Jos minulla olisi kumppani...
Tehdäänkö tällainen ketju johon kirjoitetaan asioita joita tekisimme jos meillä olisi kumppani? Tämä olisi haaveilua varten, joten naljailut muiden viesteistä voi jättää lähettämättä ja jos niitä pyynnöstä huolimatta tulee, saa olla kuin niitä ei olisikaan. Katsotaan löytyykö mammoista samanlaisia hupsuja 😄
Aloitan:
Jos minulla olisi kumppani, heräisin joka aamu keittämään hänelle kahvit, pyyhkisin unihiekat silmistäni ja suhtautuisin tehtävääni oikeanlaisella hartaudella, kuin maailman pelastuminen riippuisi siitä.
(jos hän joisi kahvia)
Kommentit (39)
Jos minulla olisi kumppani, lupaisin puhua hänelle aina totta, silloinkin kun tietäisin ettei sanomani ole mieluista kuultavaa. Hänen ei koskaan tarvitsisi miettiä mitä mieltä olen oikeasti.
... en koskaan sanoisi: te miehet aina
Jos minulla olisi kumppani, jättäisin sen.
Jos minulla olisi kumppani, lupaisin pitää itsestäni huolta.
Jos minulla olisi kumppani, yrittäisin tehdä kaikkeni etten tulisi päästäneeksi ketään väliimme.
Jos minulla olisi kumppani niin söisimme nyt parvekkeella lettuja mansikkahillolla :p
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi kumppani niin söisimme nyt parvekkeella lettuja mansikkahillolla :p
Ihana!
Jos minulla olisi kumppani jonka kanssa saunoa, varmasti jaksaisin lämmittää sen joka lauantai.
Jos minulla olisi kumppani, haluasin varmistaa, että se on ehdottoman luotettava ja rehellinen, puheissaan ja teoissaan.
Jos minulla olisi kumppani, ottaisin hänet mukaan matkalle joka minun on pitänyt tehdä jo pitkään.
Jos minulla olisi kumppani niin harrastaisin joka aamu aamuseksiä hänen kanssaan. Aamuseksi on ihan parasta.
Jos minulla olisi kumppani antaisin hänelle omaa aikaa enkä vahtisi mustasukkaisesti hänen menojaan.
Jos minulla olisi kumppani niin panisin sitä.
Jos minulla olisi kumppani, ehkä hymyni tulisi suun lisäksi silmistä, kun seison lapsen kanssa kassalla ja myyjä sanoo Rouva.
En saisi mitään tehtyä, koska vain makaisin sängyssä pussailemassa hänen kanssaan.
... söisin varmasti yhtä paljon suklaata kuin nytkin. Jos hän pitäisi myös suklaasta, sitä pitäisi vain olla enemmän.
Jos minulla olisi kumppani elämäni olisi täydellistä.
Oikeastaan kaikki tuli jo. Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi kumppani, hänen pitäisi olla minulle mieliksi, mutta voisinkin sitten syyttää häntä kaikesta? Eikö olekin ristiriitaista? Aika monen kannattaisi olla vaan itsekseen.
Itsekseen tässä ollaankin, mutta joudun tuottamaan sinulle pettymyksen; vielä en ole lopettanut haaveilemasta.
Jos minulla olisi kumppani, hänen pitäisi olla minulle mieliksi, mutta voisinkin sitten syyttää häntä kaikesta? Eikö olekin ristiriitaista? Aika monen kannattaisi olla vaan itsekseen.