Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olisit tosi kaunis jos et söis niin paljon sipsiä"

Vierailija
01.05.2017 |

t. Limainen setämies eilen baarissa.

Kiitti vaan, laihdutus on menossa, olen tiputtanut painoa jo ihan kivastikin.

Miksi pitää ihan erikseen tulla sanomaan noin ihan satunnaiselle ihmiselle?!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap apua, sä et ole terve.

Vierailija
22/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan keskimääräisen älykkyyden näkee taas loistavasti näistä vastauksista. Ajatteelekohan kukaan näistä idiooteista koskaan sitä, että tyhmyys on ikuista, kun sen sijaan läski voi kyllä laihduttaa, jos kokee sen itse tarpeelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisetko eivät saa lähteä koskaan baariin?

No ei kannata itkeä yhyy olen läski jos haluaa istua baarissa.

Niinpä ja vielä vähemmän jos haluaa vetää sipsejä kaksin käsin.  Ap sä oot läski ja sun kannattaisi ihan itsesi takia hyväksyä se.

Vierailija
24/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan keskimääräisen älykkyyden näkee taas loistavasti näistä vastauksista. Ajatteelekohan kukaan näistä idiooteista koskaan sitä, että tyhmyys on ikuista, kun sen sijaan läski voi kyllä laihduttaa, jos kokee sen itse tarpeelliseksi.

Eikä ole tyhmyys ikuista. Kaverini meni lähihoitajakoulun jälkeen lukioon ja muutti elämänsä suunnan

Vierailija
25/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen tiedät paremmin kuin kukaan muu tässä ketjussa. Kun noin vahva kokemus puhuu niin mitäpä siihen suotta vastaan väittämään.

Vierailija
26/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sitä muilta kyselet vai oletko niin tyhmä ettet osaa itse edes ajatella?

Vierailija
27/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko vetoa, että se mies kuvitteli omasta mielestään lausuneensa kohteliaisuuden. Ja siiten nuo tulevat loppuillasta iskemään ja suuttuvat, kun se haukuttu ei olekaan kiinnostunut.

Vierailija
28/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole tyhmyys ikuista. Kaverini meni lähihoitajakoulun jälkeen lukioon ja muutti elämänsä suunnan

Olipa kommentti.

Vierailija
29/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet idiootti. Mene pois.

Vierailija
30/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettet ollut paikalla kun aivoja jaettiin mutta onneksi voit sentään aina laihduttaa.

Vierailija
31/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Jos sipsit minua rumentavat niin valitsen silti sipsit :D

Vierailija
32/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa läskit muijat baareissa. Viet paikan joltain kauniilta naiselta.

Pitäisköhän alkaa taas käydä baarissa ihan vaan sun harmiksesi? ;)

Vierailija
33/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yksi sipsi lihota, vaikka sitä söisi kuinka paljon. Tai ainakin saa olla tosi iso sipsi! Eri asia tietysti jos syö sipsejä, mutta sipsiä syömällä ei kukaan liho.

Vierailija
34/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan aikuisten ihmisten mielestä on ihan ok kommentoida ventovieraiden ihmisten ulkonäköä, vai ovatko nämä kommentoijat 16 kesäisiä kakaroita?

Vierailija
35/35 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai yksi sipsi lihota, vaikka sitä söisi kuinka paljon. Tai ainakin saa olla tosi iso sipsi! Eri asia tietysti jos syö sipsejä, mutta sipsiä syömällä ei kukaan liho.

Voidaan vain toivoa, että tilanne todella on se, että hän syö yhtä sipsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan