Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutuvatko naiset rohkean paljastavasti itseään varten?

Vierailija
30.04.2017 |

Avonaista kaula-aukkoa, kireitä vaatteita, mahdollisimman lyhyitä hameita: siis kaikki ihan itseä varten?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa aihe. Itse ajattelen että huono itsetunto, jota pitää pönkittää halvoilla asuilla? Tai jos on haku päällä? Tai huomionhakuisuutta?

Vierailija
2/10 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen, joten minulla on kaksi vaihtoehtoa, pukeutua säkkiin ja näyttää lihavalta, tai pukeutua paljastavan näköisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiton hyvät tissit, välillä käytän vähän avoimempaa paitaa ja tunnen itseni seksikkääksi. Se syy riittää itselleni

Vierailija
4/10 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yllättäen murtautuu jonkin kotiin ja siellä on tyylikkäästi puettuna niin silloin itseään varten. muuten muita varten

Vierailija
5/10 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olen ainoa, joka pukeutuu yksin kotona paljon paljastavammin kuin julkisilla paikoilla ja muiden seurassa, joten vastaus on kyllä.

Vierailija
6/10 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hiton hyvät tissit, välillä käytän vähän avoimempaa paitaa ja tunnen itseni seksikkääksi. Se syy riittää itselleni

Katseletko rintojasi masturboidessasi vai miten tämä omaa itseään kohtaan tunnettu seksuaalisuus tuntuu ja vaikuttaa?

Katselen ja puristelen.. Joskus läpsin. Jos nyt jtn hyvää tässä rungossa on niin pitäähän siitä nauttia.

Vierailija
7/10 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olen ainoa, joka pukeutuu yksin kotona paljon paljastavammin kuin julkisilla paikoilla ja muiden seurassa, joten vastaus on kyllä.

Miten pieruverkkarit ja t-paita paljastavat?

En pukeudu kotonakaan ikinä noin, kuulostaa inhoittavalta.

Vierailija
8/10 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pieruverkkarit ja t-paita paljastavat?

En käytä liikuntavaatteita kuin urheillessa, teepaitoja en käytä ikinä.

Vierailija
9/10 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään vartenhan se on, koska itse saadaan nautintoa huomiosta ja mahdollisesti saadaan myös seuraa, jota kaivataan. Tuskin kovinkaan moni pukeutuu siksi, että toiset saavat nautintoa näkemästään. Syy on se minkä reaktion heissä itsessään tuo toisen ihailu saa. 

Vierailija
10/10 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni varten. Minihame ja reisisaappaat tuo kivan fiiliksen. "Kallis" käsilaukku vammasesti roikkuu lisäksi kätösessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän