Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex muuttui yhdessä iässä kylmäksi

Vierailija
30.04.2017 |

Erosimme hetki sitten vuoden suhteesta. Ero ei ollut selvä, vaan olemme soutaneet ja huopaneet tässä pari kk ja ex mies on joka toinen viikko halunnut jatkaa ja joka toinen viikko ei. Hän on sanonut ettö hänellä ei muita naisia ja ei edes pystyisi koska rakastaa minua. Olemme olleet joka päivä yhteydessä ja etenkin exälle on tärkeää että olemme yhteydessä. Hän on mustasukkainen ja haluaa myös aina tietää mitä teen ja missä menen.

Näimme pari päivää sitten pitkään aikaan ja olimme puhuneet että nyt oikeesti eroamme. Ex haluaa vielä viettää viikonloput jätkien kanssa ja reissata. Ei pysty sitoutumaan tai sitten minun pitäisi joustaa kaikki menot ja olla kakkonen aina. Hän ei luovu mistään.

Päätimme erota ja olimme haikein mielin. Ex laittoi vielä illalla viestiä niin kuin aina. Kertoi kuinka rakastaa ja että ehkä tämä vielä. Lähti sitten tuttuun tapaan kavereiden kanssa ryypylle. Eikä ole nyt kahteen päivään vastannut mihinkään viestiin. Lukee ne kyllä, mutta ei vastaa. Ei vaikka olen rukoillut että vastaisi edes jotain. Vaikka edes että ei halua ikinä enää olla yhteydessä. Mutta ei mitää! Miten kukaan voi olla niin kylmä että yhdessä yössä muuttuu näin ja ei vain vastaa. Miten kukaan pystyy vain olemaan vastaamatta? Vastaisi edes että älä puhu minulle, mutta ei mitään.

Varmaan löytänyt jonkun vosun baarista, vaikka Nimenomaa sanoi että ei pysty mihinkää muiden kanssa vielä pitkään aikaa eikä halua että minäkään teen mitään muiden kanssa. Vai mikä häneen on tullut? Aina niin kiltti mies ja nyt muuttui tuollaiseksi kylmäksi ja epäempaattiseksi. Minä itken, tärisen ja oksennan. Hän pitää hauskaa poikien kanssa jo 3. päivää ja ilmeisesti nauttii siitä kun ei vastaa.

Jos joku teistä on tehnyt exälleen noin, niin miksi? Meillä ei ollut mitään riitaa. Surullisia viestejä jne pikku kinaa kun erossa on mutta tämä kaikki on niin outoa. Aina ennen hän on vastannut ja halunnut myös tietää missä minä olen. Vaikka olemmekin olleet "erossa". Nyt ei mitään.

Tuntuu kamalalta jättää tämä näin. Kaunis ero olisi ollut jos olisi voinut jotain edes vastata, vaikka edes että hyvästi. Nyt tämä jää ikuisesti kalvamaan että miksi hän muuttui yhdessä yössä ja miksi ylipäätään kukaan haluaa tehdä kellekkään kiusaa ja olla vastaamatta _mitään_ vaikka näkee että toinen on paniikissa ja haluaa vain jonkun vastauksen.

Olen niin rikki. Ei ikinä ole näin kukaan tehnyt. Vielä muutama päivä sitten vannoi rakkautta ja nyt en ole sen vertaa arvokas että voisi vastata. Eikä edes sure eroa. Pitää vain hauskaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa blaa ja kolme päivää ikuisesti blaa blaa. Ollaan erottu blaa blaa. Kaunis ero. Itkettää, tärisyttää, oksettaa. Blaa blaa

Vierailija
2/2 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soutaneet ja huopanneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi