Eiväthän kyseisen ohjelman kammot ole ollenkaan kummallisia.

Olen Night Guestin ja AV-sovelluksen kehittäjä.

• ylös 29
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

No kummallisia tai ei niin mua ainakin välillä ottaa päähän, kun itsellä on invalidisoiva fobia. Sanotaan vaikka, etten uskaltaisi mennä lainkaan ulkoilemaan koirien vuoksi. Sitten kun yrittäisin kertoa tästä kammosta niin sitten heti joku sanoo, et joo, mäkin pelkään koiria tai mun siskokin pelkää ja pelkää siis silleen, että ei tykkää ja vähän pelottaa, mutta ei niin, että se rajoittaisi jokaista päivää ja vaikka kuinka montaa valintaa elämässä. 

Eli ymmärtäisin, että noi pelkojen voimakkuudet voivat monen mielestä olla kummallisia. Että miksi ihmeessä pelätä jotain pelleä tai tirppaa tai olla kolme varttia uima-altaan reunalla uskaltamatta mennä veteen. 

• ylös 17
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No eivät ole mitenkään omituisia pelkoja, mutta ehkä "kummallinen" tarkoittaakin tässä yhteydessä tavanomaista poikkeavan liiallista, eli kyseessä on ihan fobiat eikä vaan tavalliset "kammot".

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Ilmeisesti jossain jaksossa on korkeat paikat. Miksi se on kummallinen kammo? Eikö ole tervettä itsesuojeluvaistoa välttää korkeita paikkoja? Miksi siitä pelosta pitäis päästä eroon?

• ylös 22
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti jossain jaksossa on korkeat paikat. Miksi se on kummallinen kammo? Eikö ole tervettä itsesuojeluvaistoa välttää korkeita paikkoja? Miksi siitä pelosta pitäis päästä eroon?

Oisko vaikka siksi, että voisi mennä töihin toimistorakennukseen? Tai että voisi mennä edes asioimaan työkkäriin tai terveyskeskukseen, jos ja kun ei pysty menemään töihin?

• ylös 17
  • alas 1
hämiskammo

Itse olen katsonut joka jakson ja ihmetellyt miten voi pelätä käärmeitä/pellejä/vettä/piikkejä niin paljon... mutta mulla on araknofobia ja odotan jännityksellä sitä jaksoa missä hämikset tulevat ruutuun! Hrr, en edes uskalla ajatella että joutuisin kohtaamaan sen pelon ties millä tavalla

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä jeesus, tän ohjelman nimi pitäisi olla "kamalat fobiat" ja jokaisen jakson alussa määritellä, mikä on fobia

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä jeesus, tän ohjelman nimi pitäisi olla "kamalat fobiat" ja jokaisen jakson alussa määritellä, mikä on fobia

Sinun olisi pitänyt olla tuotantotiimissä. Ehdottomasti kuvaavampi nimi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos sun mielestä toinen kerros on korkealla niin onko se tervettä vältellä sitä ja kuinka helpoksi elämäsi muodostuukaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten lähes kaikki julkiset rakennukset rakennetaan, kuten tuota vaistoa ei olisi olemassakaan? On lasikaidetta, avointa keskitilaa, portaikkoja tyhjän päällä eikä minkään vieressä, kävelysiltoja, pitkiä liukuportaita jne.

Vierailija

Mulla on korkean paikan kammo. Se ilmeni mm. siten, että kun olin Hartwall Areenalla tapahtumassa ja ostin parvekelipun, tajusin vasta paikan päällä erehdykseni. Se oli tosi jyrkkä ja korkealla! Istuessa pärjäsin, mutta liikkuminen oli tuskaa, pidin koko ajan jostain kiinni. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat