Naisen elämä ei ole elämisen arvoista jos on lauta
Elämässäni ei ole mitään järkeä ja suurin syy siihen on tissittömyyteni. Kohta on taas kesä ja isotissiset naiset pukeutuvat avoimiin toppeihin ja miehet kuolaavat heidän peräänsä ja huutelevat kaduilla. Itse en tule koskaan kokemaan mitään sellaista. Kukaan mies ei tule koskaan himoitsemaan mua ja vain sen takia, että olen lauta :( Olen jo kerran yrittänyt itsemurhaa ja suurin syy siihen oli tissittömyyteni. Ne tule koskaa saamaan miestä/kokemaan rakkautta. Tässä kuva "rinnoistani": http://aijaa.com/zPO8d6
Kommentit (28)
Tykkään pienirintaisista blondeista
Bruneteilla pitää olla tissit
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt noin ajattele..... onko tärkeämpää että joku ihminen rakastaa sinua oikeasti ja pitää sinusta sinä kuka olet vai se että joku anonyymi juntti kommentoi kadulla sinun rintoja ja ulkonäköä?
Minulle sinä ainakin kelpaisit... kauniit rinnat sinulla.
Ei itsellänikään mitkään isot ole.... aika samankokoiset kuin sinulla.
Voithan myös ajatella näin että kyllä niistä isoista rinnoista voi olla haittaakin joten iloitse siitä mitä sinulla jo on.Terveisin
N28Mulle tärkeintä elämässä ja ainoa asia millä on mitään väliä, on miehiltä tuleva huomio. Kun huomaan miten miehet huomioivat vain isorintaisia naisia, se on pahinta mitä tiedän itse lautana. Kaikkein pahinta on se, että äidilläni on g-kuppi. Miten voi olla mahdollista, että itse jäin aa-kuppiin? Elämä on niin epäreilua! :'( ap
No mut sithän ongelma on ratkaistu. Sen kun menet kirurgin pakeille ja otat muutaman litran melonit. Näinhän nää kaikki kaltaisesi tekevät ja tyrkkivät sitten Instagramiin antavia kuvia ja tykkäyksiä satelee.
Mul on myös minitissit, mut tavoitteet on onneks ollut muualla (esim. opiskelussa ja työelämässä) kuin tissivakoa tuijottavien äijien kuolaamisessa. Kaksi pitkää suhdetta kuitenkin ollut hoikista pitävien urheilullisten miesten kanssa ja lapsiakin 3. Yhäkin miehet osoittavat kiinnostusta joskus (ei nyt toki koko ajan enää) ja ikää on jo yli!40.
Vierailija kirjoitti:
Elämässäni ei ole mitään järkeä ja suurin syy siihen on tissittömyyteni. Kohta on taas kesä ja isotissiset naiset pukeutuvat avoimiin toppeihin ja miehet kuolaavat heidän peräänsä ja huutelevat kaduilla. Itse en tule koskaan kokemaan mitään sellaista. Kukaan mies ei tule koskaan himoitsemaan mua ja vain sen takia, että olen lauta :( Olen jo kerran yrittänyt itsemurhaa ja suurin syy siihen oli tissittömyyteni. Ne tule koskaa saamaan miestä/kokemaan rakkautta. Tässä kuva "rinnoistani": http://aijaa.com/zPO8d6
Älä nyt tuollaista puhu. Me miehet tykätään heittää asiasta hölynpölyä ja sitä se myöskin nimeonomaan on, hölynpölyä. Tuossa oli muutama vuosi takaperin tutkimuskin, missä miehilrä kysyttiin anonyymisti ihannkehosta ja tiedätkö keskikokoiset tai pienemmät olivat monen mielestä seksikkäimmät ja miehet eivät kaihostaneet pieni-rintaisia tai iso-rintaisiakaan.
Olen aivan satavarma, että olet mitä mainioin ihminen ja kumppani, ja mies olisi mitä onnellinen sinut löytäessäsäsi.Pää pystyyn, sinussa on paljon enemmän arvoa ia viehätysvoimaa kuin ehkä itsekkään tajuat.
On jotenkin niin surullista ja epäreilua että en voi koskaan tuntea miehen kosketusta tai ihailua sen takia että minulla on A-kuppi. N21
Kuvassahan on sexy nainen. Tuliko väärä kuva?
Uuh, näytät kuvassa seksikkäältä. Harmi, että pääkoppasi on rikki.
Eli tää koko ketju oli vain trollausta..