Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuka sellaista kaipaisikaan, mutta taas tänään herätessä oli helpottunut olo, kun vieressä ei makaa krapulalta haiseva mies. Miten sitä jäikin niin jumiin sellaiseen suhteeseen joka vaan ahdisti? Monta vuotta meni kaikki viikonloput, lomat ja juhlapäivät siihen, että yksi oli hutikassa ja krapulassa. Opiskeluaikana juhliminen ja viikonloppubiletys oli ihan normaalia, mutta kun se sitten jäi päälle eikä enää voinut olla juhlapyhiä ilman viinaa. Perjantaina oli pakko saada "nollata" ja mikään juhla ei ollut kivaa jos ei saanut olla päissään. Seuraava päivä sitten oltiin krapulassa. Tosi kivaa NOT!

oon niin onnellinen tosta aviomiehestäni. Hyvä mies, puhuu ja pussaa, hoitaa omat asiansa ja osallistuu muidenkin asioihin ja juhlapäivät on juhlaa myös mulle. Kyllä mekin joskus juhlitaan, mutta silloinkin saa tulla kotiin toista taluttamatta ja seuraavana päivänäkin on kivaa.

• ylös 15
  • alas 0

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hyvä sulle. Itse kaipaan sitä kun miehen kanssa voitiin aikanaan ottaa rennosti. Nykyään hänen kaikki vapaa-aika pyörii vaan salin ja "terveellisen" elämän ympärillä. Riippuvuudesta toiseen..

Vierailija

En edes ottaisi miestä, joka tuntee ikinä tarvetta juoda itsensä känniin tai "nollata". Vitutus tai juhla ei ole mikään syy vetää pää sekasin ja örveltää ja haista paskalta.

Vierailija

Tarkennan, että se tapajuoppo ja nykyinen mies eivät ole sama henkilö ;) Pääsin eroon lopulta tyypistä jonka kanssa ei elämän tärkeät asiat olleet samalla janalla. Nykyään olen super onnellinen, kun rinnalla on kunnollinen mies. Ihan tavallinen mies, mutta hyvä sellainen. Ollaan tästä kohta lähdössä piknikille saareen ja sieltä sitten kotiin saunomaan <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et ole täällä ainoa, jolla on tuurijuoppo.

Mulla ei enää ole tuurijuoppoa miestä. Se on exä ;)

ap

Vierailija

Todella musiikkia korville! :) Mulla saman tyyppinen tarina takana. Tämä örvelö vaan luuli, että mua saa hakata silloin kun huvittaa. Onnekseni en ole sitä naistyyppiä, joka jää "parantamaan miestä rakkaudellaan ja ainutlaatuisuudellaan", vaan heivasin heti kiertoradalle. Luojan kiitos, ukko otti ja kuoli siihen ykkösjuttuunsa, eli viina vei, niin ei jäänyt kellekään harmiksi. Kun osasi mokoma olla perin hurmaava siinä viettelyvaiheessaan.

Vierailija

Aika moni nainen ottaa tietoisesti kumppanikseen alkoholiongelmaisen miehen, että rakkaudella parantaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat