AARGH!! Että mul keittää kiinni mun siskon kans!!!
Oltiin viihteellä eilen mä, mun sisko, sen kaveri ja mun kaveri. Mun sisko on aina luullut ittestään enemmän mitä on. Heti alku illasta kun pullot oli korkattu alko paino, laihdutus, kauneus jutut. Että " mä oon läski ja ruma" ja sitä rataa... Haluaa vaan kuulla että on kaunis ja laiha, MITÄ SE ONKIN!!!!! Mun kaveri saikin jo tarpeeks ennen yhtätoista ja läks kotio.
Ite en viittiny lähtee ku en usein mihinkään pääse. Se oli virhe.
Baarissa se sama juttu jatkui. Joku mies kun tuki jutteleen ni, kyseli koko ajan siltä kumpi meistä on kauniimpi mä vai se!! Pakotti mies raukat sanomaan että se on kaunis ja laiha! Hihitteli ja kiherteli ku miehet puol väkisin sopersi jotai kohteliaisuuksia. Haukku kaikkia miehiä vanhoiksi ja eivät kelpaa hänelle. Ite sain hävetä silmät päästä sitä touhua. Kotiin en voinut lähteä kun oli sama kyyti ja taksi olis maksanu kuukauden palkan.
Eikä se tajunnut vaikka sanoin sille että mieti vähän miten käyttäydyt. Sen kaveri vaan kannusti siinä vieressä sitä touhua! Itse sain siinä sivussa pyydellä niiltä miehiltä anteeksi ja yrittää korjata tilanne jotenkin positiivisempaan suuntaan. Eipä muuten moni uskonut että minä olin se pikkusisko! Ja kun kyse on jo 3 kymmpisestä naisesta, niin en vaan voi tajuta tollast...
En vaan ymmärrä kuinka joku voi olla noin itserakas ja omata niin huonon itse tunnon että käyttäytyy noin... Vaikka sääli on sairautta niin mua säälittää aivan sairaasti mun sisko..
Sanoin siskolleni kun kotiin oltiin menossa, Niin odotan sitten anteeks pyyntöä hänen käytöksestään, koska siinä sivussa haukkui minut aivan kamalakasi koska en juo alkoholia. Kuulutti kovaan ääneen että pelkään että lihon jos juon! Mun juomis tavat ei kuulu paskan vertaan kellekkään!
Tässä sitä odottelen että sisko soittelis tai viestittelis anteeks pyyntöä..... Veikkaan että taitaa odotus venyä todella pitkäksi...
Kommentit (3)
että vietän todella vähäisen vapaa-aikani vain ihmisten kanssa, joiden kanssa viihdyn.
Ja kotiin en voinut lähteä koska tuo taksi maksu on todellakin tähtitieteelistä luokkaa. Ja kyytimme pääsi paikalle vasta kahen jälkeen...
AP
kun oli jumissa rasittavan siskonsa kanssa saman taksikyydin takia.