Älkää oikeesti hei ottako niitä elukoita!:(
Mua itkettää kuulla, et joku on ootanu taas uuden koiran. En tajuu et eiks ne tajuu, kuinka paljon sellanen koira kuluttaa luonnonvaroja. Usein koiranomistajat on työttömänä, ja kustantavat paskatruuttansa verovaroin. Se on tosi väärin. Ihan oikeesti hei.
Kommentit (9)
Älkää hei oikeesti tehkö niitä lapsia!
Ihmiset tämän planeetan tuhoaa, ei koirat.
Olen samaa mieltä, mutta eri syistä. "eläinrakkaat" ihmiset eivät oikeasti ole eläinrakkaita vaan ottavat eläimen itsekkäistä syistä. Oikea eläinrakas ei ottaisi koiraa joka pääsisi pissalenkille 3 kertaa päivässä ja olisi 10 tuntia yksin. Oikea eläinrakas eio ottaisi kissaa sisäkissaksi. Kissan vaistot on vaeltaa ja vaania ja metsästää. Sen vaiston tyydyttämiseksi ei riitä sulka tikun nokassa. Hamstereille laitetaan juoksupyörä koska tiedetään, että hamsterit kulkee luonnossa pitkiä matkoja yms.
Vierailija kirjoitti:
Älkää hei oikeesti tehkö niitä lapsia!
Ihmiset tämän planeetan tuhoaa, ei koirat.
Ei sitten kumpiakaan hei oikeesti! Ei lapsia eikä koiraa eikä kissaa!
Sovitaan että kukaan ei tuhoo maailmaa millään.
Syljen seuraavan koirankusettajan päälle. Vihaan teitä niin paljon. Te ootte itsekkäitä vastuuttomia paskoja ruokkiessanne ylimääräisiä lihansyöjiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, mutta eri syistä. "eläinrakkaat" ihmiset eivät oikeasti ole eläinrakkaita vaan ottavat eläimen itsekkäistä syistä. Oikea eläinrakas ei ottaisi koiraa joka pääsisi pissalenkille 3 kertaa päivässä ja olisi 10 tuntia yksin. Oikea eläinrakas eio ottaisi kissaa sisäkissaksi. Kissan vaistot on vaeltaa ja vaania ja metsästää. Sen vaiston tyydyttämiseksi ei riitä sulka tikun nokassa. Hamstereille laitetaan juoksupyörä koska tiedetään, että hamsterit kulkee luonnossa pitkiä matkoja yms.
Joo ja petoja on olemassa syystä tietty määrä.
Koirat pitäis kyllä kieltää muualla kuin ammattikäytössä.
Vierailija kirjoitti:
Totta! Tästä syystä kissa on ainoa eläin, joka meillä tulee ikinä asumaan. Kissa saa kulkea ulkona kuten haluaa ja käydä sisällä milloin haluaa. Koiraa en ikinä ottaisi nököttämään yksinäisenä koko työpäivän ajaksi ja mikään häkkieläin ei tulisi kuuloonkaan.
Oikeesti hei ny.