Vierailija

Ei taida järki paljon päätä pakottaa, jos uskotte näitä kun sanovat, että eivät mitään juo. 9:ssä tapauksessa 10:stä juovat. Onko käynyt mielessä, että sen seurauksena saatatte pahimmassa tapauksessa löytää mukulanne seuraavana aamuna ruumishuoneelta?

• ylös 41
  • alas 19

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

No ei todellakaan 9 kymmenestä juo.

Nykynuorten alkoholin käyttö on huomattavasti fiksumpaa kuin meidän aikana..

• ylös 64
  • alas 18
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei tuo roskasakki osaa mitään hävetä, vanhemmat riekkuivat ja ryyppäsivät samalla tavalla.

• ylös 31
  • alas 8
Vierailija

Parempi antaa vähän vapauksia ja olla hyvissä väleissä teinin kuin pitää hirveää natsikuria ja saada kiitokseksi haistattelua ja huonoa asennetta.

• ylös 15
  • alas 37
Vierailija

Kyllä kelpaa kun ei eilisestä rilluttelusta huolimatta ole darraa! Toista se on sitten vanhana eukkona, kannattaakin nyt nuorena juhlia ja riehua senkin edestä, niin ei aikuisena tarvitse katkeroida menetettyä nuoruutta ;-)

-16v

• ylös 23
  • alas 32
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään en tiedä missä rymyporukoissa sinä olet kakarana pyörinyt, mutta ei tuota nykynuorison käytöstä kyllä voi fiksuksi kuvailla.

• ylös 23
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vähentynyt tilastojen valossa juu, mutta kyllä niitä pissaliisoja ja -jonneja kaljakasseineen vaan riittää täyttämään puistot edelleen.

• ylös 31
  • alas 2
Vierailija

Meidän jo täysi-ikäistynyt perseehetelmä oli mulle äärettömän katkera kun ei ole nuorempana muka päässyt ryyppäämään ja rellestämään kun kuvittelee nyt, että kaikki muut sitä sai tehdä jo alaikäisenä.   Mulla nyt sattui olemaan sellainen mielipide kasvatuksen suhteen, että niin kauan kuin olin vanhempana vastuussa alaikäisestä kaikin puolin, myös taloudellisesti, niin niin kauan minä määräsin esim yöliikkumisesta ja ryyppäämisestä sun muusta.  Näillä mennään.  Väärin kuulemma olen toiminut :( 

• ylös 30
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaa kun ei eilisestä rilluttelusta huolimatta ole darraa! Toista se on sitten vanhana eukkona, kannattaakin nyt nuorena juhlia ja riehua senkin edestä, niin ei aikuisena tarvitse katkeroida menetettyä nuoruutta ;-)

-16v

Älä valehtele. Ei täällä 16-vuotiaat edes pyöri.

• ylös 4
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vähentynyt tilastojen valossa juu, mutta kyllä niitä pissaliisoja ja -jonneja kaljakasseineen vaan riittää täyttämään puistot edelleen.

No se onkin jo ihan toinen tarina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
 Meidän jo täysi-ikäistynyt perseehetelmä oli mulle äärettömän katkera kun ei ole nuorempana muka päässyt ryyppäämään ja rellestämään kun kuvittelee nyt, että kaikki muut sitä sai tehdä jo alaikäisenä.   Mulla nyt sattui olemaan sellainen mielipide kasvatuksen suhteen, että niin kauan kuin olin vanhempana vastuussa alaikäisestä kaikin puolin, myös taloudellisesti, niin niin kauan minä määräsin esim yöliikkumisesta ja ryyppäämisestä sun muusta.  Näillä mennään.  Väärin kuulemma olen toiminut :( 

Lapsesi on typerä. Rajat pitää olla! T. 21v

• ylös 11
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tietenkään en tiedä missä rymyporukoissa sinä olet kakarana pyörinyt, mutta ei tuota nykynuorison käytöstä kyllä voi fiksuksi kuvailla.

Ahaa, ilmeisesti tunnetaan aika erilaista nuorisoa.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että olet pitänyt linjasi. Harmi vaan, että "perseenhetelmäsi" ei ole vieläkään kypsynyt tarpeeksi ymmärtääkseen, että ajattelit vain hänen parastaan.

• ylös 11
  • alas 5
Vierailija

Jaa. Pitää vissiin kääriä pumpuliin tuo meidän esiteini ja kieltää ulkoilu klo 18 jälkeen, mikrosiruttaa vielä varmuuden vuoksi. Ettei vaan parin vuoden kuluttua hullaannu riekkumaan pitkin kyliä.

• ylös 23
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa. Pitää vissiin kääriä pumpuliin tuo meidän esiteini ja kieltää ulkoilu klo 18 jälkeen, mikrosiruttaa vielä varmuuden vuoksi. Ettei vaan parin vuoden kuluttua hullaannu riekkumaan pitkin kyliä.

Ei se ole pumpuliin käärimistä jos ei anna lapsensa juoda alaikäisenä. Se on puhdasta maalaisjärjen käyttöä. Mutta ei kai teiltä vapaakasvattajilta voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.

• ylös 23
  • alas 9
Vierailija

Pitihän ne teinit jonnekin hätistää, kun meillä aikuisilla oli omat riekkumispippalot kotona. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ahaa, ilmeisesti tunnetaan aika erilaista nuorisoa.

No käypä huviksesi joskus jossakin yläkoulussa tarkkailemassa sitä meininkiä. Saatat yllättyä.

T: yläkoulun luokanope

• ylös 10
  • alas 5
Vierailija

Selvinpäin meille neljä 16 vuotiasta tuli yhdentoista aikaan. Oli kuulemma niin pirun kylmä, ettei Kaivarissakaan tarjennut. Olivat lähteneet isommassa porukassa kotiinpäin ysiltä ja hakivat pitsat. Osa siitä porukassa oli ollut maistissa, mutta käyttäytyivät.

Sitä kun on juttuputki auki teiniin päin ja luottamus, niin hommat toimii.

• ylös 17
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitihän ne teinit jonnekin hätistää, kun meillä aikuisilla oli omat riekkumispippalot kotona. 

No meillä häädettiin huoneisiinsa nukkumaan klo 21. Kiltisti menivät ja pihaustakaan ei kuulunut koko iltana. Näin helppoa se on kun sen osaa.

• ylös 5
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut aikuistenpippalot, vaan 14 vuotiaan, niin isommat saivat lähteä "kylille".

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat