Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te vanhemmat, jotka päästitte eilen teininne kaupungille riekkumaan ja ryyppäämään, saisitte hävetä!

Vierailija
01.05.2017 |

Ei taida järki paljon päätä pakottaa, jos uskotte näitä kun sanovat, että eivät mitään juo. 9:ssä tapauksessa 10:stä juovat. Onko käynyt mielessä, että sen seurauksena saatatte pahimmassa tapauksessa löytää mukulanne seuraavana aamuna ruumishuoneelta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma 21 v tyttö on jatkuvasti humalassa, polttaa ketjussa ja käyttää usein lausetta" enää sä et voi mua määrätä!"

Välillä mietin, olisiko ainokaisestani kasvanut "normaali "jos olisin antanut hänen meikata, polttaa, juoda viikonloppuna pari siideriä, ottaa se napalävistys... Olin tiukka ja mielestäni erinomainen äiti, mutta tyttö käyttäytyy kuin olisin pilannut hänen elämänsä! :(

No, sä pilasit. Mulla oli sun kaltainen äiti, ja voin sanoa että lähti todella lapasesta, kun siitä alistuslaitoksesta pääsin pois. Muut löysemmän nuoruuden viettäneet kaverit säilyttivät asialliset välit kotiinsa ja käyttäytyivät vähemmän typerästi jo silloin alaikäisenä, että kotoa pois muuttaneena. Arvaa, onko mulla yhtä "hyvät" säännöt mun omien lasten kanssa? Ei ole. meillä on mukava perhe, jossa saa myös mokata, eikä kaikki perustu helvetinmoiseen kuriin, rangaistukseen ja nipotukseen. Ai niin, paitsi että mun äidin mielestä toiminta ei ollut tuota mainitsemaani, hän vaan oli hyvä kasvattaja joka asetti rajat. Asetti samalla paljon muutakin, esim. pilasi loppuelämän suhteen lapseensa.

Vierailija
42/46 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päästin teinin kaupungilla (17v). Ensin hän oli menossa tyttöystävälleen yöksi, mutta käskin tulla kotiin, ja tyttöystäväkin käskin tulla meille... Vähän nikottelua, mutta ilman että annoin mitään kotiintuloaikaa, nämä tulivat kymmenen jälkeen illalla kotiin, söivät iltapalaa ja pelattiin hetki korttia yhdessä, sit ne meni nukkumaan. Ehkä olivat siiderit juoneet, mutta ei mitään näkyvää känniä. Näin minä puupää päästin teinit kaupungille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Pitää vissiin kääriä pumpuliin tuo meidän esiteini ja kieltää ulkoilu klo 18 jälkeen, mikrosiruttaa vielä varmuuden vuoksi. Ettei vaan parin vuoden kuluttua hullaannu riekkumaan pitkin kyliä.

Asentaisitko vielä mikrofonin niin voisit korjata tarvittaessa hänen kieltään, kiitos :)

Vierailija
44/46 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma 21 v tyttö on jatkuvasti humalassa, polttaa ketjussa ja käyttää usein lausetta" enää sä et voi mua määrätä!"

Välillä mietin, olisiko ainokaisestani kasvanut "normaali "jos olisin antanut hänen meikata, polttaa, juoda viikonloppuna pari siideriä, ottaa se napalävistys... Olin tiukka ja mielestäni erinomainen äiti, mutta tyttö käyttäytyy kuin olisin pilannut hänen elämänsä! :(

No, sä pilasit. Mulla oli sun kaltainen äiti, ja voin sanoa että lähti todella lapasesta, kun siitä alistuslaitoksesta pääsin pois. Muut löysemmän nuoruuden viettäneet kaverit säilyttivät asialliset välit kotiinsa ja käyttäytyivät vähemmän typerästi jo silloin alaikäisenä, että kotoa pois muuttaneena. Arvaa, onko mulla yhtä "hyvät" säännöt mun omien lasten kanssa? Ei ole. meillä on mukava perhe, jossa saa myös mokata, eikä kaikki perustu helvetinmoiseen kuriin, rangaistukseen ja nipotukseen. Ai niin, paitsi että mun äidin mielestä toiminta ei ollut tuota mainitsemaani, hän vaan oli hyvä kasvattaja joka asetti rajat. Asetti samalla paljon muutakin, esim. pilasi loppuelämän suhteen lapseensa.

Tekisin teistä lasun jos pystyisin.

Vierailija
45/46 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisin teistä lasun jos pystyisin.

Ja millähän perusteella?

Vierailija
46/46 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 17v tyttö, olen kyllä tosi kiitollinen äidistäni ja sen ymmärryksestä. Juuri näin aion omatkin lapset kasvattaa.

Nuoret tarvitsevat sosialisoimista ja hengailua ikäistensä kanssa. Käy sääliksi niitä, ketkä haluaisivat olla mukana mutta porukat ei anna. :D koska juuri noissa illanvietoissa niitä ystävyyssuhteita ja tuttavuuksia syntyy.

Tosin ymmärrän kyllä, että alle 16v ei pidä päästää esim kaivariin rellestämään vaan silloin on ihan hyvä asettaa vielä kotiintuloajat.

Itse täytän 18 parin kk päästä. Olen kuitenkin huomannut, miten mun ja äitin välit ovat lähentyneet paljon, kun sille voi kertoa miten ilta meni ja oliko kivaa (tietysti vähän kaunistellusti) voin todeta, että otin pari siideriä tms ja se on ihan ok. Noin sen kuuluukin mennä, ja ainakaan vanhempana ei sitten tule enää mitään halua aloittaa nuoruusvuosien rellestys alusta ja juoda joka vkl räkäkänniin itsensä. :)

Ihanaa, kun äiti osaa luottaa. Mun äiti on paras <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan