Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa vinkkejä miten saada kiharat pysymään hiuksissa. Käytössä lämpörullat ja sauva.

kiharathuomenna
29.04.2017 |

Mitä aineita käytette? Mitä hiuslakkaa tai vaahtoa niin ettei hiukset takkuunnu ja säilyy luonnollisen näköinsenä. Suoristusrautaa minulla ei ole. Lämpörullat ja lämpösauva tai mikä lie on nimi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiharathuomenna kirjoitti:

Mitä aineita käytette? Mitä hiuslakkaa tai vaahtoa niin ettei hiukset takkuunnu ja säilyy luonnollisen näköinsenä. Suoristusrautaa minulla ei ole. Lämpörullat ja lämpösauva tai mikä lie on nimi.

Minä en ainakaan tiedä, miten lämpösauvalla tai suoristajalla tehdyt kiharat saa pysymään. Minulla on luonnonkiharat hiukset, mutta molemmat suoristavat hiukseni. Siis kyllä ne ensin ovat isoilla kiharoilla, mutta illan mittaan ne lätsähtävät, ja loppuillasta hiukseni näyttävät suoristetuilta.

Sen sijaan lämpörullilla tehdyt kiharat pysyvät aika hyvin. Parhaiten pysyvät patukoilla tehdyt.

Mutta tämä siis luonnonkiharissa hiuksissa.

Muotoilutuotteet saavat hiukset aika raskaiksi. Minulla parhaiten auttaa kestämään, kun mieluiten kihara kerrallaan suihkuttelee lakkaa. Erityisesti jos tupeeraa, niin suihkuttaa lakkaa sinne hiusten tyveen, alapuolelle tukemaan.

pitkät kiharat kestää paremmin, jos ne on kohotettu pinneillä, eikä lepää koko painollaan roikkuen.

Lisäksi hiuksiin ei saa enää koskea, kun kampaus on tehty ja lakattu.

Muu kuin luonnonkihara ei saa kastua. Luonnonkihara ei lässähdä kastuessaan, mutta kyllä säkkäröityy.

Vierailija
2/3 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän hiuslaadusta miten saa kiharat pysymään parhaiten.Itselläni myös luonnonkihara hienolaatuinen hius.En voi käyttää muotoilutuotteita,koska hiukset lässähtävät niistä.Kevyttä hiuslakkaa kiharoiden päälle vaan.Patukat on hyvät,samoin lämpörullat ja kiharruspuikkokin. Hiusten pitää jäähtyä kunnolla kiharruksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kihartamista laitan hiuksiin Sebastianin Shine Define lämpösuojaa. Kihartamiseen käytän kiharruspuikkoa. Kihartamisen jälkeen hiuslakkaa, paljon. Hyvin pysyy kiharat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi