Häämatkalle, lapsi mummolaan hoitoon
Miten pitäisi menetellä 1v2kk lapsen kanssa. Piti lähteä honeymoonille, mutta "saako" noin pienen lapsen jättää mummolaan hoitoon neljäksi yöksi?
Lapsi on arkisin mummolassa hoidossa, joten on tuttu paikka.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää ne mummot rauhaan! Monikaan ei kehtaa sanoa, että ei jaksa hoitaa. Itse olet lapsesi tehnyt ja hommaa hoitaja myös!!!
Ja moni todellakin haluaa hoitaa ja viettää aikaansa lapsenlapsensa kanssa. Se isovanhemmuus on katsos toisille upeinta aikaa elämässä.
Voi jumalauta, mikä inhotusakka!!! Ei ole selvää, että mummo jaksaa hoitaa kersaa prkl!!!
No kylläpä se nyt kiukuttaa, jos JOTKUT mummot haluaa ja jaksaa hoitaa lapsensalpsiaan, en sanonut että kaikki tai etenkään että sinä haluaisit :D
Vaikutat silti omahyväiseltä etkä ole äitimatskua ollenkaan 😜
Ja sun ongelma on..?
Eipä mikään. Tunnistan vain inhottavan ihmisen, kun sellaisen tekstejä luen.
Eli se tekee musta inhottavan kun totesin että monet mummot haluaa hoitaa lapsenlapsiaan? Kylläpä oli sulle herkkä aihe. Olen pahoillani jos et itse pysty/kykene hoitamaan lapsen lapsiasi mutta ei sun tarvii toisia alkaa haukkumaan sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää ne mummot rauhaan! Monikaan ei kehtaa sanoa, että ei jaksa hoitaa. Itse olet lapsesi tehnyt ja hommaa hoitaja myös!!!
Ja moni todellakin haluaa hoitaa ja viettää aikaansa lapsenlapsensa kanssa. Se isovanhemmuus on katsos toisille upeinta aikaa elämässä.
Voi jumalauta, mikä inhotusakka!!! Ei ole selvää, että mummo jaksaa hoitaa kersaa prkl!!!
No kylläpä se nyt kiukuttaa, jos JOTKUT mummot haluaa ja jaksaa hoitaa lapsensalpsiaan, en sanonut että kaikki tai etenkään että sinä haluaisit :D
Ja sun ongelma on..?
Eli se tekee musta inhottavan kun totesin että monet mummot haluaa hoitaa lapsenlapsiaan? Kylläpä oli sulle herkkä aihe. Olen pahoillani jos et itse pysty/kykene hoitamaan lapsen lapsiasi mutta ei sun tarvii toisia alkaa haukkumaan sen takia.
Mistä sinä tiedät minusta yhtään mitään? Puolustan vain vanhempaa sukupolvea kaltaisiltasi röyhkeiltä hyväksikäyttäjiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka teidän mummut jaksaa? Vai kysyykö niiltä kukaan mitään? On ihan eri juttu hoitaa 8 tuntia tai vaikka 18-12 yön yli kuin monta päivää putkeen. Kyllä siinä tulee kelloa tuijotettua, että se "painajainen" loppuisi.
Mummo voi olla 45 ja työtön.
65:ksi pitäisi jaksaa kyllä töissä.
Kukaan ei joudu edes alle 65-vuotiaana tekemään yli 100h työvuoroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on jo arkisin mummolla hoidossa niin en edes kehtaisi vaivata mummoa.
Eiköhän ne honeymoonit oo ohi jo teidän kohdalla kun lapsikin olemassa.
Jep jep honeymoonit ja parisuhdeajan saa unohtaa kun lapsi tullut... huoh sun kanssas! Miks ei sais viettää lemmenlomaa välillä ilman lapsia?!?!? Ihan hyvää tekee välillä kaikille osapuolille. No itselläsi tuskin on miestä taikka lasta niin mistäs sinä sen tietäisit.
Miksi honeymoonia ei voinut viettää ennen lasta? Tai viettää monen yön parisuhdeaikaa sitten, kun lapsi on sen ikäinen, että hänen psyykensä kestää monen vuorokauden erossaolon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sun ongelma on..?
Mistä sinä tiedät minusta yhtään mitään? Puolustan vain vanhempaa sukupolvea kaltaisiltasi röyhkeiltä hyväksikäyttäjiltä.
Meillä on kyllä tapana auttaa toisiamme puolin ja toisin. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että toiset isovanhemmat HALUAA hoitaa niitä lapsen lapsiaan?! Sitten jos joku kerta mummo ei jaksa niin hän sanoo että tällä kertaa ei onnistu. Näin yksinkertaista. Ainakin meillä onneksi :)
Itsellä saman ikäinen tyttö ja kyllä se yksikin yö tuntuu aivan riittävältä itselle sekä lapselle. Kyllä tulis paha mieli jos pitäis pitemmäksi aikaa jättää. Voi olla neljän yön jälkeen lapsi paniikissa kauankin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sun ongelma on..?
Meillä on kyllä tapana auttaa toisiamme puolin ja toisin. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että toiset isovanhemmat HALUAA hoitaa niitä lapsen lapsiaan?! Sitten jos joku kerta mummo ei jaksa niin hän sanoo että tällä kertaa ei onnistu. Näin yksinkertaista. Ainakin meillä onneksi :)
Seliseli!
Vierailija kirjoitti:
Käyn miehen kanssa töissä eli lapsi on tarhassa ja isovanhemmat hakevat hänet sieltä tarvittaessa.
"Lapsi on arkisin mummolassa hoidossa, joten on tuttu paikka."
Ilmeisesti tarvittaessa on sulle joka päivä....
Aivan mutta kun tuo roskaväki haluaa ilmaista lastenhoitoa ja mitään väliä ei ole jaksaako isovanhemmat.