3 lapsiset perheet millaisella autolla ajelette?
Ollaan ostamassa uutta autoa ja mies haluaisi 7 paikkaisen auton ja minun mielestä meille riittäis 5 paikkainen. Onhan se totta, että 7 paikkainen olisi kätevä jos joku tulee esim kylään ja mennään yhdessä jonnekkin, mutta silti...
voihan en vieraatkin sen 7 paikkaisen ostaa ja kuskata sitten meitä :)
Kommentit (16)
iso. turvallinen. periaatteessa mahtuisi 7 henkilöä.
Pienemmän ollessa kaukalossa oli nuorimmat selkä menosuunraan ja isoin kasvot menosuuntaan ja hyvin mahtui,
chrysler, voyager. 7-paikkainen siis. Kivempi kun on vähän reilummin tilaa, kuin että viispaikkasessa lapset tappelee ahtaalla takapenkillä.
Vierailija:
chrysler, voyager. 7-paikkainen siis. Kivempi kun on vähän reilummin tilaa, kuin että viispaikkasessa lapset tappelee ahtaalla takapenkillä.
Kyllä 3 lasta tavallisen auton takapenkillä (miten päin tahansa) ON ahdas.
21
Vierailija:
takana kaikki istuimet, 1 britax two-way elite ja 2 britax kid high-lineria. Lapset 2-, 4-, ja 5v. Hyvin mahdutaan. Uudeksi autoksi tulossa VW passat farkku.
Meillä on Passat farkku ja takapenkillä Babysafe Plus -kaukalo, Britax TWE sekä turvavyöistuin (en muista merkkiä) ja on tosi ahdasta, esikoisen turvavyön kiinnittäminen on yhtä tuskaa ja äheltämistä! Vauvan kasvaessa taakse pitää mahtua toinenkin Britax TWE kaukalon tilalle ja siinä tapauksessa todennäköisesti on uuden auton osto edessä.
Mies on VW-fani, minä taas olen aina tykännyt ajaa Opelilla, ja nyt tila-autoa etsiessä Zafira on tietty halvempi kuin saman kokoluokan VW. Eli taidan saada haluamani. ;)
Niin siis etupenkillä ei ole istuimia eikä tule.
Minä tykkään kovasti juuri Zafiran ajettavuudesta ja tilasta sekä muunneltavuudesta. Plussaa tietenkin on se, että jopa alle 35 000 saat auton pakasta...
Jos on mummo, serkku tai täti mukana.
Hyvin mahdumme. Jos pidemmälle lähdetään reissuun, laitamme suksiboxin katolle ja kamat sinne.
Noh... Katsotaan nyt mihin tuo mies päätyy. Eihän noilla 5 ja 7 paikkaisilla taida olla juurikaan hintaeroa.
On tosi kätevä, usein kuskaamme isompaa tenavalaumaa harrastuksiin ym. ja kuitenkin näppärän kokoinen, ei mikään " pakettiauto" .
takana kaikki istuimet, 1 britax two-way elite ja 2 britax kid high-lineria. Lapset 2-, 4-, ja 5v. Hyvin mahdutaan. Uudeksi autoksi tulossa VW passat farkku.
tosin miehellä on käytössään työauto, joten olemme harvemmin yhdessä liikkeellä. Jos tulisi enemmän vaikka matkustettua koko perheen kera autolla, niin sitten kyllä ostaisimme varmaankin tilavamman auton - tosin kuitenkin edelleen 5-paikkaisen.
Todella mukava ja riittävän tilava.
Myös meillä on takapenkit tai toinen niistä usein käytössä. Ei sitä enää pärjäisi farmarilla tai millään pienellä...
ottaa mummonkin mukaan matkaan.