Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tosissaan ainoa nainen, joka kärsii vappuna menkoista?

Vierailija
30.04.2017 |

lorisee pahemman kerran kuin k*set vuodessa, särkee ja kaikki pännii. Piristäkää!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ainoa. Mullakin on ja sillä av-mammalla joka on sukujuhlissa ja sen tamponi valuu.

Lue jotain hauskaa ketjua!

Vierailija
2/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suklaata! Mullakin on mutta lähinnä nautin, ne tulee harvoin huonon terveyden vuoksi joten ilahdun aina jos kroppa osoittaa normaaliuden merkkejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ainoa. Mulla kans just pahin päivä kipujen suhteen. Onneksi on huono sää niin ei harmita jäädä kotiin lepäämään.

Vierailija
4/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut naiset nauttivat niistä.

Vierailija
5/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole! Tosin mielummin näin kuin että alkaisivat vasta parin päivän päästä sillä aina pari päivää ennen menkkoja itken ihan kokoajan:D Tässä kuussa sattui noille päiville vielä asiointia pankissa ja tihrustin itkua sitten siellä ihan ilman mitään syytä.

Vierailija
6/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ek ole, mutta pahat pms oireet kyllä päällä. Veetuttaa kaikki, kiukuttaa, ahdistaa niin että meinaan tulla hulluksi, lihaksia jumittaa. Tätä riemua kestää vajaan viikon kunnes alkaa vatsakivut ja niagaravuoto...jee... on tää niiiiin kivaa.

Vierailija
7/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Muut naiset nauttivat niistä.

Päätit sitten oikein tulla asiantuntijana piristämään...

Vierailija
8/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menkat, mutta en kärsi niistä. Ne vaan on. Kipuja tai muita en ole koskaan kokenut.

Vierailija
9/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliski vaa menkat. Menossa piiiiitkään jatkunut ylimääräinen vuoto ja hiiva siihen päälle. Mielelläni ottaisin pelkät menkat.

Vierailija
10/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on menkat, mutta en kärsi niistä. Ne vaan on. Kipuja tai muita en ole koskaan kokenut.

Mulla kans. Ei oo pms, ei oo kipuja. Kaks päivää kestää, semmonen Niagaran putous tosin tänä aikana. Jotain hyvää meikäläiselläkin, joskus luin endometrioosista ja sen oireista, että huh huh. Lucky me, this once.

Vierailija
11/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans. Ei oo pms, ei oo kipuja. Kaks päivää kestää, semmonen Niagaran putous tosin tänä aikana. Jotain hyvää meikäläiselläkin, joskus luin endometrioosista ja sen oireista, että huh huh. Lucky me, this once.

Täällä yks endo-menkkalainen, pahimmat kivut oli kyllä jo eilen, jee!

Vierailija
12/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaako tähän mitkään kipulääkkeet? Toivottavasti tähän löytyy joku pitkäaikaisempi lääketieteellinen ratkaisu, olen tosiaan älyttömän onnekas tässä mielessä. 

Vierailija
13/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitäisi viimeistään huomenna alkaa, mutta rukoilen niitä jo nyt alkavaksi! Olo on niin helvetin perseestä, kamala PMS takana ja edelleen vittupaskaolo. Niin helpottaisi kun vuoto alkaisi!!!! Vitut jostain vapun juhlimisesta, haluan että pilluni alkaa vuotaa!!!!!!!

Vierailija
14/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä, ehdottomasti olet ainoa nainen menkkoineen kaikkineen. Ehdottomasti, oi kyllä. Nauti nyt kun kärsit yksinäsi. Sinä spesiaali kullannuppu.

Huoh et lollersson.

Vierailija
15/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"PMS-oireet vaivaavat niitä, joilla hormonit hyrräävät normaalisti.", eli sinuna en paljon leuhkisi asialla.

http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/pms_oireet

Vierailija
16/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaako tähän mitkään kipulääkkeet? Toivottavasti tähän löytyy joku pitkäaikaisempi lääketieteellinen ratkaisu, olen tosiaan älyttömän onnekas tässä mielessä. 

Kyllä ne kipuja lievittää, ei kaikkea vie pois. Syön e-pillereitä monta liuskaa putkeen, harvoin on menkat, siten tauti pysyy kurissa mulla. Ei myöskään ole niin kivuliaat menkat kuin ilman niitä. Kaikilla vissiin ei auta nekään.

Vierailija
17/17 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oo ainoa. Eilen kierin kivuissa kun ei särkkäritkään auttaneet. Tänään joku ihme masennuspäivä ja mitään en saa tehtyä. Hirveä hiilari- ja rasvahimo. Pizzaa ja karkkia on mennynnä, munkeista puhumattakaan. Oispa vielä jotain herkkua kahvin kanssa. Onneksi loppu kuun ei sitten juuri herkkuja teekään mieli tän överimässäilyn jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän