Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki lainasi erääntyvät tasan viikon päästä. Pystytkö maksamaan?

Vierailija
01.05.2017 |

Vai tuleeko henk.koht. konkurssi?

Itse en pystyisi maksamaan velkojani tänään, mutta jos on viikko aikaa saisin velat kuitattua esim. myymällä osan omaisuudesta pilkkahintaan nopeasti. Mites muut?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eräänny viikon päästä koska maksoin viimeisen lainani viimeisen erän eilen. Jihuu!

Vierailija
2/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta asunnon myymällä onnistuisi ehkä parissa kuukaudessa. Naapurilla meni samanlainen kahdessa viikossa. Auton saisin myytyä heti, mutta se ei riittäisi. Vasta itse asiassa lauantaina kävin kysymässä jobbarilta ostaisiko, kun itse en enää tarvitse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Jos pystyisin, mulla ei olisi velkaa. En nimittäin makuuttaisi asuntolainani suuruista summaa millään pankkitileillä. Viikossa ei myöskään saisi asuntoa myytyä niin, että lainan ehtisi hoitaa viikossa pois. 

Vierailija
4/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yhtään velkaa enääkomeen vuoteen ollut jee

Vierailija
5/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole lainaa. Mutta jos pystyisin velkani maksamaan saman tien, niin sen kyllä tekisin.

Vierailija
6/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vasta opin av-palstalta, että lainan maksu tarkoittaa säästämistä.

Ei kai silloin pitäisi lainan maksu olla mikään ongelma kenellekään, sen kun ottaa säästöistä tarvittavan summan.

Vierailija
7/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun idea näissä ketjuissa nyt on? En minä ota lainaa jos pystyn käteisellä ostamaan joten ei, en vittu pysty maksamaan kun se on koko homman pointti.

Vierailija
8/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitun idea näissä ketjuissa nyt on? En minä ota lainaa jos pystyn käteisellä ostamaan joten ei, en vittu pysty maksamaan kun se on koko homman pointti.

Jollain meni tunteisiin...

Vierailija
9/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan pystyisi. Ei meillä ole kuin asuntolainaa, mutta sen maksamiseen tarvisi myydä asunto. Lainaa on 160000e reilun 500000e asunnosta.

Vierailija
10/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. En pystyisi viikossa likvifioimaan omaisuudestani velkojen määrää vastaavaa summaa, mutta voisin helpsti luovuttaa pankille velkojen panttina olevan omaiisuden osan ilman että siitä seuraisi mitään konkurssia.

Vierailija
11/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimainen aloitus, kuten tänään ja eilen kaikki. Jos mulla olisi fyrkkaa helvetisti, ei velkaa olisi euroakaan. Koska ei ole, on asuntolaina päällä ja en tosiaan saisi realisoitua sitä viikossa, joten vastaus on, etten pystyisi mitenkään hoitamaan koko jäljelläolevaa lainaa kerralla.

Vierailija
12/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään pystyisi. Laina on asuntoa varten. Enkä mä asuntoa voi myydä viikossa, kun ei olisi kotia sitten enään. Jos myisin tän, saisin lainat toki kuitattua ja käteenkin jäisi, mutta eihän siinä mitään järkeä olisi. Eikä se viikossa tapahtuisi. Liekö edes kiinteistönvälittäjiä noin nopeasti saisi kilpailutettua.

Vierailija
13/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, mut se vaatidi bitcoinien myynnin mitä en halua tehdä.

Vierailija
14/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa 170€ ja pystyisin.

Vierailija
15/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sen takia on laina kun ei ole käteistä.

Vierailija
16/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Myisin kaikki osakkeet ja yhden taloista.

Vierailija
17/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idioottimainen aloitus, kuten tänään ja eilen kaikki. Jos mulla olisi fyrkkaa helvetisti, ei velkaa olisi euroakaan. Koska ei ole, on asuntolaina päällä ja en tosiaan saisi realisoitua sitä viikossa, joten vastaus on, etten pystyisi mitenkään hoitamaan koko jäljelläolevaa lainaa kerralla.

No paljon täällä on niitäkin jotka pystyisi. Jopa sen asuntolainan.

Ei se tee kysymyksestä idioottimaista, että sun oma vastaus ei miellytä. 

Vierailija
18/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintolainaa 20t, eli en pystyisi. Muuta lainaa ei onneksi ole.

Vierailija
19/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä keskustelu. En ymmärrä miten ihmiset eivät osaa lainkaan raha-asioita. Köyhän juuri kannattaa sijoittaa, mutta tietenkin matalalla riskillä. Ilmeisesti suurin osa ei tee niin. Alan ymmärtää miksi niin monet sössii taloutensa. Yksi pieni velka niin ollaan konkassa, just.

Vierailija
20/44 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa, koska säästöjä on enemmän kuin asuntolainaa. Huonosti sen sijaan kävisi, jos pitäisi maksaa myös osuus taloyhtiön lainoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi