Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellisin tai inhottavin luulo/maine, mitä sinusta toiset ovat luulleet tai uskoneet?

Vierailija
01.05.2017 |

Tultiiko sinulle sanomaan päin kasvoja vai kuulitko kiertoteitse? Saitko maineesi korjattua vai onko luulo vielä olemassa sinusta? Saitko koskaan tietää, mistä maine sai alkuunsa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu alkoholistiksi joka pyrkii kuivillle.  Syynä oli se että  lopetin alkoholin käytön kun aloitin kuntoilun ja laihduksen.

Vierailija
22/41 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläastekaunaa; jos tunnistat itsesi, niin hah! Anteeksi että seurustelin ihmisen kanssa, johon sinulla syttyi ihastus. En kuitenkaan ajanut tuhannen juovuksissa 15vuotiaan autoa metsään, vaikka niin yritit isällesi väittää. Miksi? Isäsi kertoi työkaverilleen, veljelleni, joka soitti asiasta minulle. Kyseisenä iltana jolloin "kännissä ajoin auton metsään", olin järjestämässä diskoa ala-asteikäisille, poikaystäväni kävi paikalla, sinäkin tulit sinne, ja kyttäsit tappavasti minua koko ajan. Huhu loppui veljeni soittoon. Olin jo unohtanut koko asian, mutta tästä ketjusta se vaan tuli takaisin mieleen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuulemma tuhansien eurojen ulosottovelat ja mies on alkoholisti. Juorun alullepanijana lapsen päiväkotikaverin äiti. Koko homma meni niin pitkälle, että päiväkodista alettiin huolestua, että saako lapsi kotona tarpeeksi ruokaa ja ryypätäänkö meillä kaikki viikonloput.  Tämä kaverin äiti ei käy ihan täydellä koneistolla, ehkä jokin älyllinen kehitysvamma tai muuten vain on outo. Oli päässään kehitellyt tämän tarinan sillä perusteella, että lapsi oli heillä ollessaan tunnistanut kaapista olut- ja viinilaseja ja kertonut isälläänkin olevan sellaisia. Ulosottovelat oli päätellyt lapsen merkkivaatteista ja -varusteista.

Selvitimme homman vain päiväkodin kanssa. Kävimme siellä juttelemassa miehen kanssa, jotta varmistuivat siitä, ettei meillä ole hätää eikä lastensuojeluilmoitusta tehdä. Ko. naiselle en ole enää tämän selviämisen jälkeen puhunut tervehtimistä enempää, eivätkä lapsemme enää kyläile toisillaan. 

Vierailija
24/41 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoteitä olen saanut näistä kuulla:

olen lesbo,

mutta olin kuitenkin syy siihen, että miespuolinen kaverini jätti kihlattunsa,

vaikka minulla olikin kiihkeä suhde naimisissa olevaan opettajaani.

Toisin sanoen olen ilmeisesti lesbo, joka vamppaa kaikki varatut miehet. Näin lukiossa.

Todellisuus nyt luonnollisestikin on jotakin aivan muuta.

Vierailija
25/41 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on luultu alkoholistiksi joka pyrkii kuivillle.  Syynä oli se että  lopetin alkoholin käytön kun aloitin kuntoilun ja laihduksen.

Mulla on ihan tuo sama juttu ollut! Kukaan ei tietenkään aivan suoraan sitä sanonut, mutta tietyllä tavalla sen kyllä huomasi ihmisten asenteesta. Tämän lisäksi liikkuu kaikenlaista muuta huhua: Joidenkin mielestä olen miljonääri, toisten mielestä persaukinen työtön juoppo. Sitten on vielä omat huhunsa mielenterveysongelmiini liittyen (joita siis minulla ei ole)... Asun pienellä paikkakunnalla ja täällä näyttää ihmisillä olevan sellainen pakkomielle, että kaikkien asiat pitää tietää ja niistä pitää juoruta. Näköjään kun ei tiedetä, niin sitten keksitään... 

Vierailija
26/41 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana naisena isorintainen ja hyväkroppainen luonnostaan, sellainen Marilyn.

Sain monet kerrat kiertoteitse kuulla kuinka minulla on silikonirinnat. Hah minulla, lääkäriä ja neuloja viimeiseen asti välttelevällä :D

Vierailija
27/41 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi minun kirjoitus häviää kokoajan? Onpa tämä pa-ska palsta nykyään!

Vierailija
28/41 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus maininnut että poltan satunnaisesti pilveä niin aina löytyy joku tynnyrissä kasvanut, joka yrittää väittää minun olevan vähän väliä nenän alus valkoisena...

Näissä oletuksissa tyhmyys tuntuu olevan sitä luokkaa, että ihan turha selittää...

Vierailija
29/41 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/41 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
31/41 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erica levitteli duunissa juoruja kuinka olen tyhmä kuin saapas ja jakorasia, jota miehet ei pitkään jaksa katsella. Sillä naisella ei kaikki ole kotona.

Vierailija
32/41 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaverini yläasteella levitti huhua siitä että käytin huumeita ja panin kaikkien kanssa. En ollut koskaan edes kokeillut ja olin neitsyt. Oli aika masentavaa, onneksi moni ei uskonut kyseisiin valheisiin...

Vierailija
33/41 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu lesboksi, yks lesbo yritti iskeä ja vasta jälkikäteen sain tietää, mitä yritti. En siinä tilanteessa tajunnut :D

Kerran baarissa joku tuntematon tuli selittämään, että tietää millaista on olla pakotettu uskontoon, että joo joo, voit kyllä kertoa. Halusi kovasti auttaa minut irti uskonlahkosta. Paitsi että en kuulu sellaiseen, olen ateisti. On myös luultu, että parisuhteeni on väkivaltainen ja mieheni alistaa minua. Tämänkin esitti täysin tuntematon, joka ei edes ole nähnyt miestäni.

Vierailija
34/41 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa lukion jälkeen yksi tyyppi onnitteli mua hirmu iloisesti siitä, kun olin muka kirjoittanut kuusi ällää. En tiedä kuinka moni kuvitteli tai ehkä vieläkin kuvittelee moista. Oikeastihan en ollut edes kirjoittanut niin montaa eri ainettakaan. Neljästä kirjoittamastani aineesta yksi oli L. Itselleni se yksikin oli yllätys ja olin siitä ylpeä, mutta tuntui typerältä kertoa onnittelijalle, että olin kirjoittanut "vain" yhden ällän.

Kuvittele jos vaikka voittaisit 100 tonnia, olisit todella iloinen siitä, ja joku luulisikin sinun voittaneen 100 miljoonaa... ja sitten joutuisit korjaamaan hänen luulonsa hieman "pahoittelevasti".

Vierailija
35/41 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä kuulin narkkarihuhuja itsestäni palattuani takaisin töihin vakavan sairastumisen jälkeen. Olin 3 kk sairaslomalla, ja palatessani kalpea, pahasti alipainoinen "eihän sulla ole enää rintojaakaan" ja käsivarret täynnä neulanreikiä.

Naisvaltainen työpaikka, muuten.

Vierailija
36/41 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että mitä kaikkea : D

Huomaa, että tarpeen tullen aina jotain mikä sopii kulloisellekkin henkilölle omaan agendaan.

Vierailija
37/41 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu kuolleeksi

Vierailija
38/41 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sai alkunsa paskaasesta lukiosta. Pieni paikkakunta.

Vierailija
39/41 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen yliseksuaalinen pervo, joka haluaa seksiä kaiken kanssa mikä liikkuu. Himoitsen kuulemma kaikki maailman ihmisiä ja haluan seksiä kokoajan, koska olen biseksuaali. N26

Vierailija
40/41 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoina perinteinen juttu, eli kun olin ujo koulussa (mikä johtui kiusaamisesta), niin siihen liitettiin kaikkia muitakin ikäviä/sellaisina pidettyjä ominaisuuksia, tietämättä musta yhtään mitään oikeasti. Kuten

- olen tyhmä

- olen ylpeä (yks tyttö tuli sanomaan että "et sä oo kaunis, turha olla ylpeä!" Sain änkytettyä etten ole sellaista väittänytkään...yleensä jäi vastaamatta.)

- olen ujo aina ja kaikkialla kun olen koulussa. Kun mut nähtiin koulun ulkopuolella juttelevan kaverin kans, koulusta yks henkilö näki ja oli kirjaimellisesti!! suu auki hämmästyksestä!! Oli niin iso järkytys sille että osaan puhua ja hymyillä.

- vanhemmat on outoja eikä käy kylässä missään kun lapsi on tuollainen (koulupsykologin ja opettajan luulo) - ei mitään perää tässä.

- olen uskovainen ja kuuntelen "Jeesus-musaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän