Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

uskallanko kysyä naiselta?

mies

• ylös 0
  • alas 11

Kommentit (17)

Vierailija

En siivoaisi. Tosin en myöskään pitäisi poikaystävää, joka tarvitsee passausta. Jokainen siivoaa oman kotinsa.

Vierailija

En siivoaisi.En koske toisten paskoihin.  Seurustelu loppuis kyllä siihen paikkaan. Ei kukaan halua porsaan kanssa olla, yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siitä rahaa ja siivouksesta rahaa? :D

En.

Nuorempana erehdyin tiskaamaan ja siivoamaan, koska miehellä oli kiire opintojensa kanssa. Hän sai melkein kohtauksen, koska p-ssa oli hyvä elää. 

Tilaa tekijä siivousalan yrityksestä.

Vierailija

Tyttöystäväni siivoaisi kyllä ihan ilmaiseksi, olen sanonut, ettei tarvitse, äiti on sitä varten.

pirttihirmu

Siivoaisin hyvästä summasta. Pidättäisin myos itselläni oikeuden saada käyttää omaa harkintavaltaa ja heittää ylimääräset romut roskiin/ kierrätykseen, jotka katson turhaan pyörivän jaloissa. Mikäli ei suostu, siivotkoon itse läävänsä.

Vierailija

En. Enkä jatkaisi miehen kanssa, joka pyytää tuollaista: joka ei siis siivoa itse.  Puhumattakaan, että jatkaisin miehen kanssa, joka kertoo, että äiti on sitä varten.

Molempia on kohdattu.

Ei ole parisuhdekelpoista materiaalia.

Vierailija

En siivoaisi, jos mies olisi siihen itse kykenevä. Siinä tapauksessa voisin, jos mies ei itse pystyisi tai olisi esim pitkällä reissulla. Mutta en siitä kyllä mitään maksua ottaisi.

Vierailija

Jos nyt tosissasi ole - luulavimmin tämä on provo - niin ota tosiaan siivousfirmasta apua, ja muista sanoa tyttöystävällesi, että koko avioliiton (yhteisasumisen) ajan tulet maksamaan henkilökohtaisista rahoistasi osuuden siivouksesta. Että hän tietää, että et ole piikaa etsimässä. Muuten aika harva ajattelee sinua parisuhdekelpoisena.

(7)

Vierailija

En. Koska siinä vaiheessa kun moisista palveluksista alettiin maksaa, en voinut enää kunnioittaa miestä.

Suhde ei ole enää seurustelua, jos toisen pitää siitä maksaa.

Yhteiset rahat on eri asia. Tai yhteinen talous, kun ei enää seurustella vaan ollaan oikea pari.

Vierailija

En. Rahalla ei osteta mitään palveluja tai palveluksia parisuhteessa. Miksi et osta siivousta siivoojalta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse siivoan ihan ilmaiseksi ja mielelläni.

Nimenomaan. Parisuhde on vuorovaikutusta. Jos haluan pitää toista hyvänä siivoamalla, niin voin hyvinkin antaa hänelle siivousta.

Teen sen ollakseni hyvä, mukava, huomaavainen. Raha on liian köyhä korvaus.

Vierailija

Riippuu monesta asiasta, mm. siitä minkälaista epäsiisteyttä asunnossa olisi ja olisiko edes mahdollista, että äijä siivouksen jälkeen pitäisi kämppänsä kunnossa. Paskaisuutta ja välinpitämättömyyttä en katsoisi, mutta kiireisen miehen sekaisuus on ok.

Tykkään siivota ja olen siinä hyvä ja nopea, mutta haluan tehdä siivouksen yksin ja siinä en kyselisi saako tavaraa pistää menemään, vaan sitä lähtisi ja reippaasti. Siivouksessa oppisin varmasti tuntemaan tyypin tavat täydellisen hyvin ja tietäisin olisiko meillä pienintäkään mahdollisuutta suhteeseen.

Vierailija

En. Enkä jäisi katsomaan miten asian hoitaa jos moista ehdottaisi. Toisaalta ymmärrän ongelmasi, koska olen itsekin ollut melkoinen sottapytty aikoinaan. Oletko kuullut esim. Konmari-menetelmästä? Kannattaa tutustua ja toimia sen mukaan, siihen saattaa jopa jäädä koukkuun ja siivouksesta tulee mukavaa. Siivous ja asunnon järjestyksessä pitäminen on taito, jonka voi opetella ellei isä aikoinaan kotona sitä ole opettanut. Ja tästä taidosta on huomattavasti hyötyä parisuhteessa, vinkkinä vaan muillekin.