Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on 170cm/60 kg eikä häntä kuulemma yhtää haittaa olla lyhyt. !!! Outoa?

Vierailija
30.04.2017 |

Naisten keskipituus on 165cm.

Eli keskiverto nainen on sen reilu 160cm.

Miesten keskipituus on taas 178cm eli 170cm jää 8cm sen alle.

Mies mitattiin jossain terveystarkastus jutussa eikä ole sen jälkeen enää kasvanut.

Tarkistus oli vielä aamulla joten iltaa kohden voi pudota 160cm puolelle, koska ihminenhän painuu kasaa seistessä.

Minä olen 163cm nainen eikä miehen pituus haittaa minua mutta mies sanoo että ei edes haluaisi olla 180 senttinen.

Tykkää kuulemma olla tuo kokoinen, kuin on ja liikkuminenkin on helpompaa ja sopii paremmin joka paikkaan.

Miehellä on vielä pitkät jalat joten on istuessa vielä pienempi lyhyen selän takia!

Onko outoa, että pituus ei haittaa miestä?
Usrinhan miehillä on pituus komplekseja?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!! !!! ? !

Vierailija
2/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinun ongelmasi on ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että on istuessa lyhyempi. :D

Vierailija
4/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm/60kg aikuinen ihminen on ihan normaalin kokoinen.

Miksi ihmeessä miehesi pitäisi jäädä sitä surkuttelemaan?

Vierailija
5/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä on 171cm ja itse olen 170cm. Kuvittelin aina, että miehen on pakko olla vähintään 180cm. Ei haittaa vaikka poikaystävä on lyhyt. 

Vierailija
6/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä nyt on sinulle tullut mieleen pohtia perusteellisesti? Vai onko suhde eilen alkanut? Tai miehesi kutistunut siitä ajasta, kun tapasitte? Ja miksi murehtia asiaa, jolle ei koskaan ole mitään voinutkaan? 

Vierailija
7/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on 172cm, eikä hänen pituutensa ole ollut hänelle mikään ongelma. Ei jokaisella keskivertoa lyhyemmällä miehellä tarvitse olla mitään kamalia komplekseja asiasta.

Vierailija
8/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tajunnut, että ex on lyhyt, ennen kuin aloin seurustelemaan nykyiseni kanssa ja huomasin, että pussailessa joutuu kurottelemaan ylöspäin. Oma pituus siis 170cm, ex varmaankin n.172cm ja nykyinen 185cm. Eli mua ei ainakaan lyhyys haittaa.

Vierailija
9/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo mitä haluat kuulla, koska jos kertoisi totuuden mukaiset fiilikset niin jättäisit hänet

Vierailija
10/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt on sinulle tullut mieleen pohtia perusteellisesti? Vai onko suhde eilen alkanut? Tai miehesi kutistunut siitä ajasta, kun tapasitte? Ja miksi murehtia asiaa, jolle ei koskaan ole mitään voinutkaan? 

Ehkä se mies istuu nykyään enemmän.

Vierailija
11/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi asian pitäisi haitata miestä? Siksikö ku tavallisesti miehillä on pitusskomplekseja? Voi jestan duudeli.

Vierailija
12/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tuon kokoinen (169/60), sain aika paljon huomiota ja 99% positiivista. Naisetkin olivat kovin kiinnostuneita. Arvelin sen johtuvan urheilullisesta kropasta ja siitä, että pieni mies olisi enimmäkseen vaaraton.  Nyt olen vähän rotevampi, mutta edelleen oikein tyytyväinen kehoni kokoon. Samoin kuin naiseni. Jos pitää ottaa tavaroita ylähyllyltä, nousen jakkaralle. Pituudesta ei ole ollut paljonkaan hyötyä enää sen jälkeen kun tikapuut keksittiin. :) 

Tunnen muuten yhden naisen joka on pidempi istuessaan kuin seisoessaan. Hänkin kertoo olevansa tyytyväinen kehonsa mittoihin. :D

Vierailija
13/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on 168-senttinen mies ja ERITTÄIN hyvännäköinen. Harmittaa edelleen, että hänellä on poikaystävä.

Eihän miehen pituudella ole mitään merkitystä. 

t. Näteistä miehistä pitävä 158 cm

Vierailija
14/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että on istuessa lyhyempi. :D

Baarijakkara vois auttaa asiaan.

Vierailija
15/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
16/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies 170/60 kirjoitti:

Kun olin tuon kokoinen (169/60), sain aika paljon huomiota ja 99% positiivista. Naisetkin olivat kovin kiinnostuneita. Arvelin sen johtuvan urheilullisesta kropasta ja siitä, että pieni mies olisi enimmäkseen vaaraton.  Nyt olen vähän rotevampi, mutta edelleen oikein tyytyväinen kehoni kokoon. Samoin kuin naiseni. Jos pitää ottaa tavaroita ylähyllyltä, nousen jakkaralle. Pituudesta ei ole ollut paljonkaan hyötyä enää sen jälkeen kun tikapuut keksittiin. :) 

Tunnen muuten yhden naisen joka on pidempi istuessaan kuin seisoessaan. Hänkin kertoo olevansa tyytyväinen kehonsa mittoihin. :D

Miten kukaan voi olla istuessaan pidempi kun seisaaltaan?

Vierailija
17/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alle naisten keskipituuden. Olen mies. Miksi mua haittaisi? Pituus on aika neutraali ominaisuus. Enemmän vaivaa astma ja tällä hetkellä aika kova kuume. Kun astman ja flunssan yhdistää, niin tulee kiva soppa. Musta on kiva olla tällainen ketterä ja kompakti apina. Ex oli mua 15 cm pidempi, mutta ei siinä mitään ongelmia ollut. Paitsi, että sillä oli taipumus sijoitella tavaroita turhan korkealle kaappeihin.

Vierailija
18/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolin jalat ovat pidemmät kuin omat jalat, niin silloin on istuessaan pidempi kuin seisoessaan.  Onko tuo nyt niin ihmeellinen asia? :D

Vierailija
19/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies 170/160 kirjoitti:

Jos tuolin jalat ovat pidemmät kuin omat jalat, niin silloin on istuessaan pidempi kuin seisoessaan.  Onko tuo nyt niin ihmeellinen asia? :D

Ei kai kukaan alati baarijakkaralla tönötä?

Vierailija
20/31 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Mun mieheni on 169 cm pitkä, eikä häntä se asia ole koskaan vaivannut. Yksi hänen existään on häntä muutaman sentin pidempi, eikä siinäkään suhteessa miehen lyhyys ollut ongelma.

Muutenkin olen ihmetellyt tätä lyhyiden miesten kaikenkattavaa lyhyyskärsimystä, johon tällä palstalla tuntuu törmäävän tämän tästä. Onko tämä joku palstaongelma, koska oikeassa elämässä en ole vielä koskaan törmännyt lyhyeen mieheen, joka kokisi että koko elämä on pilalla lyhyyden vuoksi. Minulla kuitenkin äidin puoleisesta suvusta lähes 2/3 miehistä on sellaisia 165-172 senttisiä, eikä heistä yksikään ole ilman parisuhdetta jäänyt taikka muutenkaan omistautunut lyhyydestä valittamaan. Vai onko tämä sitten joku sukupolvikysymys? Onko nykyään nuorille miehille lyhyys kovempi paikka kuin se oli 20 vuotta sitten?

No, tiedä häntä. Minusta se, että miestä ei oma lyhyys vaivaa, on vain ja ainoastaan positiivinen piirre. Miksi murehtia ylenmäärin sellaista asiaa, mihin ei voi vaikuttaa. Itselleenhän siinä vain ahdistusta ja pahaa mieltä aiheuttaa, ja aivan turhaan, koska pituus on asia, joka ei murehtimisella muuksi muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi