Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttis ei halua lasta, minä haluan, mitä tehdä?

Vierailija
01.05.2017 |

Tyttis ei haluu lasta, on muka liian nuori vaik on jo 17 vee. Mä kuitenkin tunnen, et se on se oikea ja tää suhde kestää. Haluun lapsen tyttiksen kaa ja et se jää kotiin hoitaan sitä, kun mä meen duuniin kesällä, kun koulu loppuu. Haluun et se on ikuisesti mun. Miten saan tyttiksen suostuun? Teenkö reiän kortsuun? Miten pystyn estään, et se ei tee aborttii? Eiks kaikki naiset haluu vauvan, tyttikses on joku vika ku ei muka haluu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai teinityttö haluaa lapsen. Not

Vierailija
2/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaa se paksuksi, niinhän ämmätkin huijaa miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten? Ku se väittää ettei haluu vauvaa. Kellää muullakaa ei kuulemma oo.

Vierailija
4/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likka on niin nuori vielä. Odottakaa kun olette 20+. Jos ei halua silloinkaan lasta niin ei voi mitään.

Vierailija
5/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17-vuotias on vielä lapsi. Lasten ei kuulu tehdä lapsia.

Kuinka monta naista tunnet, jotka ovat huijanneet miehen isäksi? Ehkäisyn pettämistä ei sitten lasketa.

Vierailija
6/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä huono.

Vierailija
7/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaat asiaan 20v kuluttua.

Vierailija
8/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä suosittelen sua etsimään vanhemman äitiehdokkaan, joka etsii vain siittäjää, ei elättäjää. Teet tyttiksen kanssa lapsia sit kymmenen vuoden päästä.

Vierailija
9/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ensin itseltäsi, haluatko olla isä? Sitten vasta, haluatko lapsen ja hoitaa ja elättää hänet vähintään seuraavat 18 vuotta?

Ja sellaista , että haluat tyttiksen olevan ikuisesti sinun ja siksi hankit lapsen, niin sellaista ajatusta älä edes ajattele. Se on tyhmin ajatus mitä mies voi ajatella. Hanki timantti, jos haluat jotain ikuista itsellesi tai kilpikonna, joka elää yli sata vuotiaaksi.

Itse ole sitä mieltä, ettei geenejäsi kannata laittaa jatkoon. Sen verran heikkoa tuo ajattelemisesi taso on. Olit sitten tosissasi tai provoilet.

Vierailija
10/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaahan ensin edes aikuisiksi. Tyttö taitaa olla järkevämpi kuin sinä, kun sanoo, ettei halua vielä lasta. Käykää ensin koulunne loppuun ja hankkikaa ammatti ja työ ja miettikää vasta sen jälkeen lisääntymistä, jos nyt ylipäänsä silloin olette edes enää yhdessä.

Vierailija
11/12 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia :)

Ei kukaan 17-vuotias ajattele enää noin vaikka osa kieltämättä on lapsellista sakkia.

Terv. 17-vuotias

Vierailija
12/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi