Nainen kysyi aktin jälkeen
Oliko hän tiukka ja millaista seksi oli ?
Hän on 35v viiden lapsen äiti, ei silti ihan heti ulkoisesti uskoisi.
Vastasin kohteliaasti että ihan ok, mutta en voinut alkaa valehtelemaan vain ollakseni kohtelias.
Totuus: Ei mitenkään erityisen tiukka, mutta kokonaisuus kuitenkin yllätti myönteisesti.
Olettaako jotkut että useat synnytykset eivät vaikuta mitenkään ?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Jep. Synnyttäneet naiset haluaa aatella, ettei värkki olis pilalla, mutta en ole kohdannut vielä yhtään tiukkaa synnyttänyttä. Ero tiukkuudessa on kyllä ihan todellinen.
Eli synnyttäneiden kanssa sitten suosista vaan kakkosta. Keisarileikkauksella synnyttäneet eri juttu.
Kuulostat juuri sellaiselta jampalta, joka ei ole koskaan saanut naista todella kiihottuneeseen tilaan.
Mun emätin on joustavampi kuin ennen synnytyksiä. Onneksi myös etäisyys klitoriskudoksen ja emättimen välillä lyheni niin paljon synnytyksissä, että pystyn nykyään saamaan emätinorgasmin. Paljon parempi värkki kuin ennen synnytyksiä.
Kumppanillani ei myöskään edelleenkään ole ongelmia saada orgasmia emätinyhdynnässä, joten hänellekin kelvannee edelleenkin.
Tässäpä taas oikea järjen jättiläinen. Kaikesta ei kannata avautua ettei päädy rumiluksen ja kilttimiehen seuraan itkemään sen reiän perään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, komppaan, alateitse synnyttänyt nainen ei ikinä olen entisellään. Miksette kaikki synnytä vaan sektiolla?
Arpikin vatsassa kaunistus olisi, eiku.
Vaginalihaksia voi ja kannattaa jumpata. Heti alatiesynnytyksen jälkeen on varmasti löysä, mutta jos on ollut normisynnytys eikä siis mitään massiivisia repeämiä tms., niin ajan ja jumppailujen myötä vagina palautuu hyvään kuosiin.
Jos se menisi pysyvästi pilalle, eipä synnyttäneillä naisilla olisi enää vientiä, jos vain miehet jostain saisivat synnyttämättömiä. Ja perheenisät olisivat ikuisesti onnettomia, jos haluaisivat vaimolleen olla uskollisia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, komppaan, alateitse synnyttänyt nainen ei ikinä olen entisellään. Miksette kaikki synnytä vaan sektiolla?
Menepä ja selvitä huviksesi, millainen operaatio sektio on, ja tule vasta sen jälkeen selittämään, kuinka se on parempi vaihtoehto kuin alatiesynnytys.
Mä oon liki 5-kymppinen nainen. Mulla on 5-kymppinen rakastaja. Kun tuli puheeksi alapää, hän sanoi, että kyllä huomaa mun saaneen 3 lasta. Me harrastamme myös peppupanoja ja siitä jutellessamme kerran kysyin, että miksi miehet tai hän sitä haluaa. Kysyin, että onko se sen vuoksi, että se on tiukempi. Hän sanoi mulle, etten mä ole löysä ja että peppu vain tuntuu erilaiselta.
Mä oon aika sinut sen kanssa, että kroppa iän mukana muuttuu, sitten pitää vain hakea uusia tapoja nauttia, jos vanhat eivät toimi.
Ja jos jollekulle pitää olla tosi tiukka alapää, hän sitten tuskin on mua varten. Seksi on niin paljon muutakin, kuin sitä perusyhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ikinä en ole kuullut yhdenkään miehen sanovan, että synnyttänyt nainen on alapäästään yhtä tiukka kuin ennen synnytystä. Saati sitten tiukempi. Naiset sen sijaan uskottlevat muille ja itselleen olevansa tiukempia, kun ovat vauvan alapäästään ulos puskeneet. Keep on dreaming....
Ja miksi ihmeessä yksikään mies sellaista ääneen sanoisi kenellekään?! Ääliö, jos sanoo.
Mun muijalla on paljon tiukempi kuin monella nuoruuden partnerilla neljän alatiesynnytyksen jälkeekin, ei tarvi uskoa, mutta siis aivan huippuvehje. Itellä tässä enemmän on vehkeessä väsyneisyyttä, perkele.
Vierailija kirjoitti:
Ajatellaanpa, että miehenne vehje lyhenisi 5 cm ja ohenisi 3 cm ympärysmitaltaan joka synnytyksessä. Väljähtäneen vaginan vaikutus on miehen nautinnon kannalta ihan sama asia. Olisko asia edelleen täysin luonnollista ja ok?
Sitä ei kysytty, pysytään vain aiheessa
Vierailija kirjoitti:
Mun muijalla on paljon tiukempi kuin monella nuoruuden partnerilla neljän alatiesynnytyksen jälkeekin, ei tarvi uskoa, mutta siis aivan huippuvehje. Itellä tässä enemmän on vehkeessä väsyneisyyttä, perkele.
Joo, älä huoli, ei uskota, ei. Taidat olla nainen, niitä naisia, jotka raukat luulee olevansa tiukkoja synytysten jälkeen :D
Aina tästä samasta väännetään kättä! Eikö sen nyt jo järkikin sano, että synnytys jättää alapäähän jälkensä? Sieltä tulee useamman kilon vauva ulos, haloo, kai se nyt siihen värkkiin vaikuttaa? Fiksu mies ei tätä tosin naiselle suoraan kommentoi. Oma vaimoni on synnyttänyt minulle kaksi maailman ihaninta lasta. Rakastan heitä kaikkia yli kaiken. Silti, voin täällä anonyymisti myöntää, ettei rakkaan vaimoni alapää ole enää yhtä tiukka kuin ennen lapsia. Hyvältä se tuntuu vieläkin, ja rakkauteeni häntä kohtaan asia ei vaikuta, tietenkään. Enkä ikinä hennoisi vaimolle asiaa ääneen sanoa ja pahoittaa hänen mieltään.
Alapään lihakset voi treenata todella timmiin kuntoon. Innostuin treenistä vuosi sitten. Seksinautinto lisääntyi varmasti meillä molemmilla.
Minua suoraan sanottuna ihmetyttää tämä jatkuva tappelu tiukkuudesta. Joo, iän (ja synnytysten) myötä ei toosa ole yhtä kireä kuin 15 vuotiaalla, päivän selvää luulisi olevan.
Yhtä selvää kai on, että muutoksia tulee myös miehelle. Ei se nelikymppisen erektio ja kesto ole samaa kuin inttiaikoina. Onneksi aikuisten seksi on muutakin kuin pimpin tiukkuus.
Näin nelikymppisenä seksuaalinen itsetunto on parempi kuin koskaan ennen ja halut onneksi kohtaavat kumppanin kanssa ;) varsinkin kun pikkulapsiaika on kaukana takana päin niin seksiäkin jaksetaan taas harrastaa tiheämpään kuin ruuhkavuosina.
Vierailija kirjoitti:
Aina tästä samasta väännetään kättä! Eikö sen nyt jo järkikin sano, että synnytys jättää alapäähän jälkensä? Sieltä tulee useamman kilon vauva ulos, haloo, kai se nyt siihen värkkiin vaikuttaa? Fiksu mies ei tätä tosin naiselle suoraan kommentoi. Oma vaimoni on synnyttänyt minulle kaksi maailman ihaninta lasta. Rakastan heitä kaikkia yli kaiken. Silti, voin täällä anonyymisti myöntää, ettei rakkaan vaimoni alapää ole enää yhtä tiukka kuin ennen lapsia. Hyvältä se tuntuu vieläkin, ja rakkauteeni häntä kohtaan asia ei vaikuta, tietenkään. Enkä ikinä hennoisi vaimolle asiaa ääneen sanoa ja pahoittaa hänen mieltään.
Miksi kuvittelet, ettei vaimosi tunne OMAA alapäätään?
En kyllä tajua mitä järkeä tänne palstalle on vastailla yhtään mitään mutta mennääs nyt. Kaikista tiukin on ollut kolme lasta synnyttäneellä 45 vuotiaalla naisella. On kokemusta aika ruhtinaallisesti. Tai tiukka on väärä sana, oikeampi on 'ahdas'. Tämä nainen myöskään ei ollut tehnyt mitään liikkeitä sillä saralla. Hän oli muutoinkin sellainen muodokkaan pieni, mutta ei mikään taskuraketti. Sitten on siltä väliltä synnyttäneillä ja ei synnyttäneillä, molemmilla on tiukkoja ja molemmilla on vähemmän tiukkoja.
Sanokoot muut mitä haluaa mutta mä jopa pidän enemmän sellaisista kenellä ei ole hirveän ahdas. Vehje on hieman keskivertoa muhkeampi.
Toivottavasti naiset eivät menetä yöuniaan tällaisten asioiden kanssa, itse en kerta kaikkiaan tajua mikä ihme miehillä on tuon tiukkuuden kanssa joku mania tai fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, älä huoli, ei uskota, ei. Taidat olla nainen, niitä naisia, jotka raukat luulee olevansa tiukkoja synytysten jälkeen :D
Ei tarvitse luulla mitään, kun asian voi ihan testakin. Outoja sun kaltaiset tyypit, kun kaikki omista luuloista poikkeavat jutut pitää mitätöidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatellaanpa, että miehenne vehje lyhenisi 5 cm ja ohenisi 3 cm ympärysmitaltaan joka synnytyksessä. Väljähtäneen vaginan vaikutus on miehen nautinnon kannalta ihan sama asia. Olisko asia edelleen täysin luonnollista ja ok?
Tämä ei haittaa koska vehje on aikaisemmin ollut iso supermela. 24cm -5cm on edelleen kunnioitettava 19cm. Paksuus 22cm -3cm on edelleen mahtavan paksuinen melan koko. Tämä yhdistettynä tiukkaan ja timmiin naiseen on nautinto.
Paksuus 22cm??
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua mitä järkeä tänne palstalle on vastailla yhtään mitään mutta mennääs nyt. Kaikista tiukin on ollut kolme lasta synnyttäneellä 45 vuotiaalla naisella. On kokemusta aika ruhtinaallisesti. Tai tiukka on väärä sana, oikeampi on 'ahdas'. Tämä nainen myöskään ei ollut tehnyt mitään liikkeitä sillä saralla. Hän oli muutoinkin sellainen muodokkaan pieni, mutta ei mikään taskuraketti. Sitten on siltä väliltä synnyttäneillä ja ei synnyttäneillä, molemmilla on tiukkoja ja molemmilla on vähemmän tiukkoja.
Sanokoot muut mitä haluaa mutta mä jopa pidän enemmän sellaisista kenellä ei ole hirveän ahdas. Vehje on hieman keskivertoa muhkeampi.
Toivottavasti naiset eivät menetä yöuniaan tällaisten asioiden kanssa, itse en kerta kaikkiaan tajua mikä ihme miehillä on tuon tiukkuuden kanssa joku mania tai fetissi.
On päivänselvää, että myös peniksen koko vaikuttaa asiaan. Mikä on toiselle tiukka on toiselle väljä.
Samantapainen tilanne, kun mies kysyy, millaista seksi oli.
On sitä parempaakin ja suurempaakin saatu -kommentti suututtaa todella monet.