraivon pelossa.