Vierailija

Tultiiko sinulle sanomaan päin kasvoja vai kuulitko kiertoteitse? Saitko maineesi korjattua vai onko luulo vielä olemassa sinusta? Saitko koskaan tietää, mistä maine sai alkuunsa?

• ylös 27
  • alas 0

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Tämä ei ole inhottava, mutta minulla luultiin (ilmeisesti vuosikausia) olevan suhde erääseen naiseen. Olen siis itsekin nainen. 

Ilmeisesti saanut alkunsa, kun joskus pelleilemme koirapolulla fyysisestikin toisiamme kiusoitellen. Sellasta pikku tönimistä ja lumipallojen heittoa. Olemme kuitenkin kummatkin heteroita ja minä olen suhteessakin tahollani. 

Toisaalta, onko tämä nyt niin ihmeellistäkään luulla sitten noin? Ihmeellistä oli se pahansuopuinen juoruilu, josta sain kuulla välikäsien kautta. 

• ylös 80
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Maksullinen nainen, huumediileri, suhde jokaiseen tuntemaani mieheen.. näitähän riittää. On sanottu etäiseksi ja oudoksi koko ikäni ja ilmeisesti kun en ollut sulava seurapiirihai, joka olisi elämästään muille avautunut, jotain kutkuttavaa piti keksiä tai epäillä olevan meneillään. Pieni paikkakunta.

• ylös 71
  • alas 0
Vierailija

Töissä muut työntekijät luulivat että minua kiusataan ja kerran yksi toinen työntekijä tuli jopa huolestuneena puhumaan asiasta mulle, se oli musta kummallista.

Sen jälkeen jopa se henkilö jota epäiltiin minun kiusaajaksi tuli multa kysymään että "sanoisithan sä jos kokisit mun kiusaavan sua?". Hämmentävää koska en kokenut tulleeni kiusatuksi..

• ylös 80
  • alas 0
Vierailija

Se että ihmiset kuvitteli mun suhtautuvan kevytmielisesti seksiin ja että multa saisi kuka vaan ekana iltana.

N39

• ylös 41
  • alas 3

Kun olin 14, minusta levitettiin vieraassa kaupungissa huhua että olisin raskaana ja otan poskeen 20€:sta. 

Levittelijä oli ex-poikaystäväni.

EDIT (lisäys): Niin, ja maineeni puhdistui osittain. Sen jälkeen kun tämä kyseinen poika oli tullut sanomaan minulle, että on vieläkin ihastunut minuun (silloin olin jo 15), käskin hänen kertoa kaikille totuus ja että hän oli valehdellut. Poika teki niin, takaisin en häntä kuitenkaan ottanut. 

Tiedän kuitenkin, että juoru varmaan silti jatkoi leviämistään, kun poika kertoi muille totuuden liian myöhään.

Azadi, azadi, azadi!

• ylös 48
  • alas 0
Vierailija

Ei hajuakaan, koska ei kiinnosta mitä juttuja musta liikkuu. Itse kuitenkin tiedän totuuden.

• ylös 26
  • alas 0

No aika moni on luullut, että olen tosi ylimielinen ja halveksun muita ihmisiä, minua on siksi vaikea lähestyä jne. Vaikka tilanne on ihan päinvastoin, olen hiljainen ja ujo, koska olen epävarma itsestäni ja näen muut aina parempina missä tahansa valossa. Ja nämä olen saanut kuulla aina harmittavasti jälkikäteen, tyyliin "Vitsi sehän ootkin tosi kiva vaikka luulin et oot ihan täynnä ittees eikä sulle ees uskalla jutella! Jos oisin tienny ni oisin jo aikaisemmin laittanut viestii, olin IHAN VARMA et oot kylmä ja ylenkatsova ihminen, vaikutat siltä!!!". Vaikka periaatteessa mukavasti sanottu niin silti tollanen tuntuu pahalta kun en tiedä miten niin paljon sellaista mielikuvaa viestitän. Kun olen vielä tämmönen arkajalka niin toi on vihoviimeinen juttu mitä toivon, muutenkin vaikea lähestyä uusia ihmisiä.

• ylös 60
  • alas 0
Vierailija

Mieheni kaverit ja näiden puolisot pitävät mua vähän tylynä ja ylimielisenä tylsänä tyyppinä. Nämä arviot olen kuullut mutkan kautta jälkikäteen. Oikeasti olen vaan varautunut ja sisäänpäinkääntynyt hiljainen introvertti ja jännitän sosiaalisia tilanteita. Harmittaa ja kyllästyttää kyllä kun tulkitaan väärin ja yksioikoisesti, mutta en juurikaan jaksa välittää enää. Ne joiden kanssa osaan olla, näkevät minut kivana, mukavana ja ystävällisenä.

• ylös 54
  • alas 0
Vierailija

Monet luulevat, että käyn töissä, vaikka ei ole aikomustakaan ikinä mennä töihin. En tajua miksi.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Mua myös joskus väitetty lesboksi. Syy: Kiva ja nätti nainen, ei poikaystävää.

On myös levitetty huhua että mulla on värjätyt kulmat ja implantit huulissa.. :DDD Tämähän oli siis lähinnä hupaisaa mun mielestä. Ei mun kulmat ja huulet nyt edes niin ihmeelliset ole, ja en tiedä mitä tajunnanräjäyttävää olisi värjätyissä kulmissa.. :DDD

• ylös 32
  • alas 0
Vierailija

luultiin yläasteella yllättävän monta kertaa transsukupuoliseksi, vaikka olin ehkä jopa turhan tyttömäinen :D en ymmärrä. monta kertaa oli kavereiltani kysytty että olenko tyttö vai poika ja sanoivat vielä että kun eivät edes koskaan ole kuullut minun puhuvan, hauskaa tässä on se että omaan naiseksi todella matalan äänen joten se ei olisi todistanut mitään.

ja noin muuten minua on lähinnä pidetty ylimielisenä ja ilkeänä mutta mielipide on kuulemma heti muuttunut kun tutustuu :D

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Itsekkääksi ovat sanoneet. Tullut lähinnä siitä kun en kaljaan lainaa rahaa. Tarjota voin jos on sen verran rahaa käytössä, enkä odota siitä mitään takaisin, mutta lainaamaan en ala alkoholiin jos on rahat muutenkin tiukalla. Niitä rahoja kun ei tunnu saavan takaisin sovittuna aikana, kun tarvisi vaikka laskuihin tai ruokaan..

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

- väitetty lesboksi

- haukuttu tyhmäksi

- väitetty jakorasiaksi

- väitetty, ett on ollut suhteita varattuihin ja työkavereihin

- väitetty epäluotettavasksi

- väitetty juoruilijaksi

- väitetty hulluksi

Nämä kaikki lähtöisin eräältä suurisuiselta naiselta ja tämän kavereilta...

Miten korjata juoruja, kun suurinta osaa niistä en kuule ajoissa? Sitten kun jutut leviävät saan kummallista kuittia jopa ihmisiltä joita tapaan ensimmäistä kertaa. Kumpa ihmiset tajuaisivat kuinka häiriintyneitä jotkut oikeasti ovat. Minä tajusin jo aikaa sitten sen kyseisestä naisesta kuunnellessa hänen juttujaan. Aina puhui jossain kohtaa negatiiviseen sävyyn jostakin naisesta. Harmillista, että sellainen uppoaa moneen vieläkin...

• ylös 31
  • alas 0
Vierailija

Empä tiedä, varmaa joku noista valeaiheista vieläkin pyörii jossain piirissä, keitä en ees tunne välttämättä. Noita oon kuullut enemmän ja vähemmän vuosien aikana. Ap

Vierailija

Mua luullaan todella usein ylioppilaaksi. En siis ole edes käynyt lukiota vaan ihan amis olen.

Vierailija

Minua on väitetty seuraavinlaisilla väitteillä:
-Lesboksi
-Lihavaksi
-Vammaiseksi
-Maksulliseksi naiseksi

Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat