Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni luuseriksi kun olen koko vapun kotona.

Vierailija
30.04.2017 |

Kaikki muut lähtee juhlimaan mutta mä möllötän kotona syöden lihapullia ja juoden simaa. Huomenna siis työpäivä eikä haittaa erityisemmin tää mutta tuntuu että jään jostain paitsi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook on täynnä Suomi 100 vuotta ja muita suomalaisuussivujen videoita kuinka suomalaiset niin tulevat ulos kuorestaan ja juhlivat vappua ja kevättä ja ovat yhdessä, yhdessä, yhdessä tehdään kaikki. Tuntee itsensä jotenkin epäsuomalaiseksi kun ei tunnista itseään kuvauksesta. Kun on yksin ilman perhettä ja ilman ystäviä eikä ikinä juhli yhtään mitään kun mitäpä sitä yksin viitsisi. Alkaa jotenkin vieraantua suomalaisesta yhteiskunnastakin, kun tuntee ujona introverttina ettei enää kelpaa joukkoon edes täällä, muiden hiljaisten jurottajien maassa. Vaikka samaa sokerikuorrutettua somehöttöä nuokin videot on kun tavallisten ihmistenkin elämä, eikä niitä pitäisi ottaa vakavasti. Mutta kun oikeasti alkaa olla jo liikaa: ei riitä ettei kelpaa kenellekään ihmiselle, nyt on jo yhteiskunnankin mielestä vääränlainen.

Ne FB ja Suomi 100 hehkutukset ovat ihan yhtä tuubaa kuin vaikka Viking Linen mainoskuvat täydellisistä lapsiperheistä laivalla:

http://www.vikingline.fi/globalassets/images/ville_viking/villevikingan…

Vierailija
22/23 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään lähde minnekään. On ennustettu niin huonoa ilmaakin, että mielestäni typerää laittautua juhlimaan vain siksi, että on tietty päivämäärä. Muutenkin mielestäni on fiksumpaa juhlia muulloin kuin näinä ns. virallisina juhlimispäivinä. Vappuna joka paikka on täynnä ja ihan yksinkertaisista asioistakin kuten vessakäynneistä tulee ongelmia.

Miehillä ei koskaan synny vessajonoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kotona. Odotan tosin pariakymmentä vierasta myös. Viini virtaa ja musiikki soi.

jes bileet o täällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän